Πρόληψη μαζικών πυροβολισμών: Εξέταση λύσεων

click fraud protection

Τα γυρίσματα της Φλόριντα ήταν ένα από τα πιο θανατηφόρα σχολικά γυρίσματα στη σύγχρονη αμερικανική ιστορία. Ο Νίκολας Κρουζ, 19 ετών, ο οποίος έφτασε σε ένα Uber στο γυμνάσιο Marjory Stoneman Douglas στο Parkland της Φλόριντα πυροβόλησε αδιάκριτα. Αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζει 17 κατηγορίες προμελετημένων δολοφονιών. Χρησιμοποίησε το όπλο της επιλογής για πολλούς μαζικούς δολοφόνους, ένα AR-15. Ο δημόσιος υπερασπιστής του ισχυρίστηκε ότι «έχει πλήρη επίγνωση του τι συμβαίνει και είναι απλώς ένας σπασμένος άνθρωπος».

Αυτή είναι η 18η μαζική λήψη φέτος! Αλλά, γιατί οι νέοι διαπράττουν τέτοια φρικτά εγκλήματα; Υπήρξε μια πληθώρα λόγων που προσφέρθηκαν από θύματα, πολιτικούς, NRA, υποστηρικτές της NRA και άλλους. Μερικοί από τους λόγους είναι πολιτικά κίνητρα, οικονομικά προσοδοφόροι ή αντιδραστικοί. Μπορούμε να αποτρέψουμε μελλοντικούς μαζικούς πυροβολισμούς; Θα μπορούσαν οι έλεγχοι ιστορικού που περιλαμβάνουν ψυχική υγεία να μειώσουν τον αριθμό των μαζικών πυροβολισμών; Οι αυστηρότερες τιμωρίες για τέτοια εγκλήματα θα κάνουν το άτομο να σκεφτεί δύο φορές πριν πυροβολήσει; Οι εξοπλίζοντας δάσκαλοι θα τους έκαναν πιο προετοιμασμένους για αυτό που έχει γίνει αναπόφευκτο; Θα έκανε το τέχνασμα η αύξηση της ηλικίας για να αγοράσει ένα όπλο;

Ας εξετάσουμε μερικές από τις λύσεις που έχουν συχνές συζητήσεις στα μέσα ενημέρωσης. Έχω αφήσει σκόπιμα τον έλεγχο των όπλων εκτός της συζήτησης, καθώς έχει εξεταστεί λεπτομερώς σε πολλά άλλα κείμενα. Όλα τα παρακάτω είναι επιπρόσθετα στον πολύ πιο αυστηρό έλεγχο του όπλου. αυτό είναι δεδομένο!

1. Δάσκαλοι βραχιόνων.

Αυτό υποστηρίχθηκε έντονα από τον πρόεδρο. Μπορεί ακόμη και να προσφέρει στους δασκάλους που λαμβάνουν μπόνους εκπαίδευσης όπλων. Πρώτον, δεν μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο ότι χρειαζόμαστε περισσότερη χρηματοδότηση για την κατάρτιση εκπαιδευτικών. Ωστόσο, διαφωνώ έντονα με το τι πρέπει να χρησιμοποιηθούν τα χρήματα. Οι εκπαιδευτικοί που έχουν χαμηλή αμοιβή, φορούν πολλαπλά καπέλα, πρέπει να εκτελέσουν διοικητική εργασία, να ασχοληθούν με ένα ναρκισσιστική γενιά, και ίσως οι ίδιοι αγωνίζονται με ψυχικές ασθένειες δεν χρειάζονται πρόσθετα καθήκοντα. Αλλά, κύριε Τραμπ, αν προσφέρετε εκπαίδευση χρηματοδότηση, εδώ είναι άλλες ιδέες - περισσότερη εκπαίδευση σχετικά με την πολιτιστική ευαισθησία, την αναγνώριση των πρώιμων σημείων ψυχικής ασθένειας, περισσότερη δύναμη για τη διάσωση των παιδιών από τα προβληματικά σπίτια και την αυτο-φροντίδα των εκπαιδευτικών. Επίσης, πού θα αποθηκευτούν αυτά τα όπλα; Σε σχολικές πανεπιστημιουπόλεις; Αυτό μπορεί να κάνει τα όπλα πιο προσβάσιμα σε ακόμη μικρότερα παιδιά. Και τι γίνεται αν ένας δάσκαλος σε μια στιγμή απελπισίας αποφασίσει να κάνει κατάχρηση αυτής της πρόσβασης; Ακόμα κι αν όλα πάνε καλά, ο χρόνος που χρειάζεται η δασκάλα να αποκτήσει πρόσβαση στο όπλο για να προστατεύσει την τάξη της μπορεί να νικήσει τον σκοπό. Όλοι έχουμε βασικές ανάγκες και ένα από αυτά είναι ο έλεγχος των αποφάσεών μας. Εάν αναγκάσουμε τους εκπαιδευτικούς να οπλιστούν (ή να στιγματίσουν όσους αρνούνται), τους αφήνουμε χωρίς αντιπροσωπεία.

2. Αυστηρότεροι έλεγχοι ιστορικού που περιλαμβάνουν ψυχική υγεία.

