Τα απόβλητα του Μάικλ Τζάκσον

click fraud protection

Καθώς ο Μάικλ Τζάκσον γιορτάζεται, μπορούμε να προβληματιστούμε δυστυχώς για το πώς σπατάλησε το ταλέντο του, τον χρόνο του, τα χρήματά του, την υγεία του και το φυλετική ταυτότητα.

Ταλέντο. Ο Μάικλ Τζάκσον είχε τεράστιο ταλέντο, ίσως δυστυχώς εκδηλώθηκε όταν ήταν 8 ετών. Τα δώρα του έλαμψαν συνεργασία, ξεκινώντας από τον μαριονέτα ενός πατέρα του, ο οποίος έκανε τον Τζάκσον και τα αδέρφια του στο επιτυχημένο Τζάκσον 5. Η ομάδα έτρεξε στον κατάλογο των Motown, με τον Τζάκσον, ως παιδί, να παίζει τον ρόλο του μπαλαντέρ αγάπης Smokey Robinson. Ο Τζάκσον προχώρησε να συνεργαστεί με κορυφαίους χορογράφους, σκηνοθέτες και μουσικούς διοργανωτές - κυρίως στο θρυμματικό του βίντεο (σε σκηνοθεσία του John Landis) και στο άλμπουμ (σε παραγωγή του Quincy Jones), Φιλμ αγωνίας. Αλλά δεν μπόρεσε να διατηρήσει αυτό το επίπεδο δημιουργικής συνεργασίας και το ταλέντο του εξαφανίστηκε - εκφράστηκε τελικά κυρίως στα αξιοθαύμαστα δώρα του ως χορευτής και ερμηνευτής. Ταυτόχρονα, φοβόταν - και προφανώς δεν ήταν πλέον συναισθηματικά και σωματικά ικανός - να συνεχίσει να παίζει.

χρόνος. Ο αρθρογράφος New York Times, Bob Herbert, σε μια στήλη με τίτλο Πίσω από την πρόσοψη, λεπτομερώς τον τρόπο με τον οποίο ο Μάικλ Τζάκσον διέκοψε τον χρόνο του με άδεια ψευδαίσθηση. Κατηγορημένος για την απονομή ενός βραβείου στον Τζάκσον, ο Χέρμπερτ χτυπήθηκε με το πώς ο Τζάκσον "φάνηκε, ακόμη και τότε (στα είκοσι του), να είναι ένα άτομο που προσπαθούσε με όλα ήταν να βγει έξω από την πραγματικότητα και να την αφήσει πίσω. "Συνοδευόμενος από τον παιδικό ηθοποιό Εμμανουήλ Λιούις - ο οποίος" ήταν πιθανώς 13 εκείνη την εποχή, αλλά φαινόταν πολύ πιο ΝΕΟΣ... Ο Τζάκσον φάνηκε να σχετίζεται μόνο με τον Λιούις. Έκανε πρόσωπα στο μικρό αγόρι και γέλασε καθώς ο Λιούις πήδηξε γύρω του και ανέβηκε πάνω από έπιπλα, πολύ για την ευχαρίστηση του Τζάκσον. Θυμάμαι να σκέφτομαι.. . ότι ο Τζάκσον αντιμετώπισε τον Λιούις σχεδόν σαν κατοικίδιο. "

Χρήματα. Αν και ο Τζάκσον κέρδισε δισεκατομμύρια στη διάρκεια της ζωής του, υπολογίστηκε ότι ήταν χρέος 400.000.000 $ όταν πέθανε. Σε τι ξόδεψε τα χρήματά του; Μια εκτίμηση είναι ότι ο Μάικλ Τζάκσον ξόδεψε μισά δισεκατομμύρια δολάρια (500.000.000 δολάρια) για τον εαυτό του κατά τη διάρκεια της ζωής του. Αυτό περιελάμβανε εκατομμύρια δολάρια αγορών. το αγρόκτημα Neverland του (με τα εξωτικά ζώα, βόλτες στο λούνα παρκ, και το σπίτι φορτωμένο με το απόλυτο σε ειδικά χαρακτηριστικά). ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο προσωπικό μάγειρων, προσωπικού υγειονομικής περίθαλψης (ποιος έχει καρδιολόγο ζει μαζί τους με πλήρες ωράριο); προμήθειες ναρκωτικών του? τις πλαστικές χειρουργικές επεμβάσεις του. τις ανόητες επιχειρηματικές του αποφάσεις.

