Μπορούμε να προσδιορίσουμε την ψυχοπάθεια σε ένα μικρό παιδί;
Πηγή: Maria Symchych / Shutterstock
Είναι πάντα παρήγορο να πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι μπορούν να αλλάξουν εάν τους δοθούν οι σωστές συνθήκες. Αν, όπως πρότεινε ο φιλόσοφος Τζον Λόκ, γεννηθήκαμε όλοι ως «λευκές πλάκες», οποιαδήποτε γραφή σε αυτές τις πλάκες που εμφανίζεται νωρίς στη ζωή πρέπει να είναι τροποποιήσιμη. Ακόμη και ο διάσημος ψυχολόγος William James το ένιωσε αυτό προσωπικότητα δεν είχε τεθεί σε πέτρα μέχρι να φτάσουμε στην ηλικία των 30 ετών. Πώς, λοιπόν, εξηγούμε τα αποτελέσματα μιας νέας έρευνας από την Rebecca Waller του Πανεπιστημίου του Michigan και συνάδελφοι (2016) που υποδηλώνουν ότι τα πρώιμα σημάδια ψυχοπάθειας μπορούν να παρατηρηθούν σε παιδιά ηλικίας δύο ετών χρονών?
Όταν κοιτάζουμε πίσω τη συμπεριφορά των ενηλίκων με γνωστά αντικοινωνικά ή ψυχοπαθής τάσεις, οι άνθρωποι συχνά λένε ότι "το είδαν να έρχεται", παραθέτοντας παραδείγματα όπως εκφοβισμός άλλα παιδιά, κακοποίηση οικογένειας κατοικίδια, και ασχολείται με μικροσκοπικό κλέφτη. Ωστόσο, μια τέτοια θεωρία για τους ανθρώπους γίνεται γενικά αναδρομικά. Με άλλα λόγια, γνωρίζετε ότι ένα άτομο έχει γίνει αντικοινωνικό ή έχει παρουσιάσει ψυχοπαθικές τάσεις ως ενήλικες και ότι χρωματίζει τον τρόπο που θυμάστε το άτομο ως παιδί. Είναι πολύ πιο νόημα
προλέγω η ψυχοπάθεια στην ενήλικη ζωή προχωρά, ξεκινώντας με παρατηρήσεις ατόμων σε Παιδική ηλικία και να δούμε αν αναπτύσσονται αυτά τα χαρακτηριστικά.Για να αποσαφηνιστεί η έννοια του ψυχοπάθεια, οι περισσότεροι ορισμοί βασίζονται στον Robert D. Το μοντέλο δύο παραγόντων του Hare, το οποίο διακρίνει τον παράγοντα 1 - το ρηχό αποτέλεσμα, επιφανειακό γοητεία, χειραγώγηση και έλλειψη ενσυναίσθησης - και τον Παράγοντα 2, ή την αδυναμία να δείξω τύψεις και τις συμπεριφορές που σχετίζονται με τον κοινωνικά αποκλίνοντα τρόπο ζωής της παρορμητικότητας και της εγκληματικότητας. Και τα δύο μπορεί να γίνουν εμφανή στην παιδική ηλικία, αλλά πόσο νωρίς;
Για να απαντήσει σε αυτήν την ερώτηση, η Waller και οι συν-συγγραφείς της εκμεταλλεύτηκαν ένα ασυνήθιστο σύνολο δεδομένων στο οποίο ένα δείγμα 731 δύο ετών και οι μητέρες τους παρακολουθήθηκαν μέχρι την ηλικία των εννέα και ενάμισι. Οι ερευνητές επικεντρώθηκαν σε αυτό που αποκαλούν προ-ψυχοπαθητική συμπεριφορά Callous-Unemotional (CU) χαμηλών επιπέδων ενσυναίσθησης και ενοχήκαι μια γενική έλλειψη συναισθήματος για τους άλλους. Ένας περιορισμός στη μελέτη είναι ότι οι συμμετέχοντες δεν ήταν αντιπροσωπευτικοί του συνόλου της κοινωνικοοικονομικής κλίμακας, καθώς ήταν από σπίτια χαμηλού εισοδήματος και είχαν ήδη έναν αριθμό παραγόντων κινδύνου.
Η μέτρηση της ψυχοπάθειας της ομάδας Waller ζήτησε από τον αρχικό γονέα, τον άλλο γονέα και τους δασκάλους να αξιολογήσουν το παιδί ερώτηση σχετικά με τη συμπεριφορά Deceitful-Callous (DC) για την αξιολόγηση τόσο της τάσης έλλειψης συναισθημάτων για τους άλλους όσο και της τάσης ψέμα. (Οι μετρήσεις της CU σε άλλες, παρόμοιες μελέτες δεν ζήτησαν βαθμολογία απάτης.)
Αυτά ήταν τα πέντε στοιχεία στην κλίμακα DC:
- Το παιδί δεν φαίνεται ένοχο μετά από κακή συμπεριφορά.
- Τιμωρία δεν αλλάζει συμπεριφορά.
- Το παιδί είναι εγωιστικό / δεν θα μοιραστεί.
- Παιδί ψέματα.
- Το παιδί είναι ύπουλος και προσπαθεί να περάσει γύρω μου.
Τα προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών υποδεικνύονταν από αντικείμενα όπως η σύγκρουση, η καταστροφή παιχνιδιών και άλλων αντικειμένων και η ιδιοσυγκρασία.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ο σχεδιασμός της μελέτης απομόνωσε την προσωπικότητα από δυσκολίες συμπεριφοράς, επιτρέποντας στους ερευνητές να το κάνουν αποκλείει το γεγονός ότι τα παιδιά που αντιμετωπίζουν προβλήματα νωρίς στη ζωή συνεχίζουν να δημιουργούν προβλήματα για τον εαυτό τους όταν τα παίρνουν Παλαιότερα.
Τα ευρήματα αποκάλυψαν ότι μέχρι την ηλικία των τριών, τα μικρά παιδιά που είχαν υψηλή βαθμολογία στην κλίμακα DC εξελίχθηκαν σε παιδιά με σημαντικά προβλήματα συμπεριφοράς. Αυτή η πρόβλεψη ήταν σημαντική πάνω και πέρα από την επίδραση παλαιότερης συμπεριφοράς που προβλέπει μεταγενέστερη συμπεριφορά. Οι αξιολογήσεις DC για τις μητέρες των δύο ετών τους ήταν αρκετές για να προβλέψουν μεταγενέστερα προβλήματα συμπεριφοράς και μέχρι σε ηλικία τριών ετών, οι αξιολογήσεις DC που παρέχονται από άλλους φροντιστές και εκπαιδευτικούς έγιναν αξιόπιστοι προγνωστικοί παράγοντες ως Καλά.