Αυτό είναι ένα από τα αιτήματα των επιζώντων θυμάτων και φυσικά πολλών άλλων. Στην επιφάνεια, αυτή η λύση φαίνεται ελκυστική. Αλλά αυτή η λύση είναι γεμάτη με παραδοχές που μπορεί συνολικά να είναι πιο επιβλαβείς. Πρώτον, η συσχέτιση των φρικτών εγκλημάτων με την ψυχική ασθένεια ενισχύει το στίγμα για τις ψυχικές ασθένειες. Η υπόθεση είναι ότι οι ψυχικά άρρωστοι είναι σε θέση να κάνουν κακές ενέργειες και ότι τα φρικτά εγκλήματα δεν μπορούν να διαπραχθούν από «λογικά» άτομα. Πώς θα μπορούσε ένα "λογικό" άτομο να επιλέξει να σκοτώσει αδιάκριτα τόσους πολλούς ανθρώπους; Επίσης, υπάρχουν εκατομμύρια άνθρωποι που πάσχουν από ψυχολογικές διαταραχές όπως κατάθλιψη ή ανησυχία. Στην πραγματικότητα, ένας στους πέντε Αμερικανούς πάσχει από ψυχική διαταραχή. Πολλοί από αυτούς είναι επιτυχημένοι γονείς, συνεργάτες, εργαζόμενοι και πολίτες. Εάν αποφασίσουν να σκοτώσουν, τερματίζουν σκόπιμα τη ζωή τους και σπάνια παίρνουν ποτέ αθώους ανθρώπους μαζί τους. Οι άνθρωποι που είναι τόσο απελπισμένοι για να αγαπηθούν δεν κάνουν εγκλήματα μίσους.

Σταματήστε να πολιτικοποιείτε την κάρτα ψυχικής υγείας. Είμαστε άρρωστοι από αυτό.

3. Περισσότερο τιμωρία.

Ο σκοπευτής της Φλόριντα πήγε να φάει αμέσως, δεν προσπαθούσε να κρυφτεί. Συνήθως, περιμένουν να πεθάνουν ή να καταλήξουν να πυροβολούνται στη σκηνή. Θέλουν να πάνε ως "ήρωες". Βλέπουν τέτοιο θάνατο ως έναν αξιόλογο τρόπο να φύγουν από τον κόσμο. Απολαμβάνουν τον κίνδυνο, οπότε δεν σκέφτονται τιμωρία. Έτσι, η αυστηρότερη τιμωρία δεν θα λειτουργήσει απαραίτητα.

4. Αύξηση της ηλικίας για αγορά όπλου.

Πολλοί από αυτούς τους πυροβολισμούς είναι απερίσκεπτοι, παρορμητικοί, ανώριμοι, με πλήρη παραβίαση του κινδύνου. Αυτός ο τύπος επεξεργασίας είναι χαρακτηριστικός ενός νεότερου ανώριμου εγκεφάλου. Ο εκτελεστικός μετωπιαίος φλοιός είναι υπεύθυνος για την αναστολή κοινωνικά απαράδεκτων ενεργειών, καθυστερώντας την ικανοποίηση, Η εισαγωγή χρόνου μεταξύ ερεθίσματος και απόκρισης δεν ολοκληρώνεται μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '20 (ορισμένοι ισχυρίζονται ακόμη και αργότερα από αυτό!). Ο εγκέφαλος πριν ωριμάσει ο μετωπιαίος φλοιός βασίζεται στο πιο πρωτόγονο συναισθηματικό σωματικό άκρο, το οποίο ωριμάζει τελείως πριν από τον μετωπιαίο φλοιό. Αυτό εξηγεί γιατί οι έφηβοι κάνουν αυτό που κάνουν. Η παρορμητικότητα αυξάνεται γραμμικά καθώς προχωράμε Παιδική ηλικία προς το εφηβική ηλικία έως την ενηλικίωση. Υπάρχουν σίγουρα στοιχεία που υποστηρίζουν αυτήν τη λύση.

5. Περισσότερος έλεγχος της βιομηχανίας παιχνιδιών βίντεο.

Τα βιντεοπαιχνίδια έχουν γίνει τόσο εξελιγμένα που ο εγκέφαλος του παίκτη πιστεύει ότι είναι πραγματικό. Αυτά τα παιχνίδια έχουν γίνει πολύ πιο επιθετικά και εκδικητικά. Αλλάζουν την αίσθηση της πραγματικότητας του παίκτη και κάνουν τους νικητές να νιώθουν ανίκητοι. Φυσικά, μόνο οι ηττημένοι πεθαίνουν σε αυτά τα παιχνίδια. Χρειαζόμαστε πολύ αυστηρότερο έλεγχο σε αυτήν τη βιομηχανία δισεκατομμυρίων δολαρίων. Πρέπει να σταματήσουν να κάνουν ένα παιχνίδι από το μυαλό του παίκτη.

6. Επενδύστε στην ψυχική υγεία και την ανίχνευση πρώιμων σημείων παιδιών σε κίνδυνο.

Απαιτείται περισσότερη έρευνα για αξιόπιστη πρόληψη και θεραπείες που λειτουργούν. Επίσης, η παροχή διχτυού ασφαλείας για παιδιά που κινδυνεύουν ενδέχεται να αποτρέψει το να γίνει ένα ψυχοπαθής. Μερικά κριτήρια που απαιτούν άμεση προσοχή είναι: προβληματικές παιδικές ηλικίες, απώλεια γονέα, εκφοβιστές, επίθεσηκαι έλλειψη συμπόνιας για τις απώλειες των άλλων. Ίσως ο χειρότερος συνδυασμός είναι ένα παιδί που έχει ταραγμένη παιδική ηλικία, επιθετικές τάσεις, παρορμητικό και διατρέχει κίνδυνο. Εάν αυτό το παιδί έχει επίσης πρόσβαση σε ένα όπλο, είναι το κεράσι στην κορυφή.

Πρέπει να βρούμε τη χρηματοδότηση και τους πόρους για να διδάξουμε την αγάπη, εάν θέλουμε να σταματήσουμε τα εγκλήματα χωρίς συμπόνια.

Πράγματι, οι σκέψεις και οι προσευχές είναι με θύματα παντού, αλλά όχι σκέψεις χωρίς δράση και ανειλικρινείς προσευχές.

Υποβλήθηκε από τον Flint Fredstone στις 23 Φεβρουαρίου 2018 - 6:07 π.μ.

Οι Ισραηλινοί έλυσαν αυτό το πρόβλημα με ένοπλους φρουρούς σε κάθε σχολείο.