Υγεία. Είναι εξαιρετικά ασυνήθιστο για ένα άτομο που δεν έχει πληγεί από θανατηφόρα ασθένεια ή σκοτωθεί από βία ή από ατύχημα που πεθαίνει σε ηλικία 50 ετών. Ωστόσο, ο Μάικλ Τζάκσον φάνηκε να σκοτώνει τον εαυτό του. Για να κρίνει από τις περιγραφές των φίλων του (όπως ο Uri Geller και ο Deepak Chopra) και φροντιστές, ενέπνευσε ένα ατελείωτο κοκτέιλ ναρκωτικών - συμπεριλαμβανομένων παυσίπονων, βοηθητικών ύπνου και αντι-ανησυχία βρωμίδια. Ο Τζάκσον φάνηκε να στερείται την ιδέα ότι η φυσική συνείδηση ​​του εαυτού του ήταν ένας λογικός τρόπος για να οδηγήσει τη ζωή του. (Από αυτή την άποψη, τουλάχιστον, είναι παρόμοιος με πολλούς συναδέλφους του Αμερικανούς).

Φυλετικός Ταυτότητα. Αν και ένας από τους μεγαλύτερους ισχυρισμούς για τον Michael Jackson είναι ότι πέρασε ως καλλιτέχνης από το Αφρικανικός Αμερικανός στους λευκούς κόσμους ψυχαγωγίας, το έκανε με το κόστος προσπαθώντας να γίνει λευκός πρόσωπο. Κατέστρεψε τα χαρακτηριστικά του προσώπου του - το πρόσωπό του φαινόταν πάντα σε κίνδυνο να λιώσει και να πέσει στο έδαφος - για να δημιουργήσει μια καρικατούρα λευκής μύτης. Ποιος ξέρει τι βλάβη έκανε στον εαυτό του λεύοντας το δέρμα του (με ένεση, κατάποση ή εφαρμογή χημικών ουσιών). Τα μαλλιά του ήταν ένα ακόμη παράδειγμα της αποποίησης της υπερηφάνειας για τα αφρικανικά-αμερικανικά χαρακτηριστικά του - τόσο εμφανή στη νεανική του εμφάνιση και στα αδέλφια του. Και, το πιο συγκλονιστικό από όλα, ο Μάικλ Τζάκσον τερμάτισε τη φυλετική του γραμμή αίματος δημιουργώντας παιδιά που είναι προφανώς λευκά - όχι μόνο επέλεξαν λευκές μητέρες για αυτές, αλλά φαινόταν να είχαν γονιμοποιηθεί οι γυναίκες με σπέρμα κάποιου άλλου, για να κρίνουν από τα παιδιά εμφάνιση. Το να σκέφτεσαι αλλιώς είναι να δεχτείς το μοντέλο κληρονομιάς του Lysenkan - ότι μετατρέποντας τον εαυτό του σε λευκό, ο Τζάκσον μπόρεσε να γεννήσει λευκούς απογόνους. Αυτός προφανώς ήταν ο μόνος τρόπος για να τους αγαπήσει.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ. (9 Ιουλίου): Παρόλο που βρήκα το μνημείο του και το ανέντιμο (ο Brook Shields έκλαιγε από το αφιέρωμα της στους φιλία, αλλά παραδέχθηκε σε δημοσιογράφους ότι δεν είχε δει καθόλου τον Τζάκσον από το 1991), το αφιέρωμα της κόρης του στον πατέρα της ήταν πραγματικά συγκινητικό. Ο Μάικλ Τζάκσον αγαπούσε τα παιδιά του. Φυσικά, η αγάπη και η επιθυμία να προστατεύσει τους απογόνους του δεν ήταν αρκετές κίνητρο για τον Μάικλ κρατήστε τον εαυτό του ζωντανό.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ. (2 Αυγούστου 2009): Εδώ επαίνους για τον Μάικλ Τζάκσον.

Υποβλήθηκε από Anonymous στις 7 Ιουλίου 2009 - 8:05 μ.μ.

Πολύ αναζωογονητικό για να διαβάσει μετά από όλη την αηδία ημι-απενεργοποίηση που συμβαίνει. Ο Τζάκσον φάνηκε σαν ένα γλυκό άτομο με προφανή ταλέντα. Αλλά η μορφή επιλογής του (μουσική χορού) είναι πολύ περιορισμένη για τίποτα εκτός από ένα μικρό ταλέντο για να αναπτυχθεί.