Είναι λογικό ότι το άτομο με πρωταρχική ευθύνη για το παιδί θα παρατηρούσε προβλήματα νωρίτερα στη ζωή του παιδιού από άλλα. Αυτές οι ενοχλητικές συμπεριφορές μπορεί να διαγραφούν σε παιδιά δύο ετών από εκείνους που δεν είναι τόσο κοντά τους όσο τα σημάδια των «φοβερών δυο», τα οποία, όταν δεν ξεπεράσουν, έχουν μια πιο σοβαρή, αν όχι δυσοίωνη, ποιότητα.
Οι συγγραφείς πιστεύουν ότι τα ευρήματά τους μπορούν να έχουν προληπτική αξία επειδή όταν τα πολύ μικρά παιδιά αναγνωρίζονται ότι κινδυνεύουν Για την ψυχοπάθεια, οι γονείς και οι δάσκαλοι μπορούν να λάβουν μέτρα για να τους βοηθήσουν να αναπτύξουν πιο θετικούς, κοινωνικούς, συναισθηματικούς τρόπους συσχέτισης οι υπολοιποι. Ωστόσο, τέτοιες παρεμβάσεις πρέπει να πραγματοποιούνται σε γενικές γραμμές. Όπως σημειώνουν οι συγγραφείς, «γονικά χαρακτηριστικά, στάσεις, φροντίδα πρακτικές και την ευρύτερη οικογενειακή οικολογία »(σελ. 1817) πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τον εντοπισμό του κινδύνου και μετά την αλλαγή το περιβάλλον να μεγιστοποιήσει τις πιθανότητες ενός παιδιού να ξεπεράσει τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας που προορίζονται να οδηγήσουν σε προβλήματα αργότερα στη ζωή.
Η απάντηση στο ερώτημα του πόσο νωρίς μπορείτε να εντοπίσετε έναν ψυχοπαθητικό φαίνεται να είναι τόσο νωρίς όσο τα παιδιά προσωπικότητες αρχίζουν να εμφανίζονται - η ηλικία των δύο όταν πρόκειται για τους γονείς, και από την ηλικία των τριών όταν πρόκειται για άλλους σε ένα τη ζωή του παιδιού Τα καλά νέα είναι ότι, με αυτήν τη γνώση, μπορούν να ληφθούν παρεμβάσεις για να αλλάξουν την πορεία της ανάπτυξης του παιδιού.
Είτε πιστεύετε ότι είναι η φύση ή η φροντίδα που προκαλεί ένα άτομο να γίνει ψυχοπαθής, η έγκαιρη αναγνώριση αυτών των προβλημάτων συμπεριφοράς είναι ζωτικής σημασίας για την αλλαγή της απόλυτης πορείας αυτού του παιδιού στη ζωή. Σε μια προηγούμενη εφημερίδα, μια ομάδα με επικεφαλής τον Luke Hyde (2016) του Πανεπιστημίου του Michigan κατέληξε σε αυτό γονική μέριμνα Το στυλ μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά με κληρονομικό κίνδυνο να αναπτύξουν τη μορφή της πρώιμης ψυχοπάθειας CU.
Αν όμως ασχολείστε με ενήλικες που εμφανίζουν ψυχοπάθεια, προφανώς δεν είναι δυνατό να ξαναγράψετε τα ιστορικά τους. Ίσως οι ψυχοπαθείς να γίνουν έτσι νωρίς στη ζωή, αλλά αναγνωρίζοντας πόσο νωρίς μπορεί να σας βοηθήσει να τους δείτε από λίγο περισσότερο ενσυναίσθηση προοπτική.
Ακολούθησέ με στο τουίτερ @swhitbo για καθημερινές ενημερώσεις σχετικά με την ψυχολογία, την υγεία και τη γήρανση. Μη διστάσετε να εγγραφείτε στην ομάδα μου στο Facebook, "Εκπλήρωση σε οποιαδήποτε ηλικία, "για να συζητήσουμε το σημερινό ιστολόγιο ή να θέσουμε περαιτέρω ερωτήσεις σχετικά με αυτήν την ανάρτηση.
Πνευματικά δικαιώματα Susan Krauss Whitbourne 2016
Υποβλήθηκε από Anonymous A στις 26 Νοεμβρίου 2016 - 7:37 μ.μ.
Πιστεύω ότι η μελέτη πρέπει να επαναληφθεί με μια διαφορετική κοινωνικοοικονομική ομάδα, όπως οι μεσαίες τάξεις ή οι ευνοημένες οικογένειες, για να δούμε αν τα αποτελέσματα είναι τα ίδια. Σίγουρα θα ήταν.
Έχω κάποια μικρή εμπειρία με νήπια και παιδιά προσχολικής ηλικίας και σκέφτηκα για πολύ καιρό ότι μπορούσα να εντοπίσω ακόμη και σε μερικά (ευτυχώς λίγα) πολύ μικρά παιδιά ενοχλητικά αρνητικές συμπεριφορές όπως, αλλά χωρίς περιορισμό, επιθετικότητα, ύπουλος-ψέματα, ακόμη και σκληρότητα ή σαδισμός. Ενώ σε άλλα μικρά παιδιά υπάρχουν ήδη εκδηλώσεις συμπάθειας / ενσυναίσθησης, κοινής χρήσης, τιμιότητας και αισθήσεων ενοχής όταν πιάστηκαν κακή συμπεριφορά.
Υπάρχει μια καναδική ταινία ντοκιμαντέρ που ονομάζεται "ψυχοπαθής" που περιλαμβάνει συνεντεύξεις πολλών ψυχολόγοι που μελετούν την Ψυχοπάθεια (συμπεριλαμβανομένου του Δρ. Hare) και τα θέματα τους, κυρίως εγκληματίες ψυχοπαθείς.
Ένας από τους ψυχολόγους που πήραν συνέντευξη ειδικεύεται σε CU / πρωτο-ψυχοπαθητικά παιδιά και στο ντοκιμαντέρ δηλώνει την πεποίθησή του ότι Μερικά παιδιά, δυστυχώς, γεννιούνται με χαρακτηριστικά ιδιοσυγκρασίας (και άλλους έμφυτους παράγοντες, πιθανώς) που τα προδιαθέτουν στην ψυχοπάθεια. Αντιμετωπίζει και μελετά τα πιο βίαια, αν θυμάμαι σωστά.