  • Απάντηση στο Flint Fredstone
  • Παραθέτω Flint Fredstone

Υποβλήθηκε από την Pam στις 23 Φεβρουαρίου 2018 - 7:44 μ.μ.

Η εμπειρία του γυμνασίου μπορεί να είναι ένας θάλαμος βασανιστηρίων για ορισμένα παιδιά. Εάν είστε ένας εξαιρετικά άβολα κοινωνικά έφηβος που δεν συνδυάζεται καλά με τους συνομηλίκους σας και δεν τα πηγαίνει καλά στο σχολείο, η αυτοεκτίμησή σας είναι ήδη σε χαμηλά επίπεδα. Πετάξτε να μην έχετε φίλους, να αισθάνεστε ότι όλοι σας μισούν, να αποτυγχάνουν τα μαθήματά σας και να φοβάται κάθε λεπτό να βρίσκεστε στο σχολείο και θα αρχίσετε να τρελαίνετε λίγο. Συμπληρώστε το με τη νομική απαίτηση να είστε στο σχολείο έως μια συγκεκριμένη ηλικία και να συνεχίσετε τη θεραπεία ένα GED σαν το αντίστοιχο μιας αφροδίσιας νόσου και έχετε ένα παιδί που αισθάνεται ότι δεν έχει επιλογές. Γιατί να μην παρέχετε περισσότερες εκπαιδευτικές επιλογές για εκείνα τα παιδιά που μισούν απολύτως την εμπειρία του γυμνασίου. Ενθαρρύνετε τη διαδικτυακή μάθηση, την ανεξάρτητη μελέτη, την κατ 'οίκον εκπαίδευση... οτιδήποτε για να πάρει τα παιδιά που μισούν απολύτως τα πάντα για το σχολείο από το σχολικό περιβάλλον. Το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι ένα μόνο για όλους, αλλά για εκείνα τα παιδιά που πραγματικά δεν ταιριάζουν, είναι ένας θάλαμος βασανιστηρίων.

  • Απάντηση στον Pam
  • Παραθέτω Pam

Υποβλήθηκε από τον Fred Witte στις 21 Μαΐου 2018 - 8:27 μ.μ.

Για τους γονείς των παιδιών του Τέξας:

Δεν είμαι παιδί ψυχολόγος ούτε είμαι ειδικευμένος παιδίατρος, αλλά έχω δει
αλήθεια και θεωρώ ότι είναι αρκετά μεγάλη ευθύνη να σας το αναφέρω. Ένα λεπτότερο
η φιλοξενία έχει έρθει σε εκείνους που ξεσπούν στα παιδιά σας. Αυτό είναι ένα
θλιβερό πράγμα που συμβαίνει σε ένα παιδί (* είμαστε ενήλικες), κάτι που θα προκαλούσε τον πόνο του
να εκφράζεται με τόσο βίαιο τρόπο. Αυτά τα παιδιά εξερράγησαν σε μια ψυχική
η κατάρρευση και η ύπαρξη παιδιών έφτασαν στο δρόμο τους καθώς ταξιδεύουν ήδη.
Αυτός είναι ο τρόπος που συνέβη αυτό - ίσως κάποιος μπορεί να το φέρει σε "Halt" -
Μια φορά που δείχνει ένα πυροβόλο όπλο, όπως ο φημισμένος «αστυνομικός της παρέλασης»
τα φοβισμένα όπλα «έμεναν αρκετά κοντά τους για να« πάρουν »σαν όπλο.
Κάθε ένα από αυτά τα παιδιά είχε την αμφιβολία να βρει επαρκείς πόρους για τους
διάρκεια ζωής ρουτίνας, η ποιότητα των «παντοπωλείων», μια διασκεδαστική
'ζωή'; αρκετά για να ικανοποιήσει το χώρο εργασίας και ελκυστικό τρόπο ζωής ~
(πρέπει ακόμα να παντρευτεί) ~. Αυτή η κατάθλιψη «Udder», που σημαίνει πληθωρισμό
Το "A Living", σε συνδυασμό με την έλλειψη προσανατολισμού, όπως χωρίς στάση - επιπλέουν σε ένα
αέρας χωρίς σεβασμό και ανόητες κοινωνικές αξιοπρέπεια που δεν «ΒΑΖΟΥΝ».
Αυτό που έχετε με αυτά τα παιδιά είναι ένας πολιτικός αγωνιστής σε παιδιά
σκελετό και κάποιο είδος βυθοκόρου «Goth» που περνάει από το «Town» με το πρόσωπο
χρησιμοποιούν αγνοούνται από κάθε πτυχή της γονικής εκπροσώπησης
στον «νέο κόσμο» τους. ** (αυτό είναι γνωστό από αυτούς, οι ενήλικες χρειάζονται επίσης σεβασμό)
Έτσι, για να το σταματήσετε, και ποτέ να μην επιτρέψετε να συμβεί η λύση σε αυτό ΕΧΕΙ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ, βλέπω κάποια διαρροή του καθηγητή του κολεγίου
και προς τα κάτω η σχέση μαθητών δασκάλων σχολείου με τον διανοούμενο
επίπεδο αλλά τα υπόλοιπα είναι προπόνηση στην άγρια ​​φύση. Σας παρακαλώ να μην το κρίνετε τόσο κρίσιμο,
αλλά η Δυτική Ακτή είναι εκεί που ξεκίνησε, όπως και η συζήτηση των Αποικιστών.
-Μπορείτε να περάσετε από αυτή τη μικρή νότα- Ας συνδυάσουμε λοιπόν τους παράγοντες. ζώνη όπλου
φορούν στην Ιστορία, τα παιδιά σχολείου στο στυλ, εξέγερση στη Δυτική Ακτή και το
{a lie} ικανότητα να πετύχετε εάν δοθεί αρκετή εστίαση. ΠΟΥ επιδεινώνει,
"spit", κανένας από τους "Adult Gathering" δεν επέζησε, έχουμε ταινίες
με αυτό το ακριβές πράγμα πάνω-κάτω. Όλοι είστε Τέξας που έχετε δει όλα
αυτά τα πράγματα, αλλά όχι τόσο το "First Class Flying", αν είμαι σωστά, εμείς
μπορούν όλοι να το αποκτήσουν τώρα.