Και όλα αυτά τα χρήματα που δαπανήθηκαν μεταφράστηκαν σε τεράστιες ποσότητες φυσικών πόρων χάθηκαν. Δεκάδες χιλιάδες ζωές θα μπορούσαν να είχαν σωθεί εάν οι πόροι αυτοί είχαν χρησιμοποιηθεί σωστά. Πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε αυτούς τους υπερ-καταναλωτές (τους εξαιρετικά πλούσιους, κυρίως Αμερικανούς) ως τους δολοφόνους που είναι έμμεσα.

  • Απάντηση στο Anonymous
  • Παράθεση Ανώνυμος

Υποβλήθηκε από BackdoorToNeverland στις 8 Νοεμβρίου 2009 - 1:17 μ.μ.

ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΘΕ SPHINX

http://www.backdoortoneverland.com

Ο Μάικλ Τζάκσον είχε μία πιθανότητα από ένα δισεκατομμύριο να γίνει ποιος έγινε. Πήρε την ευκαιρία.
Για αυτόν, η μουσική ήταν «δημιουργία ή να πεθάνει».
Δεν υπήρχε τρόπος να επιστρέψει.
Για μένα, ο Μάικλ Τζάκσον θα παραμείνει μαχητής.
Το σέβομαι αυτό. Πάρα πολλοί ονειροπόλοι, τόσο λίγοι. Υπάρχει μια τιμή σε όλα. Αλλά ποιος είναι
να προχωρήσετε πραγματικά για να πληρώσετε το τίμημα;
Ο Μάικλ Τζάκσον δεν ήταν τέλειος.
Ήταν ένας άνθρωπος που αγωνιζόταν για τα πρότυπα του.
Πλήρωσε το τίμημα.
Αφιερωμένος στην πρωτοτυπία, έμεινε στο πρόσωπο του. Λατρεύτηκε παγκοσμίως, η μοναξιά ήταν
η κατάρα του.
Ένα παράδοξο χορού.
Δεν θα υπάρξει ποτέ κάποιος σαν αυτόν ξανά.
Όμως όσο περίεργο και αν ήταν ο Μάικλ Τζάκσον, μπορεί να γίνει κατανοητός.
Υπάρχει ένα μονοπάτι προς την ψυχή κάθε Σφίγγας.
Ελπίζω ότι το έργο μου θα σας βοηθήσει να καταλάβετε το σύμπαν αυτού του ολοκληρωμένου καλλιτέχνη.
Μόλις διαβάσετε αυτό το υλικό, δεν θα βλέπετε τον Μάικλ Τζάκσον όπως συνηθίζατε.
Ήταν μόνο άνθρωπος.

Yves Gautier

http://www.backdoortoneverland.com

  • Απάντηση στο BackdoorToNeverland
  • Παραθέτω BackdoorToNeverland

Υποβλήθηκε από Laura στις 31 Δεκεμβρίου 2016 - 1:52 μ.μ.

Ο Θεός να σε ευλογεί. Ξέρω ότι είναι αργά, αλλά μόλις το διαβάζω. Διαβάζοντας πολλά και παρακολουθούσα πολλά ντοκιμαντέρ του MJ και ενώ ο Μάικλ είχε πλούτο και φήμη, πραγματικά υπέφερε με πολλούς τρόπους και παρεξηγήθηκε. Ήταν πραγματικά προικισμένος. Τόσο πολύ χαμένη: "(

  • Απάντηση στη Laura
  • Παραθέτω Laura

Υποβλήθηκε από BackdoorToNeverland στις 8 Νοεμβρίου 2009 - 1:18 μ.μ.

ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΘΕ SPHINX

http://www.backdoortoneverland.com

Ο Μάικλ Τζάκσον είχε μία πιθανότητα από ένα δισεκατομμύριο να γίνει ποιος έγινε. Πήρε την ευκαιρία.
Για αυτόν, η μουσική ήταν «δημιουργία ή να πεθάνει».
Δεν υπήρχε τρόπος να επιστρέψει.
Για μένα, ο Μάικλ Τζάκσον θα παραμείνει μαχητής.
Το σέβομαι αυτό. Πάρα πολλοί ονειροπόλοι, τόσο λίγοι. Υπάρχει μια τιμή σε όλα. Αλλά ποιος είναι
να προχωρήσετε πραγματικά για να πληρώσετε το τίμημα;
Ο Μάικλ Τζάκσον δεν ήταν τέλειος.
Ήταν ένας άνθρωπος που αγωνιζόταν για τα πρότυπα του.
Πλήρωσε το τίμημα.
Αφιερωμένος στην πρωτοτυπία, έμεινε στο πρόσωπο του. Λατρεύτηκε παγκοσμίως, η μοναξιά ήταν
η κατάρα του.
Ένα παράδοξο χορού.
Δεν θα υπάρξει ποτέ κάποιος σαν αυτόν ξανά.
Όμως όσο περίεργο και αν ήταν ο Μάικλ Τζάκσον, μπορεί να γίνει κατανοητός.
Υπάρχει ένα μονοπάτι προς την ψυχή κάθε Σφίγγας.
Ελπίζω ότι το έργο μου θα σας βοηθήσει να καταλάβετε το σύμπαν αυτού του ολοκληρωμένου καλλιτέχνη.
Μόλις διαβάσετε αυτό το υλικό, δεν θα βλέπετε τον Μάικλ Τζάκσον όπως συνηθίζατε.
Ήταν μόνο άνθρωπος.

Yves Gautier

http://www.backdoortoneverland.com

  • Απάντηση στο BackdoorToNeverland
  • Παραθέτω BackdoorToNeverland

Υποβλήθηκε από Anonymous στις 28 Σεπτεμβρίου 2011 - 11:51 μ.μ.

Ξέρω ότι είμαι πολύ αργά στο παιχνίδι εδώ, αλλά ο MJ έδωσε χιλιάδες εκατομμύρια δολάρια σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη σε όλο τον κόσμο. Γι 'αυτό ήταν γνωστός. Δεν υπάρχει μυστικό εκεί. Ίσως λοιπόν να αναφερθείτε σε άλλες "εξαιρετικά πλούσιες" διασημότητες, αλλά όχι στον Μάικλ Τζάκσον. Συγνώμη.

  • Απάντηση στο Anonymous
  • Παράθεση Ανώνυμος

Υποβλήθηκε από Anomomous στις 31 Δεκεμβρίου 2016 - 1:19 μ.μ.

Μόλις τώρα διαβάζοντας το άρθρο σχετικά με τον MJ στο Διαδίκτυο στην Ψυχολογία Σήμερα. Ο Θεός σας ευλογεί για το σχόλιό σας. Συμφωνώ ολόψυχα μαζί σας.

  • Απάντηση στο Anomomous
  • Παράθεση Ανώμαχος

Υποβλήθηκε από Cory Cooper στις 8 Ιουλίου 2009 - 9:50 μ.μ.

Τα σχόλιά σας είναι εκπληκτικά κρύα, ρηχά και ασέβεια. Πώς μπορείτε να καλέσετε όλη τη διασκέδαση και τη χαρά που έφερε σε εκατομμύρια ανθρώπους, το τεράστιο χρηματικό ποσό που αυτός δωρίστηκε σε φιλανθρωπικά ιδρύματα, βοηθώντας τα μειονεκτούντα και άρρωστα παιδιά και όλες τις άλλες ανθρωπιστικές του προσπάθειες να χαθούν ΖΩΗ? Για να μαντέψετε γιατί έκανε τα πράγματα που έκανε και για να υποθέσετε τα παιδιά του δείχνει ένα τεράστιο ηθικό εγώ.

Με εκτιμιση,
Cory Cooper

  • Απάντηση στον Cory Cooper
  • Παραθέτω Cory Cooper

Υποβλήθηκε από Mary στις 9 Ιουλίου 2009 - 10:50 π.μ.

Και η Μαντόνα και η Αντζελίνα / Μπραντ που μαθαίνουν μαύρα παιδιά, μερικά από τα οποία έχουν ζωντανούς γονείς, είναι ένα παράδειγμα αυτού; Ένας μαύρος γονέας λευκών παιδιών κατατάσσει μερικούς.

  • Απάντηση στη Μαρία
  • Παραθέτω Mary
Που υποβάλλονται από Stanton Peele Ph. Δ. στις 9 Ιουλίου 2009 - 9:25 μ.μ.

στην οποία ένας αναγνώστης παρατηρεί ότι είναι ψυχολογικά πανομοιότυπο να υιοθετείς ένα παιδί διαφορετικής φυλής και να αναπαράγεις το παιδί σου να είναι διαφορετικής φυλής από το δικό σου.