Αλλά συμφωνώ ότι εάν τα πρωτο-ψυχοπαθητικά παιδιά μπορούν να διαγνωστούν νωρίς, πολύ νωρίς, υπάρχει καλύτερη πιθανότητα να μπορεί να δοθεί θεραπεία και οι γονείς τους μπορούν να μορφωθούν διεξοδικά σχετικά με τον τρόπο αποτελεσματικής γονιμότητας ενός παιδιού με αυτά τα χαρακτηριστικά.
Ένα πρωτόκολλο για την αναγνώριση και την ανακατεύθυνση επιτυχημένων νεαρών ψυχοπαθών * ως δύο ετών * θα ήταν ένα πραγματικό θαύμα και ένα μεγάλο όφελος για την ανθρωπότητα, IMO.
- Απάντηση στο Anonymous A
- Παράθεση Ανώνυμος Α
Υποβλήθηκε από Irene στις 27 Νοεμβρίου 2016 - 4:56 μ.μ.
Σας ευχαριστούμε για το άρθρο σας. Ελπίζω ότι θα υπάρχουν τρόποι αναγνώρισης και θεραπείας παιδιών με τάση για ψυχοπάθεια. Πρέπει να είναι μια δύσκολη πρόκληση να αντιμετωπίζουμε τα παιδιά ουδέτερα. Πριν από χρόνια, συνάντησα ένα άρθρο (το οποίο πιθανώς γνωρίζετε) το οποίο, δυστυχώς, με αποθάρρυνε: http://www.nytimes.com/2012/05/13/magazine/can-you-call-a-9-year-old-a-psychopath.html Για χάρη των παιδιών (και της κοινωνίας εν γένει), ελπίζω ότι η ψυχιατρική δεν θα σταματήσει να αναζητά τρόπους για να βοηθήσει στην επίλυση αυτού του ζητήματος.
Με εκτίμηση από το Άμστερνταμ,
Ειρήνη
- Απάντηση στην Irene
- Παραθέτω την Ειρήνη
Υποβλήθηκε από Anue Nue στις 29 Νοεμβρίου 2016 - 8:07 μ.μ.
"μια ομάδα με επικεφαλής τον Luke Hyde (2016) του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το στυλ γονικής μέριμνας μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά με κληρονομικό κίνδυνο να αναπτύξουν τη μορφή CU πρώιμης ψυχοπάθειας... Ίσως οι ψυχοπαθείς να γίνουν έτσι νωρίς στη ζωή, αλλά αναγνωρίζοντας πόσο νωρίς μπορεί να σας βοηθήσει να τους δείτε από μια ελαφρώς πιο ενσυναισθητική προοπτική. "
Ίσως το στυλ γονέων "μπορεί" και μπορεί να βοηθήσει, αλλά αν δεν το κάνει τότε ίσως είναι καιρός να επεκτείνουμε επιτέλους την "ελαφρώς πιο ενσυναισθητική προοπτική" στους γονείς επίσης.
- Απάντηση στο χρήστη Anue Nue
- Παραθέτω Anue Nue
Υποβλήθηκε από Anon στις 29 Νοεμβρίου 2016 - 9:02 μ.μ.
Έχει εκθέσει αυτές τις συμπεριφορές από νεαρή ηλικία. Εκτός από τους ASD, ADHD και ODD, ένιωθα ότι χάνουμε τη μεγαλύτερη εικόνα με τα θέματα του. Ρώτησα τον ψυχίατρό του και άλλους γιατρούς για πιθανή διπολική ή ψυχοπάθεια, καθώς η μητέρα μου είχε και τα δύο, αλλά συνεχίζει να μου λέει ότι είναι πολύ νέος για να κάνει αξιολογήσεις. Αντίθετα με άλλα πράγματα που ανησυχώ, ωστόσο, αυτά δεν έχουν αποκλειστεί. Ειλικρινά, θα προτιμούσα να κάνω διάγνωση, ώστε η ασφάλειά μας να πληρώσει για θεραπείες τώρα, παρά να περιμένουμε μέχρι να εμφανιστούν σοβαρά προβλήματα και να ξεκινήσουμε τη θεραπεία. Αλλά δεν μπορείτε να είστε πολύ πιεστικοί με τους γιατρούς αυτές τις μέρες ή παίρνετε «την ετικέτα». Τότε πρέπει να αντιμετωπίσετε περισσότερα ζητήματα.
- Απάντηση στο Anon
- Παραθέτω Anon
Υποβλήθηκε από Marie στις 29 Νοεμβρίου 2016 - 10:04 μ.μ.
Ορισμένα από αυτά τα χαρακτηριστικά είναι εμφανή και σε ορισμένα παιδιά με αυτισμό. Πιστεύω ότι αυτά τα παιδιά πρέπει να αξιολογηθούν διεξοδικά, λαμβάνοντας υπόψη τον αυτισμό.
- Απάντηση στη Marie
- Παραθέτω Μαρία
Υποβλήθηκε από Karen Warner στις 29 Νοεμβρίου 2016 - 10:12 μ.μ.
Ο υιοθετημένος αδερφός μου είναι ένας ψυχοπαθής 48 ετών. Τα προβλήματα συμπεριφοράς του ξεκίνησαν στο προσχολικό, ήταν περίπου 3 ετών. Ήταν αντικοινωνικός, έσπασε άλλα παιδικά παιχνίδια, δεν ένιωθε ενσυναίσθηση, όλα τα παραπάνω προβλήματα έπειτα μερικά. Γνωρίζαμε ότι κάτι δεν πάει καλά με αυτόν, αλλά το 1971, δεν υπήρχε εικόνα για τα προβλήματα. Η μητέρα μου ήταν νοσοκόμα. Οι γονείς μου προσπάθησαν να τον βοηθήσουν, αλλά ήταν απελπιστικό. Ήταν ένα ταραγμένο παιδί... όλοι τον μισούσαν, συμπεριλαμβανομένου και εμού. Όταν η μαμά μου πέθανε πριν από 3 χρόνια, έβαλα τελικά όλα τα κομμάτια του παζλ μαζί... πολύ αργά για τους γονείς μου που είχε κακοποιηθεί και τραυματιστεί από αυτόν με τα χρόνια καθώς ήταν εκτός ελέγχου και μέσα και έξω από τη φυλακή... ήταν κόλαση. Μόνο στο θάνατο, οι γονείς μου είχαν ειρήνη. Ποτέ δεν ήξεραν την αλήθεια για το τέρας που έφεραν στο κάποτε χαρούμενο σπίτι μας, με το πρόσχημα ενός υιοθετημένου αγοράκι. Δεν έχω πλέον επαφή με αυτό το άτομο, τώρα που ξέρω την φρικτή αλήθεια.