Ως περαιτέρω σημείωση και σε καμία περίπτωση μέρος της παραπάνω επιστολής, «Δεν υπάρχει
ευθύνη για οποιαδήποτε από τις ενέργειες αναφοράς από εκείνους που εξέτασαν τους "τρόπους"
που προηγήθηκε, αλλά ότι απασχολούνταν με τα γεγονότα που
ο καθένας απευθυνόταν ». Λίγη ειδοποίηση των λαών της γύρω περιοχής
μπορεί να είναι η έννοια όλου αυτού του προβλήματος, αλλά δεν μπορώ να επιστρέψω, νομίζω
ότι οι ταινίες, οι καταληψίες, η άγρια ​​Δύση, οι προχωρημένοι ηλίθιοι, οι εκπαιδευτικοί ή
Οι πολιτικοί έχουν, ή είχαν τις έννοιες των αποτελεσμάτων τους. Θα πάω μέχρι
ας πούμε ότι μερικοί από αυτούς τους φίλους «Fast Food» και «Cabbie» είναι σαν παιδιά.
Μπορούμε απλώς να τα γυρίσουμε στο "Λύση".

  • Απάντηση στον Fred Witte
  • Παραθέτω Fred Witte

Υποβλήθηκε από παράλογο στις 23 Φεβρουαρίου 2018 - 7:48 μ.μ.

Διάβασα κάπου ότι η κομητεία Broward πρόσφερε να βάλει πολλούς πολύ εκπαιδευμένους και ένοπλους αξιωματικούς (5 ή περισσότερους) μερικούς με απλά ρούχα, μερικές με στολή, σε ΚΑΘΕ σχολικό σύστημα στην κομητεία... αλλά όταν η κομητεία είπε ότι οι φορολογούμενοι θα έπρεπε να πληρώσουν τη χρηματοδότηση για την υπηρεσία (τώρα - δεν μπορείτε να περιμένετε από τους φρουρούς να εργάζονται δωρεάν) ότι οι ψηφοφόροι επιλέγουν να ΔΕΝ αλλάξουν τα σχέδιά τους για μελλοντικές διακοπές σε εξωτικά νησιά, και σχεδιάζει να αγοράσει ένα καλύτερο αυτοκίνητο, ούτε να αναβαθμίσει τα τηλέφωνα των 900 δολαρίων, και η εξαπάτηση των φόρων τους δεν θα μπορούσε να αλλάξει (κλέφτης) και στην πραγματικότητα η ίδια η σκέψη της εγκατάλειψης ακόμη και ένα ακόμη δολάριο στο φορολογικό σύστημα της κομητείας τους ανάγκασε να σφίγγουν ακόμη πιο σκληρά σε αυτή τη βαριά τσάντα χρυσού στα χέρια τους και έκαναν τα ρουθούνια τους να φουντώσουν και να κουνήσουν να αρχίσουν να προβάλλονται από τους μέτωπα... Δεν είμαι σίγουρος, ίσως το ονειρευόμουν.

Το ξέρω αυτό, ΜΠΟΡΟΥΜΕ να θέσουμε μέτρα ασφαλείας,... αλλά οι άνθρωποι είναι άπληστοι. «Όχι το δολάριο μου», λένε. Θα προτιμούσαν να πάρουν τις πιθανότητες... και όταν συμβεί κάτι πάρτε στην εθνική τηλεόραση και περπατήστε και προχωρήστε στον περιορισμό των ελευθεριών των άλλων, ώστε να μπορούν να διατηρήσουν το χρυσό τους και το βιοτικό τους επίπεδο. Το ξέρεις πως είναι αλήθεια.

  • Απάντηση σε παράλογο
  • Παραθέτω παράλογο

Υποβλήθηκε από Boiled Frog στις 24 Φεβρουαρίου 2018 - 12:54 μ.μ.

Η ετήσια αιματοχυσία έχει πλέον μετατραπεί σε μηνιαίο τελετουργικό. Δεδομένου ότι η Αμερική (δεν) αναζητά λύσεις, η αιματοχυσία θα γυρίζει κάθε εβδομάδα και μετά καθημερινά. Κάθε βήμα θα κάνει το επόμενο βήμα να είναι σχεδόν φυσιολογικό. Καμία δύναμη στον ουρανό ή τη γη δεν θα το σταματήσει.

  • Απάντηση στο Βρασμένο βάτραχο
  • Παραθέτω βρασμένος βάτραχος

Υποβλήθηκε από Remember Kate στις 27 Φεβρουαρίου 2018 - 12:10 μ.μ.

Εάν κατασχέθηκαν όλα τα όπλα πολιτών που τηρούν το νόμο, θα εξακολουθούσαν να γίνονται πυροβολισμοί στο σχολείο.

Εάν οι φιλελεύθεροι έκαναν μια ιδέα για τους δολοφονημένους Αμερικανούς, θα απαιτούσαν ένα συνοριακό τείχος, αλλά χρειάζονται ψηφοφόρους πρόνοιας, έτσι δεν θα το κάνουν ποτέ.

  • Απάντηση στο Remember Kate
  • Quote Θυμηθείτε Kate

Υποβλήθηκε από Strategistist στις 2 Μαρτίου 2018 - 9:19 π.μ.