  • Απάντηση στο Stanton Peele Ph. D.
  • Παραθέτω Stanton Peele Ph. D.

Υποβλήθηκε από Anonymous στις 16 Σεπτεμβρίου 2014 - 7:08 π.μ.

Δεν είναι. Η Madonna έχει δύο δικά της παιδιά που είναι δικά της γενετικά, η Lourdes και η Rocco, καθώς και δύο υιοθετημένα παιδιά που είναι Αφρικανικά. Ολόκληρη η καριέρα της Madonna υπήρξε απόδειξη του γεγονότος ότι είναι μια αχρωματοψία και προάγει την ισότητα ανεξάρτητα από τη φυλή. Ο Μάικλ Τζάκσον φάνηκε να αποκηρύσσει τη δική του φυλή (και ακόμη και το φύλο) και την επιθυμία να γίνει ένα λευκό ανδρόγυνο άτομο.

  • Απάντηση στο Anonymous
  • Παράθεση Ανώνυμος

Υποβλήθηκε από Anonymous στις 12 Ιουλίου 2009 - 12:33 μ.μ.

Ο Μάικλ έχει επιτύχει την πιο τεράστια υποστήριξη και αγάπη από όλο τον κόσμο και αυτό το γεγονός προφανώς σημαίνει ότι έχει έκανα κάτι αξιόλογο και πολύ καλύτερο από εκείνους που δεν πέτυχαν τίποτα άλλο από το να κάθονται εδώ για να καταδικάσουν αυτόν.
Κανείς σε αυτήν τη γη δεν είναι τέλειος!

Αν κάποιος θέλει να ασκήσει κριτική. αφιερώστε το χρόνο σας στην κριτική εκείνων που διαπράττουν εγκλήματα πολέμου σκοτώνοντας δισεκατομμύρια ανθρώπους!

  • Απάντηση στο Anonymous
  • Παράθεση Ανώνυμος

Υποβλήθηκε από Anonymous στις 31 Ιουλίου 2009 - 2:17 π.μ.

Θα έπρεπε να έχετε κάνει περισσότερη έρευνα πριν γράψετε ένα άρθρο. Ή μήπως προτιμάτε τη μονόδρομη γνώμη; Ο Michale Jackoson πήρε λεύκη και λύκο που προκάλεσε την αλλαγή του χρώματος του δέρματος, δεν το γνωρίζετε; Και δωρίζει περισσότερα από 300 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ σε πολλά παιδιά που φροντίζουν ιδρύματα, υποθέτω ότι απλά δεν το γνωρίζετε για αυτό; Παρεμπιπτόντως, τραγούδησε υπέροχα και έγραψε και συνέθεσε πολλά υπέροχα τραγούδια, τόσο λυπηρό που γνωρίζετε τόσο λίγα γι 'αυτόν... είναι κρίμα. Αλλά είναι εντάξει, θα μπορούσατε να ξεκινήσετε να το google από τώρα!

  • Απάντηση στο Anonymous
  • Παράθεση Ανώνυμος
Που υποβάλλονται από Stanton Peele Ph. Δ. την 1η Οκτωβρίου 2009 - 9:04 μ.μ.

Τα χέρια, το πρόσωπο και ο λαιμός του είχαν σημάδια - σύμφωνα με πληροφορίες από πλαστικές χειρουργικές επεμβάσεις - η έκθεση αποκαλύπτει επίσης ότι ο Τζάκσον είχε τατουάζ στα φρύδια και τα χιτώνια των χειλιών, και τον αποχρωματισμό του δέρματος.

  • Απάντηση στο Stanton Peele Ph. D.
  • Παραθέτω Stanton Peele Ph. D.

Υποβλήθηκε από Anonymous στις 31 Ιουλίου 2009 - 3:26 π.μ.