- Απάντηση στην Karen Warner
- Παραθέτω Karen Warner
Υποβλήθηκε από Δεν πιστεύω ότι δεν είναι Buttah στις 29 Νοεμβρίου 2016 - 11:56 μ.μ.
Αυτό το άρθρο με απασχολεί γιατί δεν είναι σύμφωνο με όσα έμαθα στο πανεπιστήμιο. Εάν είστε στο σύνολό σας όλα προέρχονται από την παιδική προσέγγιση συμφωνώ κάπως μαζί σας ωστόσο... Είχα πολλές ερωτήσεις σχετικά με τον κινηματογραφιστή Batman και τον Adam Lamda (νομίζω ότι ήταν το όνομά του) που έκανε τα γυρίσματα στο αμμώδες γάντζο στοιχειώδες. Ρώτησα αν ίσως είχαμε αξιολογήσεις ψυχικής υγείας, όπως κάνουμε φυσικές εκτιμήσεις, αν κάποια από τα παιδιά μπορούσαν να διαγνωστούν και ίσως να λάβουν βοήθεια πριν υπάρξει κρίση. Μου είπαν γρήγορα ότι δεν θέλαμε να αρχίσουμε να επισημαίνουμε τα παιδιά, καθώς θα υπήρχε ένα στίγμα που τους είχε προσκολληθεί και στη συνέχεια μπορεί να αναπτυχθεί μια αυτοεκπληρούμενη προφητεία. Ακόμη και όταν ρώτησα για μια γρήγορη διάγνωση για αυτούς τους δύο δολοφόνους για το αν μπορεί να είναι οριακή προσωπικότητα, ψυχοπαθής, κοινωνιοπαθητικός κ.λπ. Γρήγορα έκλεισα ξανά. Υπάρχει μια διαδικασία που περνάμε πριν αρχίσουμε να επισυνάπτουμε ετικέτες.
Ένα παιδί μπορεί να θεωρηθεί ΠΡΟΣΘΗΚΗ από μια τάξη, επειδή ένας δάσκαλος δεν καταλαβαίνει τα παιδιά. Μπορεί να πάει σε άλλη τάξη και ο δάσκαλος τον θεωρεί κανονικό παιδί. Αν τα κοιτάξετε στην παιδική χαρά, τρέχουν, κραυγάζουν και κάνουν πράγματα που πάντα έκαναν τα παιδιά.
Είμαι ένοχος που έκανα μια αξιολόγηση (την οποία έχω κρατήσει στον εαυτό μου) ενός παιδιού και αποδείχθηκα πολύ, πολύ λάθος. Μεγάλωσε, άριστα στο σχολείο, αποφοίτησε και πήγε στη δουλειά για μια εταιρεία εκτύπωσης και ανέβηκε στη σκάλα της επιτυχίας. Χρονολόγησε το ίδιο κορίτσι με έναν ενήλικα για 6 χρόνια πριν παντρευτεί.
Νομίζω ότι υπάρχουν μερικά πράγματα που κάνουμε καλύτερα από άλλα πράγματα. Είστε πιθανώς αρκετά έξυπνοι και πρέπει να καλωσορίσετε εποικοδομητική κριτική. Ενώ πιστεύω ότι υπάρχει κάποια ισχύ, νομίζω ότι μπορεί επίσης να είναι κάπως ασαφές. Μου αρέσει η ιδέα σας για θετική ενίσχυση με καλύτερη γονική μέριμνα και οτιδήποτε άλλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη βελτίωση της ζωής ενός παιδιού.
- Απάντηση σε δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν είναι Buttah
- Quote Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν είναι Buttah
Υποβλήθηκε από Anonymous A στις 30 Νοεμβρίου 2016 - 10:48 π.μ.
Χρειάζεται χρόνος για να αναπαραχθούν νέες πληροφορίες που ανακαλύπτονται από νέες ερευνητικές μελέτες (δοκιμασμένες και δοκιμασμένες από άλλους, ουδέτερους ερευνητές ή εργαστήρια, ώστε να μπορεί να αποδειχθεί έγκυρη ή να βρεθεί άκυρη) και ΕΑΝ είναι αναπαραγώγιμη / έγκυρη, θεωρείται ασφαλής για γενική πρακτική ως νέα θεραπεία, νέο πρωτόκολλο, νέο φάρμακο, και τα λοιπά.
Απογοητευτικό ως έχει, η διαδικασία δοκιμών και δοκιμών μπορεί να διαρκέσει χρόνια. αλλά οποιαδήποτε πιθανή νέα πρόοδος στη θεραπεία του νου ή του σώματος θα πρέπει να δοκιμαστεί και να ελεγχθεί διεξοδικά για πρότυπα ασφαλείας.
Έτσι, ίσως πριν από πολύ καιρό, θα πραγματοποιηθεί μια αξιολόγηση CU για νήπια με τον ίδιο τρόπο οι παιδίατροι και οι γονείς γνωρίζουν τώρα τα διάφορα σημεία διαταραχής του φάσματος του αυτισμού στα βρέφη και νήπια. Αυτές τις μέρες μπορούν να αξιολογηθούν βρέφη και νήπια που εμφανίζουν σημάδια αυτισμού και η εξειδικευμένη θεραπεία μπορεί να ξεκινήσει όσο το δυνατόν νωρίτερα για το παιδί μαζί με εξειδικευμένη εκπαίδευση για τους γονείς, δίνοντας στο παιδί αυτιστικό την καλύτερη πιθανότητα να έχει μια τόσο γεμάτη, πλούσια και χαρούμενη ζωή όσο δυνατόν.
Κάποια στιγμή στο μέλλον, ελπίζουμε, βάσει ερευνητικών μελετών όπως αυτή σε αυτό το άρθρο (εάν μετά την αναπαραγωγή αποδειχθεί έγκυρη) ίδια ΠΟΛΥ έγκαιρη ανίχνευση και θεραπεία των νήσων CU μπορεί να καθοδηγήσει τη συναισθηματική τους ανάπτυξη σε τόσο θετική και φιλο-κοινωνική έκβαση όσο δυνατόν.
- Απάντηση στο Anonymous A
- Παράθεση Ανώνυμος Α
Υποβλήθηκε από Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν είναι το Buttah την 1η Δεκεμβρίου 2016 - 10:34 μ.μ.