Οι στατιστικές δείχνουν ότι οι μαζικοί πυροβολισμοί έχουν πράγματι μειωθεί τα τελευταία 25 χρόνια. Το κύριο ζήτημα δεν είναι τα όπλα, καθώς υπάρχουν πολλά περισσότερα όπλα στη χώρα από ό, τι πριν από 25 χρόνια.
Διδάσκω το γυμνάσιο, είμαι συνταξιούχος στρατιωτικός και θα μου άρεσε πολύ η ευκαιρία να μεταφέρω στο σχολείο (καθώς έχω αποχωρήσει από τη δουλειά). Μεγάλωσα με όπλα και έχω εκπαιδεύσει τα εφηβικά μου παιδιά να χειρίζονται με ασφάλεια τα όπλα. Η λύση είναι εκπαίδευση, αλλά δήμευση.

  • Απάντηση στο Strategistist
  • Παραθέτω στρατηγικό

Υποβλήθηκε από sabo στις 29 Μαΐου 2018 - 8:10 π.μ.

Ανώνυμος έγραψε:

Οι στατιστικές δείχνουν ότι οι μαζικοί πυροβολισμοί έχουν πράγματι μειωθεί τα τελευταία 25 χρόνια. Το κύριο ζήτημα δεν είναι τα όπλα, καθώς υπάρχουν πολλά περισσότερα όπλα στη χώρα από ό, τι πριν από 25 χρόνια.
Διδάσκω το γυμνάσιο, είμαι συνταξιούχος στρατιωτικός και θα μου άρεσε πολύ η ευκαιρία να μεταφέρω στο σχολείο (καθώς έχω αποχωρήσει από τη δουλειά). Μεγάλωσα με όπλα και έχω εκπαιδεύσει τα εφηβικά μου παιδιά να χειρίζονται με ασφάλεια τα όπλα. Η λύση είναι εκπαίδευση, αλλά δήμευση.

  • Απάντηση στο sabo
  • Παραθέτω sabo

Υποβλήθηκε από τον Fred Witte στις 29 Μαΐου 2018 - 10:02 μ.μ.

Η πρόθεσή μου ήταν να αποκαλέσω το "παιδί" με όπλο, να παρερμηνεύσω το όπλο ως ζήτημα της αστυνομίας και να υποθέσω με τη νεανική τους άποψη για "δολοφονία" Όργανο "επισήμανση ενός όπλου από ένα πεδίο εργασίας στα χέρια τους ΚΑΙ σταθεροποίηση αυτού του ιδανικού, όπως το" Κύριο πράγμα "που ένα όπλο αντιπροσωπεύει στη χιλιετία υποκαλλιέργεια.

  • Απάντηση στον Fred Witte
  • Παραθέτω Fred Witte

Υποβλήθηκε από Burr στις 21 Ιανουαρίου 2019 - 2:40 μ.μ.

Στην πραγματικότητα, τα στατιστικά στοιχεία έχουν ανατινάξει τα τελευταία 25 χρόνια καθώς το γεγονός ότι το γυμνάσιο της Κολούμπιννα προκάλεσε τα πάντα πίσω μετά τη λήψη τεχνολογιών στο Τέξας το 1966. Είμαι φοιτητής και στην πραγματικότητα μαθαίνω αυτήν τη στιγμή και κάνω τις στατιστικές καταστάσεις καθώς πληκτρολογώ αυτό... Το 2001 πραγματοποιήθηκαν 2 μαζικές βολές, το 2002 υπήρχε 1, 2003, υπήρχαν 2, και αυτό συνεχίζεται για λίγο και το 2011 χτυπήματα και έκρηξη υπάρχουν 8 πυροβολισμοί, μετά 5, 9, και στη συνέχεια μέχρι το 2017 φτάσαμε στο υψηλό όλων των εποχών όπως είδαμε 2018. Πρέπει να σεβαστώ την προσπάθειά σας, αλλά πρέπει να πω ότι κάνετε λάθος.

  • Απάντηση στο Burr
  • Παραθέτω Burr

Υποβλήθηκε από Les στις 18 Μαρτίου 2018 - 8:04 μ.μ.

Αν αυτό έγινε στα σχολεία μας σε ευρεία κλίμακα, ο αριθμός των μαζικών πυροβολισμών στα σχολεία θα μειωνόταν πολύ. Όντας κάποιος που εκφοβίστηκε στο σχολείο, μπορώ να συμπαθητώ με εκείνους που διαπράττουν αυτούς τους μαζικούς πυροβολισμούς. Προσπαθώντας να απαλλαγούμε από όπλα και ρίχνοντας $ $$ στο πρόβλημα, αντιμετωπίζετε απλώς τα συμπτώματα και όχι τον πυρήνα του προβλήματος. Βλέποντας πόσο πνευματικά νεκρός είναι ο πληθυσμός αυτού του έθνους, αμφιβάλλω ότι αυτό θα συμβεί καθόλου. Περιμένετε να πραγματοποιηθούν περισσότερες μαζικές βολές παρά τη θέσπιση νέων νόμων περί πυροβόλων όπλων, οπλισμός των δασκάλων, ρίχνοντας $ $$ στο πρόβλημα, διαφημιστικό ναυτικό. Όλοι αυτοί οι «ειδικοί» μου θυμίζουν το στίχο της Βίβλου, «Αναφέροντας ότι είναι σοφοί, έγιναν ανόητοι». - Ρωμαίους 1:22

  • Απάντηση στο Les
  • Παραθέτω Les

Υποβλήθηκε από Sam G. στις 20 Μαρτίου 2018 - 4:27 μ.μ.