Πράγματι, ο εθισμός τον κατέστρεψε. Ο πατέρας του τον πειράζει για τη «μεγάλη / άσχημη μύτη» του που μπορεί να τον βλάψει και τον έκανε να θέλει να αλλάξει τη μύτη του. Η παιδική ηλικία που δεν είχε ποτέ την ευκαιρία να απολαύσει τον οδήγησε να κολλάει στο παιδικό μυαλό όλη την ώρα (σας προτείνω να κάνετε google τους στίχους του "Childhood"). Αυτά είναι τα γεγονότα που δεν μπορούμε να αρνηθούμε. Αλλά είσαι γιατρός, μιλάς με πεπεισμένη εξουσία. Και μου φάνηκε ότι κάνατε ένα μονόπλευρο συμπέρασμα. Εδώ είναι μερικές πληροφορίες που μιλούν για τη διαταραχή του δέρματος του Μάικλ Τζάκσον, τα μεταβαλλόμενα πρόσωπα και το πιο σημαντικό απ 'όλα, η δουλειά του. Και αν ακούσετε τα τραγούδια του, θα ξέρετε, η αλλαγή του χρώματος του δέρματος δεν σήμαινε τίποτα γι 'αυτόν, ήξερε τον εαυτό του μαύρο. FYI.

http://www.youtube.com/watch? v = lQ6b7kHGsSg
http://www.youtube.com/watch? v = mjEtpBgeAw0
http://jollypeople.com/blog/2009/06/27/michael-jackson-music-charity-legacy/
http://jollypeople.com/blog/2009/07/01/michael-jackson-guiness-world-record/

Είναι υπέροχος άνθρωπος. Στα τραγούδια του, είπε στους ανθρώπους να «αγαπούν τους ανθρώπους, χωρίς ρατσισμό, χωρίς αγώνα, να φροντίζουν τη γη και τα παιδιά μας». Κάποιος μπορεί να τον δει με διαφορετικό τρόπο, και ίσως να μην μπορώ να αλλάξω γνώμη, αλλά τουλάχιστον θα πρέπει να γνωρίζετε περισσότερα γι 'αυτόν πριν κρίνετε αυτόν.

  • Απάντηση στο Anonymous
  • Παράθεση Ανώνυμος
Που υποβάλλονται από Stanton Peele Ph. Δ. στις 16 Αυγούστου 2009 - 12:29 μ.μ.

Μπορώ να αντιδράσω μόνο σε ανθρώπους που φαντάζονται ότι ο Μάικλ Τζάκσον δεν είχε κάνει αισθητική χειρουργική με τον τρόπο που αντιδρώ σε άτομα που ισχυρίζονται ότι έχουν απαχθεί από διαστημικούς εξωγήινους.

Σε αυτή τη συνέντευξη, ο Τζάκσον αναφέρεται (α) πώς ο πατέρας του χλευάζει το πάχος της μύτης του και πόσο ταπεινωμένος και θανάτωσε αυτό τον έκανε, (β) πώς είναι γελοίο να ισχυρίζεται είχε υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στη μύτη ή στο πρόσωπό του, λες και η περίεργη ανατρεπόμενη μύτη του (που μου θυμίζει τον Πινόκιο αφού η μαριονέτα έγινε πραγματικό αγόρι) απλά μεγάλωσε θέση. http://www.youtube.com/watch? v = 5WNkWfoY6uw

Εν τω μεταξύ, ένα βίντεο You Tube με μεγάλη θέαση υπερασπίζεται τις αλλαγές της εμφάνισης του Μιχαήλ, κατά το ήμισυ λέγοντας ότι είναι φυσικό και συμβαίνει (ή θα μπορούσε) να συμβεί) σε όλους, δικαιολογώντας την ανάγκη του να αλλάξει την εμφάνισή του, συνοδευόμενη από διαφορετικές απόψεις της γυναίκας που έκανε βίντεο. Είναι δύσκολο να ξέρεις τι να κάνεις αυτό.
http://www.youtube.com/watch? v = K5tqLAM8HBc & feature = σχετικό

  • Απάντηση στο Stanton Peele Ph. D.
  • Παραθέτω Stanton Peele Ph. D.

Υποβλήθηκε από laurie solomoN στις 20 Οκτωβρίου 2015 - 7:14 π.μ.

Κ. Peele - Βρήκα το σχόλιό σας για τον Μάικλ Τζάκσον τόσο επιθετικό, σχεδόν έριξα τον υπολογιστή μου έξω από το παράθυρο. Μήπως κάνατε ποτέ μια ουγγιά έρευνας για τον Michael; Προφανώς δεν το κάνατε. Είναι το 2015 και οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι είχε λεύκη και λύκο. Δεν ήθελε να γίνει «λευκός». Δεν είχε άλλη επιλογή. Επίσης, έδωσε εκατομμύρια σε φιλανθρωπία κατά τη διάρκεια της ζωής του και έφερε τεράστια χαρά σε ανθρώπους σε όλο τον κόσμο μέσω των υπέροχων μουσικών δώρων του.