Αυτό ήταν εξαιρετικό αυτό που έγραψες. Μακάρι να ήταν περισσότεροι σαν κι εσένα που σκέφτηκαν τι γράφουν. Είμαι μαζί σας σε θεωρητικά στοιχεία που έχουν δοκιμαστεί ξανά και ξανά με το ίδιο αποτέλεσμα. Η ψυχολογία είναι μια επιστήμη, αλλά είναι μια σχετικά νέα επιστήμη και ορισμένοι πιστεύουν ότι επειδή κάποιος έχει προχωρημένο βαθμό που προφανώς πρέπει να είναι σωστός σε αυτό που γράφουν. Θυμάμαι τον τύπο "τρελών χρημάτων" που υποτίθεται ότι ήταν οικονομικός γκουρού που έδωσε συμβουλές μόνο για να λερώσει το αυγό στο πρόσωπό του λίγες εβδομάδες αργότερα. Μπορούμε πάντα να βγάζουμε περισσότερα χρήματα, αλλά η χρήση υποθετικών ιδεών για παιδιά θα μπορούσε να μας στοιχειώνει επ 'αόριστον. Είμαι μαζί σας, έχω πίστη στην επιστήμη, αλλά ξέρω ότι κανείς δεν τα ξέρει όλα και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με τα παιδιά.
- Απάντηση σε Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν είναι η Μπάτα
- Παραθέτω ότι δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν είναι ο Μπάτα
Υποβλήθηκε από Kevin στις 30 Νοεμβρίου 2016 - 3:10 π.μ.
Νομίζω ότι υπάρχει μια συναρπαστική προοπτική συνδυασμού αυτής της μεθόδου αξιολόγησης με μια αξιολόγηση του Συνημμένου. Επίσης, ο συνδυασμός γονικής παρέμβασης και για τους δύο θα μπορούσε να είναι εξαιρετικά ωφέλιμος.
- Απάντηση στον Kevin
- Παραθέτω Kevin
Υποβλήθηκε από RKOliver στις 30 Νοεμβρίου 2016 - 10:03 π.μ.
Αυτή η κλίμακα βαθμολογίας είναι υποκειμενική, ειδικά για δύο χρονών! Πόσοι από αυτούς τους γονείς έχουν κατανόηση των αναπτυξιακών κατάλληλων συμπεριφορών για αυτήν την ηλικιακή ομάδα; Όλα αυτά τα δεδομένα δείχνουν ότι αυτοί οι γονείς βλέπουν με συνέπεια τα παιδιά τους ως χειραγώγηση, εγωιστικό και παρορμητικό. Για παράδειγμα, ας πούμε ότι ο δύοχρονος μου δεν θέλει να μοιραστεί ένα παιχνίδι. Φωνάζω να της μοιραστεί και δεν το κάνει. Λοιπόν, παίρνω το παιχνίδι, και τρελαίνεται και ρίχνει ένα ξέσπασμα. Την σηκώνω και της δίνω χρόνο, αλλά δεν φαίνεται να αισθάνεται ένοχη. Αργότερα χρησιμοποιεί μια καρέκλα για να πάρει πίσω το παιχνίδι της. Την βαθμολογώ άσχημα.
Δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν παιδιά που δεν φαίνεται να θεωρούν τον πόνο των άλλων όταν ενεργούν και ότι οι παρεμβάσεις μπορεί να βοηθήσουν, αλλά αυτό Η μελέτη δεν ρωτά, για παράδειγμα, πόσες φορές τους τελευταίους έξι μήνες το παιδί σας έβλαψε ένα άλλο παιδί, φαινομενικά χωρίς πρόκληση;
- Απάντηση στο RKOliver
- Παράθεση RKOliver
Υποβλήθηκε από skorpa στις 30 Νοεμβρίου 2016 - 10:42 π.μ.
Χαιρετίσματα όλοι
Ήμουν περίεργος για λίγο, αλλά τι μπορούν πραγματικά να κάνουν οι νόμοι και τα δικαστήρια εναντίον ενός αθώου ψυχοπαθούς, με άλλα λόγια, εάν άτομο που έχει δείξει πολλές ψυχοπαθητικές τάσεις, αλλά δεν έχει παραβεί νόμους, μπορεί να θεσμοθετηθεί νομικά ή Οτιδήποτε
- Απάντηση στο skorpa
- Προσφορά skorpa
Υποβλήθηκε από Anonymous A στις 30 Νοεμβρίου 2016 - 11:57 π.μ.
Ένα άτομο που δεν έχει προκαλέσει βλάβη στον εαυτό του ή βλάβη σε άλλους δεν θα αφαιρεθεί απλώς και θα θεσμοθετηθεί.
Αλλά εάν ένα άτομο επιδεικνύει ανησυχητικά επικίνδυνες συμπεριφορές, όπως προσπαθώντας να αυτοκτονήσει ή προσπαθεί να εξοντώσει ή να σκοτώσει άλλο άτομο ή άτομα ή να εμπλακεί βασανιστήρια σε ζώα, τότε αυτό το άτομο μπορεί να συλληφθεί και στη συνέχεια να του δοθεί 72 ώρες αναμονής και αξιολόγησης από μια ψυχιατρική ομάδα για να προσδιορίσει τι συμβαίνει με αυτό άτομο.
Είναι η επικίνδυνη συμπεριφορά λόγω ναρκωτικών στο δρόμο ή κατάχρησης αλκοόλ; Το άτομο έχει ψυχωτικό επεισόδιο; Εάν ναι, γιατί; Είναι αυτή η συμπεριφορά ασυνήθιστη για αυτό το άτομο ή είναι χρόνια;
Εάν γνωρίζετε κάποιον που νομίζετε ότι έχει ψυχοπαθητικές τάσεις ή συναισθήματα, αλλά δεν ενεργεί πάνω του, αυτό το άτομο θα μπορούσε Πιθανώς να επωφεληθείτε από τη θεραπεία για να τον βοηθήσετε να ανακατευθύνει τα συναισθήματα ή τις τάσεις σε πιο προ-κοινωνικά και θετικά κανάλια. Για παράδειγμα, ο θυμός ή / και η ανάγκη για καινοτομία και ενθουσιασμό μπορούν να μεταφερθούν στη συμμετοχή σε ακραία αθλήματα αντί για (για παράδειγμα) να είναι σκληρή σε μικρά ζώα ή να οδηγεί οργή.
- Απάντηση στο Anonymous A
- Παράθεση Ανώνυμος Α
Υποβλήθηκε από Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν είναι η βουτά την 1η Δεκεμβρίου 2016 - 10:58 μ.μ.