Είμαι περίεργος, ας υποθέσουμε ότι η κυβέρνηση κατάργησε τη δεύτερη τροπολογία και κάθε άτομο στην Αμερική διατάχθηκε από το νόμο να παραδώσει όπλα στην κατοχή τους;
Ας υποθέσουμε ότι η κυβέρνησή μας υιοθέτησε νόμους δήμευσης όπου στρατεύματα, υπό εντολή, μπορούσαν να εισέλθουν στα σπίτια μας με ένταλμα και να πάρουν τα όπλα μας από εμάς;
Φυσικά αυτή η υπόθεση μου δεν θα συνέβαινε ποτέ εδώ στην Αμερική, έτσι; Θα μπορούσε; Τι γίνεται αν ο Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών δηλώσει στρατιωτικό αστυνομικό κράτος;
Πόσα άτομα θα παραδώσουν πραγματικά τα όπλα τους; Ξέρω ότι σε μια ιδανική κοινωνία η απάντηση θα ήταν "ω ναι, φυσικά, θα το έκανα". Τότε θεωρώ την αποκλίνουσα πλευρά της κοινωνίας μας που προσωπικά γνωρίζω εκεί έξω, ποιος θα ήταν, από τη φύση του άνθρωπος, λαχταρούν τα όπλα τους και να τα κρύβουν ή να τα θάβουν μαζί με αρκετά πυρομαχικά για να προστατευτούν από τους άλλους μήνες.
Έφτασα στο συμπέρασμα ότι δεν ζούμε σε αυτήν την «ιδανική» κοινωνία, ζούμε στην «πραγματική» όπου όλοι οι άλλοι πρέπει να υπακούουν στους νόμους, όχι εμείς. Εάν δεν πούμε σε κανέναν για τα όπλα μας που λανσάραμε στη χώρα ή αγοράσαμε παράνομα, κανείς δεν θα ξέρει.
Πώς θα λειτουργούσε πραγματικά η αστυνόμευση του νόμου;
Το καλοκαίρι, μου φαίνεται πολύ γελοίο αυτή η ιδέα της απαγόρευσης όλων των όπλων. Είμαι το μόνο άτομο που το βλέπει αυτό; Χαιρετίζω όλα τα σχόλια.
ο Σαμ

  • Απάντηση στον Sam G.
  • Παράθεση Sam G.

Υποβλήθηκε από τον Flint Fredstone στις 14 Μαΐου 2018 - 10:47 π.μ.

Η δεύτερη τροπολογία υπάρχει για την αποτροπή της τυραννικής κυβέρνησης. Μια κυβέρνηση που προσπαθεί να καταλάβει όπλα είναι αυτόματα παράνομη και πρέπει να αντισταθεί με κάθε κόστος.

  • Απάντηση στο Flint Fredstone
  • Παραθέτω Flint Fredstone

Υποβλήθηκε από τον Paul στις 7 Μαΐου 2018 - 11:23 π.μ.

Φαίνεται ακόμη και σε μια καλή έννοια, σκεπτόμενος ιστότοπος όπως το PT, δεν μπορώ να ξεφύγω από την πολιτική.

Μου αρέσει το έργο του συγγραφέα. Πραγματικά το κάνω. Είμαι υπέρμαχος ψυχικής υγείας, ιδιαίτερα ευαίσθητο άτομο, μεταξύ άλλων. Είμαι επίσης πιστός στα δικαιώματα των όπλων. Είναι τόσο προφανές σε οποιονδήποτε μεγάλωσε σε μια συντηρητική οικογένεια που τα όπλα δεν σκοτώνουν ανθρώπους, οι άνθρωποι σκοτώνουν ανθρώπους και είναι Είναι σημαντικό να μαθαίνουμε την ασφάλεια των όπλων σε νεαρή ηλικία γιατί είτε το αρέσει είτε όχι, η κοινωνία μας είναι ΒΑΣΗ ΜΕ Ατομικά δικαιώματα στο όπλο ιδιοκτησία.

Γιατί η 2η τροπολογία δεν τηρείται πλήρως από τη μισή χώρα; Γιατί πιστεύετε ότι ένας δολοφόνος δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτοκίνητο για να σκοτώσει ανθρώπους, όπως στη Γαλλία; Ή ένας από τους εκατομμύριο άλλους τρόπους που ένα άτομο που δεν έχει νόημα μπορεί να προκαλέσει βλάβη σε άλλο.

Ο συγγραφέας προσπαθεί τόσο σκληρά για να μην είναι πολιτικός, αλλά δεν μπορεί καν να βγει από τα αρχικά μπλοκ χωρίς να το κάνει, "Όλα τα ακόλουθα είναι εκτός από πολύ πιο αυστηρό έλεγχο των όπλων. αυτό είναι δεδομένο! "

Γιατί ακριβώς αυτό είναι "δεδομένο"; Α, σωστά, γιατί στο μυαλό σου τα όπλα είναι κακά και δίνοντας στην κυβέρνηση περισσότερη δύναμη και περνώντας νέους νόμους που θα ακολουθήσουν μόνο οι νόμιμοι πολίτες, κακά πράγματα θα σταματήσουν να συμβαίνουν στον κόσμο.

Δεν σκοπεύω να διαφωνήσω για αυτήν την καλή προσπάθεια που σημαίνει ότι συζητάμε ένα δύσκολο και σημαντικό θέμα στη σημερινή Αμερική. Εκτιμώ και σέβομαι την προσπάθεια.

Πιστεύω ότι οι ένοπλοι φύλακες στα σχολεία είναι μια λογική πρόταση για την προστασία των παιδιών, αλλά αυτό θα έχει κόστος και δεν αποτελεί εγγύηση για την ασφάλεια.

Εάν επιτρεπόταν στους δασκάλους να μεταφέρουν, πιθανότατα θα ήταν κρυφό για το πρόσωπό του, οπότε η ανησυχία σας για Όπλα που έχουν πρόσβαση από φοιτητές ή / και πολύ χρόνο για να ανταποκριθούν σε ένα περιστατικό δεν είναι και οι δύο βάσιμοι στο δικό μου γνώμη. Πιθανότατα δεν το καταλαβαίνετε, αλλά όταν περπατάτε μέσα από την κοινωνία σήμερα, περιβάλλετε υπεύθυνα ιδιοκτήτες όπλων που μεταφέρουν κρυμμένα όπλα έτοιμα να μπουν σε περίπτωση βίαιης επίθεσης. Αυτοί οι άνθρωποι είναι πιλότοι, μηχανικοί, λογιστές... κανονικοί άνθρωποι. Ζητάτε την ψυχική υγεία να μην στιγματιστεί από τους πολιτικούς, αλλά όμως στιγματίζετε την ιδιοκτησία όπλων λόγω της δικής σας υποσυνείδητης προκατάληψης.