Όπου ζω, όλοι είναι ένοχοι για οργή οδήγησης. Ήθελα από τον αυτοκινητόδρομο και κανείς δεν θα με άφηνε!
Το να είσαι μαλάκας δεν είναι παράνομο. Απειλητική, άχρηστη οδήγηση κ.λπ. είναι.
Ας το δούμε έτσι... μπορείς να είσαι μεθυσμένος. Μπορείτε να μείνετε στο σπίτι και να πιείτε τόσο μεθυσμένοι που ξυπνάτε με το δικό σας λούκι και ούρα και αυτό δεν είναι έγκλημα.
Εάν φτάσετε πίσω από το τιμόνι ενός οχήματος και είστε μεθυσμένοι, πηγαίνετε στη φυλακή και θα πληρώσετε ακριβά.
Υπάρχουν ψυχοπαθείς στην εκκλησία, αστυνομικά τμήματα, πυροσβέστες που χτυπούν τη γυναίκα τους, προπονητές που κακοποιούν παιδιά. Κάθε μία από αυτές τις καταστάσεις είναι κατά περίπτωση.
φά
- Απάντηση σε Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν είναι η Μπάτα
- Παραθέτω ότι δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν είναι ο Μπάτα
Υποβλήθηκε από Nerdelbum Frink στις 27 Νοεμβρίου 2018 - 12:51 π.μ.
Εάν όλοι γύρω σας μοιάζουν με μια τρύπα, ίσως είστε αυτός που οδηγείτε σαν μια τρύπα.
- Απάντηση στο Nerdelbum Frink
- Απόσπασμα Nerdelbum Frink
Υποβλήθηκε από Joyce Short στις 9 Δεκεμβρίου 2016 - 10:11 π.μ.
Ο γιος μου μόλις έγινε 4 ετών όταν έσπασε το κεφάλι του μικρού κουνελιού του, Joey, στον τοίχο για να δει τι θα συνέβαινε. Όταν μου είπε ότι «ο Τζόι είναι νεκρός», υπήρχε μηδενική μετάνοια στη φωνή του. Θα μπορούσε να λέει, "Μαμά, Χρειαζόμαστε χαρτί υγείας στο μπάνιο."
Του έδωσα ένα γεμιστό ζώο και του ζήτησα να μου δείξει τι συνέβη. Η καρδιά μου βυθίστηκε καθώς τον είδα να σφυρί το κεφάλι του στον τοίχο πολλές φορές.
Ακόμη και πριν από αυτό το συμβάν, παρατήρησα ότι δεν είχε συναισθηματική ενσυναίσθηση. Δεν πήρε κοινωνικές ενδείξεις και έριξε ξέσπασμα για οτιδήποτε δεν συμφωνούσε. Είχε δυσκολία να κάνει μεταβάσεις και έσπασε παιχνίδια και περιουσία, χωρίς διακοπή. Ποτέ δεν έπαιζε με παιχνίδια εκτός από τα αυτοκίνητα του σπιρτόκουτου του, τα οποία παρατάσσοντας τον προφυλακτήρα στον προφυλακτήρα τεντωμένο από το ένα άκρο του καθιστικού στο άλλο.
Νόμιζα ότι η ενσυναίσθηση ήταν θέμα ωρίμανσης. Δεν το κάνω πλέον. Ο πατέρας μου δεν είναι ψυχοπαθής. Ο ψυχίατρος μου το ανέφερε. Ήμουν έγκυος εκείνη την εποχή, και αυτή η φώτιση μου έδωσε το κίνητρο να τον αφήσω επιτέλους. Δεν είχα ιδέα ότι η ψυχοπάθεια έχει νευρολογικά στοιχεία που μπορούν να κληρονομηθούν. Εκείνη την εποχή, η επιστήμη της νευρο-ψυχολογίας δεν υπήρχε καν.
Μακάρι να με είχε γεμίσει κάποιος με τη nuero-science με την οποία ήμουν αντιμέτωπος. Θεωρήθηκε «συναισθηματικά διαταραγμένος» από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ed μετά την αποβολή του από 3 σχολεία. Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξής του, τον πήγα σε 3 θεραπευτές. Ο καθένας προσπάθησε να βάλει μια βοήθεια μπάντας πάνω από αιμορραγία. Τίποτα δεν λειτούργησε.
Σήμερα, η κοινότητα ψυχικής υγείας θα χρησιμοποιήσει τον όρο «διαταραχή της συμπεριφοράς» για να περιγράψει ένα παιδί με ψυχοπαθητικές τάσεις. Και οι απαιτητικοί γονείς που μελετούν το ζήτημα θα μάθουν ότι η συμπεριφορά που είναι διαταραγμένη παιδί του σήμερα είναι πιθανό να γίνει ο χαρακτήρας με αναπηρία ενήλικα του μέλλοντος.
Τα παιδιά δεν γεννιούνται όπως οι κενές πλάκες που ζωγραφίζουμε με τον χαρακτήρα τους. Όλοι γεννιούνται με νευρολογικά συστατικά που επηρεάζουν την ηθική τους. Όσο πιο γρήγορα η κοινότητα ψυχικής υγείας σταματήσει να ανησυχεί για μομφή, και νοιάζεται περισσότερο για να είναι χρήσιμη, τόσο πιο γρήγορα παρέμβαση όπως ρινικό σπρέι οξυτοκίνης μπορεί να αναπτυχθεί για να ενισχύσει τη συναισθηματική ενσυναίσθηση και να βοηθήσει αυτά τα παιδιά να αναπτύξουν συνείδηση.
Ακριβώς όπως το ritalin εισήχθη για ADHD (και η ADHD μπορεί να είναι ενδεικτική αυτής της υποκείμενης κατάστασης) η οξυτοκίνη μπορεί να είναι η χημική ουσία που μπορεί να βελτιώσει τις ψυχοπαθητικές τάσεις.
- Απάντηση στο Joyce Short
- Παραθέτω Joyce Short
Υποβλήθηκε από Vidhu στις 13 Φεβρουαρίου 2017 - 3:22 π.μ.
Αυτό που είναι η μελέτη είναι υπέροχο και οι ψυχοπαθείς μπορούν και δείχνουν αυτά τα συμπτώματα νωρίς στην παιδική τους ηλικία. Αλλά δεν είναι σωστό να δηλώνεται ότι όλα τα παιδιά που παρουσιάζουν αυτά τα ξεσπάσματα θα μεγαλώσουν ως ψυχοπαθή. Το πολιτιστικό και κοινωνικό περιβάλλον είναι πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη ενός παιδιού και η βία είναι μια πολύ λεπτή έννοια, ειδικά για ένα παιδί που μεγαλώνει. Τα παιδιά δείχνουν βία, όπως σχολίασε ένα άλλο άτομο, για διάφορα πράγματα και όλα δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως ψυχοπαθείς. Θα μπορούσε ακόμη και να καταστρέψει τη ζωή του παιδιού!