Σας παρακαλώ να κάνετε μια ειλικρινή εσωτερική σκέψη σχετικά με το θέμα της 2ης τροπολογίας και ίσως ακόμη και να περάσετε λίγο χρόνο με άτομα που σκέφτονται διαφορετικά από εσάς. Ίσως πηγαίνετε σε μια σειρά όπλων. Ίσως πηγαίνετε σκιτ γυρίσματα. Ίσως να λάβετε μαθήματα οικιακής άμυνας. Εάν είστε τόσο ακλόνητοι στις πεποιθήσεις σας, τότε δεν πρέπει να φοβάστε να εξερευνήσετε την προοπτική των ανθρώπων που σκέφτονται διαφορετικά από εσάς.

Παρεμπιπτόντως, οι πιλότοι επιτρέπεται να μεταφέρουν όπλα τώρα από την 9/11. Αν κάποιος προσπαθούσε να ανεβάσει ένα αεροπλάνο στο οποίο βρισκόταν ένας από αυτούς τους πιλότους, θα είχε αποτύχει άσχημα. Αισθάνομαι πολύ ασφαλέστερα γνωρίζοντας αυτό και θα ένιωθα πολύ πιο ασφαλής γνωρίζοντας ότι ο δάσκαλος του παιδιού μου ήταν ένας νομικός, κρυμμένος μεταφορέας ικανός να προστατεύσει την τάξη του από έναν κακό άνθρωπο με ένα όπλο.

  • Απάντηση στον Paul
  • Παραθέτω τον Paul

Υποβλήθηκε από Joe στις 21 Μαΐου 2018 - 2:04 π.μ.

Τα παιδιά μας είναι το μέλλον και οι ζωές τους λαμβάνονται με απαράδεκτο ρυθμό κάθε χρόνο, ενώ σκεφτόμαστε λύσεις. Είναι μια ακραία κατάσταση που πρέπει να επιλυθεί με οποιοδήποτε κόστος. Είναι απαράδεκτο ένα άτομο να μπορεί να αποκτήσει ένα επικίνδυνο πυροβόλο όπλο και να αλλάξει μόνιμα τόσα πολλά άτομα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Είναι απαράδεκτο να δεχόμαστε απλώς τα γυρίσματα στο σχολείο ως νέο κανόνα. Μπορούμε να συνεχίσουμε να συζητάμε για τα δικαιώματα, σπαταλάμε εκατομμύρια προσπαθώντας να διασφαλίσουμε τα σχολεία γνωρίζοντας καλά ότι δεν μπορούμε πραγματικά να ανταποκριθούμε στα πρότυπα για να το επιτύχουμε. Εάν δεν μπορούμε εύλογα να πάρουμε το όπλο allones, πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να το ασφαλίσουμε στην πηγή. Εάν αυτοί οι άνθρωποι δεν θέλουν να εγκαταλείψουν τα ημιαυτόματα τουφέκια τους, τότε θα πρέπει να είναι δική τους ευθύνη να τα κρατήσουν απρόσιτα σε εκείνους που θα μπορούσαν να διαπράξουν αυστηρότητα μαζί τους. Αυτά τα όπλα δεν πρέπει να αφήνονται σε μια περιοχή όπου ένα ανισόρροπο άτομο θα μπορούσε να το αποσύρει, να το φορτώσει και να πάρει τη ζωή των ανθρώπων μαζί του, είναι τόσο απλό. Ένα πυροβόλο όπλο που μπορεί να πυροδοτηθεί διαδοχικά με την ικανότητα να σκοτώνει άτομα πρέπει να είναι κλειδωμένο σε ένα μέρος όπου μόνο ο ιδιοκτήτης του έχει πρόσβαση σε αυτό. Ένα άτομο που πρέπει να έχει ένα όπλο αυτού του διαμετρήματος πρέπει να θεωρηθεί υπεύθυνο για αυτό και να κατανοήσει μόνοι τους θα είναι υπόλογοι εάν η περιουσία τους ανακτηθεί από τη φύλαξή του και χρησιμοποιείται για να βλάψει οι υπολοιποι. Είναι το ίδιο κύριο με ένα άτομο που πρέπει να έχει ένα pit-bill ή άλλο επικίνδυνο ζώο να λογοδοτεί για τις ενέργειές του. Εάν πρέπει να κατέχετε κάτι που υπερασπίζεται εύλογα το άτομο ή την περιουσία σας, τότε πρέπει να εγγυηθείτε ότι δεν είναι εφικτό σε οποιονδήποτε άλλο εκτός από εσάς. Αυτό το πρόβλημα πρέπει να αντιμετωπιστεί στην πηγή. Με αυτόν τον τρόπο κανένας που έχει δικαίωμα να φέρει όπλα δεν παραβιάζεται και όσοι επιλέγουν να κατέχουν ένα όπλο αυτής της φύσης πρέπει να θεωρηθεί υπεύθυνος για την ασφαλή διατήρησή του και να είστε σίγουροι ότι δεν είναι εφικτός σε οποιονδήποτε μπορεί να κάνει κακή χρήση το. Τα όπλα πρέπει να καταχωρηθούν και από τον νόμο να εγγυηθεί ο αγοραστής ότι θα τα κλειδώσει με τρόπο που κανείς, αλλά δεν μπορεί να τα χρησιμοποιήσει. Θα πρέπει να έχει έναν αφαιρούμενο κύλινδρο που να το καθιστά άχρηστο χωρίς αυτό και να διατηρείται ξεχωριστό. Στην πραγματικότητα κανείς δεν χρησιμοποιεί ένα ημι αυτόματο τουφέκι για να υπερασπιστεί το σπίτι του, συνήθως αρκεί ένα πιστόλι. - Τζο

  • Απάντηση στον Τζο
  • Παραθέτω Τζο

Υποβλήθηκε από anon στις 2 Ιουνίου 2018 - 5:08 π.μ.