Και όσο γνωρίζω, η ψυχοπάθεια δεν είναι ένα φάσμα. Και γνωρίζω πολλούς κακοποιητές που δεν δείχνουν ενσυναίσθηση στα θύματά τους ή δείχνουν τη λύπη τους ως επιθετικότητα στο θύμα, αλλά κανένας από αυτούς δεν ανήκει στην κατηγορία των ψυχοπαθών. Αυτά τα παιδιά μπορούν επίσης να δείξουν επιθετικότητα και έλλειψη ενσυναίσθησης νωρίς στη ζωή τους.
Υπάρχουν άνθρωποι που είναι εγκληματίες, για οποιονδήποτε λόγο και όλες αυτές οι αποκλίσεις δεν γίνονται απαραίτητα ψυχοπάθεια ή ακόμη και ψυχική ασθένεια.
- Απάντηση στο Vidhu
- Παραθέτω Vidhu
Υποβλήθηκε από MusingDad στις 13 Φεβρουαρίου 2017 - 4:43 π.μ.
Ουάου! Απλά ουάου! Ένας ηλικίας δύο ετών δεν έχει την ψυχική ικανότητα να κατανοεί την κοινή χρήση, η τιμωρία δεν λειτουργεί συχνά όταν ένα άτομο έχει περιορισμένο έλεγχο ώθησης και δεν μπορεί να κατανοήσει τις συνέπειες. Τα παιδιά δεν αναπτύσσουν ενσυναίσθηση μέχρι τουλάχιστον 5 και τότε είναι μόνο η αρχή. Πώς ένας «επιστήμονας» μπορεί να σκεφτεί ότι μπορούμε να κρίνουμε την ψυχοπάθεια ζητώντας ερωτήσεις ενός 2χρονου που δεν λαμβάνει υπόψη αυτό που γνωρίζουμε για την ανάπτυξη του εγκεφάλου του είναι εξωφρενικό! Επίσης, όπως λέει ένα σχόλιο παραπάνω, ποια αξιολόγηση έχει γίνει για τη γνώση των γονέων για το τι είναι σωστά συμπεριφορικό. Εάν επισημάνετε κάποιον για αρκετό καιρό, ειδικά σε μια πολύ ευαίσθητη περίοδο όπως η παιδική ηλικία, θα συμπεριφέρεται ανάλογα.
- Απάντηση στο MusingDad
- Παραθέτω MusingDad
Υποβλήθηκε από Kween Frostine στις 13 Οκτωβρίου 2017 - 4:57 μ.μ.
Πιθανώς, αλλά μπορεί να είναι περίπλοκο να ξεριζωθούμε από άλλες παρόμοιες διαταραχές.
Μου πήρε περισσότερο χρόνο από ένα κανονικό παιδί για να αναπτύξω ενσυναίσθηση. Ενώ είμαι μια καταλαϊκή γάτα, προσπάθησα να πνίξω ένα γατάκι σε μπολ με νερό όταν ήμουν 2 ετών. Προσπάθησα επίσης να βλάψω τα σκυλιά μας. Δόξα τω Θεώ οι γονείς μου με σταμάτησαν πριν έκανα σοβαρή ζημιά.
Γυρίζει το στομάχι μου για να το σκεφτώ τώρα, και ακόμη και σήμερα δεν μπορώ να απαντήσω γιατί το έκανα. Ίσως επειδή ο μπαμπάς μου ήταν τόσο θυμωμένος άνθρωπος που συνεχώς φώναζε και μισούσε τα ζώα. Όποιος και αν είναι ο λόγος, από την ηλικία των 4-5 ετών άρχισα να κατανοώ ότι τα ζώα αισθάνονται πόνο, φόβο, θλίψη και αγάπη επίσης. Μου πήρε περισσότερο χρόνο για να καταλάβω ότι τα αδέλφια μου ήταν άνθρωποι σαν κι εμένα, αλλά τελικά συνέβη. (Αποδεικνύεται ότι έχω ADHD, Asperger & πολλές άλλες διαταραχές, αλλά σίγουρα έχω την ικανότητα να αισθάνομαι μετάνοια και άλλα συναισθήματα έντονα τώρα. Σκαρφαλώνομαι σε αυτές τις διαφημίσεις ASPCA και πάντα δωρίζω λίγα δολάρια σε φιλανθρωπικά ιδρύματα ζώων γιατί αγαπώ πραγματικά τα ζώα περισσότερο από οτιδήποτε άλλο).
Η ενσυναίσθηση είναι ένα γνωστό γνώρισμα. Πολλά παιδιά που φαίνεται να είναι ψυχοπαθείς δεν έχουν λάβει τα εργαλεία και την ευκαιρία να το αναπτύξουν. Μεγαλώνοντας σε ένα δυσλειτουργικό σπίτι μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα θυμού σε ένα παιδί που μοιάζει πάρα πολύ σαν ψυχοπάθεια. 9 φορές στα 10 είναι θέμα γονικής μέριμνας. Μόνο ένα μικρό μέρος παιδιών με συμπεριφορές «κόκκινης σημαίας» (παίζοντας με φωτιά, πληγώνει ζώα κ.λπ.) είναι αληθινοί ψυχοπαθείς που θα συνεχίσουν να γίνονται εγκληματίες ή κακοί άνθρωποι.
Πιστεύω όμως ότι η ψυχοπάθεια ξεκινά στην παιδική ηλικία και πιθανώς στη μήτρα, επομένως πιθανότατα μπορεί να διαγνωστεί πριν από την ενηλικίωση αφού όλες οι άλλες πιθανότητες έχουν αποκλειστεί προσεκτικά. Μπορείτε να επιλέξετε να το ονομάσετε ένα καλύτερο όνομα όπως "διαταραχή συμπεριφοράς" ή "αντικοινωνική συμπεριφορά", αλλά είναι η ίδια έννοια. Ανεξάρτητα από τη διάγνωση, οι γονείς και άλλοι κηδεμόνες πρέπει να εφαρμόσουν αποτελεσματικές στρατηγικές για να αποτρέψουν αυτά τα παιδιά να προκαλέσουν βλάβη στον εαυτό τους ή στους άλλους.
Δεν γίνονται επίσης όλοι οι ψυχοπαθείς βίαιοι εγκληματίες. Εκείνοι που γεννήθηκαν πιθανότατα γεννήθηκαν ψυχοπαθητικοί εκτός από ανθεκτικά πράγματα όπως τραύμα στο κεφάλι, κακοποίηση ή άλλες δύσκολες εμπειρίες στην αρχή της ζωής. Οι περισσότεροι ψυχοπαθείς είναι τακτικοί εργαζόμενοι, συχνά σε θέσεις εξουσίας όπως κυβερνητικές ή εταιρικές ρυθμίσεις. Έτσι, η βία και η εγκληματικότητα είναι ένα μείγμα φύσης και ανατροφής. Δεν μπορείτε να αποτρέψετε την ψυχοπάθεια, αλλά μπορείτε να ελαχιστοποιήσετε την τάση ενός ψυχοπαθούς προς το κακό, παίρνοντάς τους την κατάλληλη βοήθεια νωρίς και ελαχιστοποιώντας το σωματικό / συναισθηματικό τραύμα.
- Απάντηση στον χρήστη Kween Frostine
- Παραθέτω Kween Frostine
Υποβλήθηκε από το σχίσιμο των μαλλιών στις 6 Δεκεμβρίου 2017 - 4:29 μ.μ.
Σε 20 χρόνια εργασίας εντατικά και στενά με μωρά σε νεαρούς ενήλικες με ποικίλες ανάγκες νόμιζα ότι τα είχα δει όλα. Σήμερα έλαβα επιβεβαίωση από έναν ψυχίατρο ότι ένα παιδί που ένιωσα άβολα για όλο το χρόνο έχει τόσους δείκτες ή δείκτες που μπορεί κάλλιστα να είναι ψυχωτικός. Ήρθε σε εμάς πριν γυρίσει δύο και ήταν το πιο παράξενο μωρό που έχω συναντήσει ποτέ. Μετά τα γενέθλιά του τα πράγματα επιδεινώθηκαν σημαντικά. Όχι στο θυμό και στο να μην μοιράζεστε τμήμα στο οποίο κάποιοι από εσάς παραπέμπουν. Και είναι αξιολύπητο το πώς οι Αμερικανοί φοβούνται τόσο πολύ να μην επισημάνουν και πρέπει να είναι πολιτικά σωστοί όλη την ώρα. Η συμπεριφορά αυτού του παιδιού κυμαίνεται από εντελώς παράξενες συμπεριφορές που δεν είναι φυσιολογικές για κανέναν έως ακραία βία, κυριαρχία άλλα νήπια, προσπαθώντας να χειραγωγήσουν τους άλλους για να πληγώσουν ο ένας τον άλλον, μπορεί να είναι τόσο γοητευτικός ή να μπορεί να σας αγνοήσει όλους ημέρα. Βγαίνει από το δρόμο του για να σπάσει τα πράγματα, προκλητικά στο άκρο. Έχει τρομοκρατήσει οι γονείς του αν αυτός. Έχει πληγώσει τον αδελφό του μωρού στον οποίο αναφέρεται σπάνια με το όνομα. Είναι το μωρό. Αλλά είναι οι μικρές παραξενίες και οι παράξενες συνήθειες που με προβλημάτισαν και με ανησυχούσαν περισσότερο, πράγματα που δεν έχω συναντήσει ποτέ, και φέτος ήταν άδη όπως εγώ ένιωσα σαν φύλακας φυλακών λόγω της ανάγκης να τον φυλάσσει συνεχώς για να προστατεύει τα άλλα παιδιά γιατί θα καταβάλει κάθε προσπάθεια τους. Είναι επίσης πολύ έξυπνος. Δεν κλαίει συχνά, όχι όταν τραυματίζεται, όχι όταν τα περισσότερα μικρά παιδιά πρέπει να κλαίνε. Το φωνητικό και η ομιλία του είναι εξαιρετική. Παρόλο που είναι το μικρότερο παιδί, δεν σκέφτεται τίποτα να βλάψει μεγαλύτερα παιδιά ή ενήλικες. Αφού γίνομαι τόσο μπερδεμένος και περίεργος για αυτές τις πολύ περίεργες συνήθειες και πρακτικές αν είναι αυτό που έχω δεν συνάντησα ποτέ αποφάσισα να ρωτήσω έναν καθηγητή ανώμαλης ψυχιατρικής αν ήξερε κάποιον που τα έκανε πράγματα. Η απάντηση ήταν η μεγαλύτερη ανησυχία μου. Ελπίζω πραγματικά ότι μπορούμε να βοηθήσουμε αυτό το αγόρι, ελπίζω ότι δεν είναι καταδικασμένος σε μια ταραγμένη ζωή. Υπέφερα από παιδικό τραύμα και άγχος και έχω δυσμενή ενσυναίσθηση. Η παιδική μου ηλικία ήταν οδυνηρή, έχω επίσης μια νευρολογική κατάσταση που με προκάλεσε περισσότερο πόνο και άγχος ως παιδί. Δεν επιθυμώ μια ταραγμένη παιδική ηλικία σε κανέναν. Προσπάθησα να κάνω τη διαφορά με τα παιδιά που το χρειάζονται, αλλά από τη στιγμή που συνάντησα αυτό το αγόρι, βρήκα ότι ήταν πολύ σκληρά γύρω του. Όταν ένας φίλος μου πρότεινε να παρακολουθώ το We Need To Talk για τον Kevin και μου έδωσε ένα βιβλίο για να διαβάσω ένα παιδί που ήταν τόσο βίαιο η μητέρα του έπρεπε να τον κλειδώσει όταν ήταν φρενίτιδα συνειδητοποίησα ότι έχω να κάνω κάτι που δεν είχα εμπειρία με. Ελπίζω πραγματικά επειδή έχουμε αντιμετωπίσει προβλήματα νέους μπορούμε να τον βοηθήσουμε και μπορεί να ζήσει μια αξιοπρεπή ζωή. Φοβάμαι για εκείνους που μισεί, αψηφά και θέτει τους ιστότοπούς του ως εχθρός του.
- Απάντηση στα σχισμένα μαλλιά
- Παραθέτω τα σχισμένα μαλλιά
Υποβλήθηκε από Marcy στις 1 Αυγούστου 2018 - 6:54 μ.μ.
Τι γίνεται με την πλήρη έλλειψη φόβου; Είναι αυτός ο ψυχοπαθής ή κάτι άλλο;
- Απάντηση στη Marcy
- Παραθέτω Marcy