Η χώρα σου είναι πατήσαμε

  • Απάντηση στο anon
  • Παραθέτω anon

Υποβλήθηκε από Caleb στις 18 Αυγούστου 2018 - 9:05 μ.μ.

Κατανοήστε ότι το να λέτε "η χώρα σας είναι πατήσαμε" δεν είναι καθόλου χρήσιμο ούτε αξίζει να το πείτε. Κατανοήστε ότι αυτό είναι ένα σοβαρό ζήτημα και η περιφρόνησή σας για σωστή και ουσιαστική συνομιλία είναι σπατάλη αναπνοής από την πλευρά σας, καθώς και σεβασμός για τη σοβαρότητα της υπό κρίση κατάστασης. Εάν δεν έχετε τίποτα σημαντικό να πείτε, μην το πείτε καθόλου και μην χάνετε το χρόνο των ανθρώπων που προσπαθούν πραγματικά να βοηθήσουν στην επίλυση του προβλήματος.

  • Απάντηση στο Caleb
  • Παραθέτω Caleb

Υποβλήθηκε από το The Crust is a Must στις 7 Αυγούστου 2018 - 5:38 μ.μ.

Μου παρενοχλήθηκαν και δεν σκέφτηκα ποτέ να σκοτώσω ή να χτυπήσω όσους εκφοβίζουν. Μου παρενοχλήθηκαν στο σχολείο. Υπήρχε επίσης μέλος της οικογένειας που μας εκφοβίζει. Κανείς από εμάς δεν σκέφτηκε να σκοτώσει κανέναν από αυτούς τους ανθρώπους. Ως γονέας και σύζυγος, μεγαλύτεροι και τώρα πιο ώριμοι, υπάρχουν πράγματα που λέω, αλλά ποτέ δεν σκοτώνω. Πρώτον, αλλάξτε σχολεία, ναι, οι φίλοι μου το έκαναν τη δεκαετία του '80, νέα θέματα χωρίς σχολείο. Αντιμετωπίστε τους εκφοβιστές με τρόπο που θα μπορούσε να λειτουργήσει για τους περισσότερους, Προσπαθήστε να κερδίσετε μια νίκη, προτού τα πράγματα χειροτερέψουν. Ένας άλλος τρόπος, πείτε σε έναν δάσκαλο, στοιχειώδεις οι περισσότεροι δάσκαλοι θέλουν να τους λένε εκφοβιστές. Ναι, μερικοί κάνουν λάκτισμα, ναι, κάποιοι θα πάρουν τον εκφοβισμό. Αλλά σκοτώστε τους, τι είδους κοινωνία προωθείτε εδώ; Αν κάποιος δεν σας αρέσει, σκοτώστε τον. Τι f & ^%;

  • Η απάντηση στο The Crust is Must
  • Quote Ο φλοιός είναι ένας μούστος

Υποβλήθηκε από CoolGuyPro1001 την 1η Νοεμβρίου 2018 - 4:20 μ.μ.

Ένα από τα πιο βίαια βιντεοπαιχνίδια, το GTA V, έχει πουλήσει πάνω από 50 εκατομμύρια παίκτες, αλλά δεν υπάρχουν πάνω από 50 εκατομμύρια γυρίσματα σχολείων. Γιατί; Επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι που παίζουν ακόμη και τα πιο βίαια βιντεοπαιχνίδια δεν θέλουν να προκαλέσουν βία στην πραγματική ζωή. Τα βιντεοπαιχνίδια επιτρέπουν στους παίκτες να είναι ό, τι θέλουν. Μπορούν να είναι ένας υδραυλικός που μπαίνει σε σωλήνες ή μπορεί να είναι ένας τρελός μανιακός άνθρωπος που σκοτώνει. Εκείνοι που ήθελαν να προχωρήσουν από τη δολοφονία NPC σε πραγματικούς ανθρώπους ήταν ήδη ψυχικά άρρωστοι. Επίσης, η βία από βιντεοπαιχνίδια ΠΟΤΕ δεν προκαλεί θυμό. Έχω παίξει πολλά βίαια παιχνίδια στο παρελθόν και δεν έχω θυμώσει. Εν τω μεταξύ, φωνάζω πάντα στην τηλεόρασή μου κάθε φορά που παίρνω πράσινο κέλυφος στο Mario Kart.

  • Απάντηση στο CoolGuyPro1001
  • Προσφορά CoolGuyPro1001

Υποβλήθηκε από τον Μπραντ στις 6 Νοεμβρίου 2018 - 9:58 π.μ.

Αντί να ξοδεύετε χρήματα για να προσθέσετε νόμους για όπλα ή άλλα πράγματα ξοδεύετε περισσότερα χρήματα κάνοντας το σχολικό σύστημα μια πλουσιότερη εμπειρία. Ήμουν φοιτητής μουσικής και μπορώ να σας ενημερώσω ότι αν δεν ήμουν στο συγκρότημα θα ένιωθα χειρότερα για τον εαυτό μου. το σημείο αυτών των συλλόγων είναι να νιώθεις ένα κομμάτι από κάτι και αυτοί οι σκοπευτές νιώθουν σαν να μην είναι μέρος της κοινωνίας.

  • Απάντηση στον Brad
  • Παραθέτω Μπραντ

Υποβλήθηκε από CM στις 23 Ιανουαρίου 2019 - 12:47 μ.μ.

Ποια είναι τα στοιχεία που χρησιμοποιείτε για να συνδέσετε βιντεοπαιχνίδια με βία όπλα; Δεν νομίζω ότι υπάρχουν σαφή στοιχεία.

  • Απάντηση στο CM
  • Παραθέτω CM
instagram viewer