Ακούγεται σαν ρατσιστική πεδιάδα και απλή. Ντρέπομαι για ΣΑΣ.

  • Απάντηση στο laurie solomoN
  • Απόσπασμα laurie solomoN

Υποβλήθηκε από Anonymous στις 31 Ιουλίου 2009 - 3:31 π.μ.

συγγνώμη, ξέρετε ότι εννοώ "έρευνα" και "φιλανθρωπική εργασία". Απλά λάθος πληκτρολόγηση. Νομίζω ότι το έχεις.

  • Απάντηση στο Anonymous
  • Παράθεση Ανώνυμος

Υποβλήθηκε από m.newland την 1η Αυγούστου 2009 - 2:53 π.μ.

Κάποιος με τόση τάξη όπως εσείς πρέπει να ελπίζει ότι οι άνθρωποι δεν λένε μισητά πράγματα για εσάς κατά τη διάρκεια του θανάτου σας. Ας θυμηθούμε ότι αυτός ο άντρας έχει οικογένεια και ανεξάρτητα από τη γνώμη σας, πρέπει να προσπαθήσετε να κάνετε ένα θέμα αντικειμενικά.

  • Απάντηση στο m.newland
  • Παράθεση m.newland

Υποβλήθηκε από Rumina στις 11 Αυγούστου 2009 - 3:36 π.μ.

Μπορείτε να μιλήσετε και να τεμαχίσετε ό, τι θέλετε αυτός ο καλλιτέχνης, Μάικλ Τζάκσον. Αλλά αυτό που είναι απαραίτητο είναι αόρατο στα μάτια, όπως είπε ο St. Exupery. Σε αυτό το βασίλειο μυστηρίου, θαύματος, λεπτές κινήσεις a la "Marcel Marceau" σχεδόν κλόουν σαν, και ναι χαρά!!! είναι σε αυτόν τον χώρο όπου ζουν οι καλλιτέχνες - ο τόπος όπου είναι. Έτσι, μπορείτε να συνεχίσετε να αναλύετε τον Μιχαήλ και να τον αποκαλείτε "σπατάλη", αλλά η αντίληψή σας είναι περιορισμένη και ειλικρινά άσχετη και απλώς ανέκδοτο. Και υποψιάζομαι ότι χρησιμοποιείτε το μυαλό σας αντί για την καρδιά σας. Και μόνο μέσω της καρδιάς μπορείτε να συνδεθείτε με πραγματικούς καλλιτέχνες.

  • Απάντηση στη Rumina
  • Παραθέτω Ρουμίνα

Υποβλήθηκε από Anonymous στις 18 Αυγούστου 2009 - 10:15 π.μ.

ρωτάω αν επρόκειτο να γνωρίσετε κάποιον προσωπικά, όπως ο Μάικλ Τζάκσον, δεν θα φοβόσασταν ελαφρώς από τέτοιες ακραίες ενέργειες. ένα νέο πρόσωπο, παιδική συμπεριφορά, ναρκωτικά, ζωολογικούς κήπους, οτιδήποτε άλλο. αν είχα έναν φίλο σαν αυτό ή ακόμα και έναν γνωστό μου, θα με ανησυχούσε πολύ και θα φοβόμουν ελαφρώς. Ναι, ο MJ ήταν καλλιτέχνης, ναι ήταν εκκεντρικός, ναι είχε σαφώς τεράστια ψυχολογικά προβλήματα. οι άνθρωποι συρρέουν στα τσίρκα για χρόνια και χρόνια για να δουν τους φρικούς (θυμηθείτε τη γενειοφόρος κυρία;) τίποτα δεν έχει αλλάξει πραγματικά. ίσως ήταν γλυκός και ευγενικός και ευγενικός (δεν έχουμε όλοι προσόψεις;) ήταν επίσης ένα φρικιό - αυτό ήταν προφανές. το νέο, η οικογένειά του το γνωρίζει, καθώς και τους θαυμαστές και τους κριτικούς του. Όλοι οι λόγοι πίσω από τη συμπεριφορά του είναι ότι δεν υπάρχει τίποτα λάθος να το ονομάζουμε όπως είναι.

  • Απάντηση στο Anonymous
  • Παράθεση Ανώνυμος

Υποβλήθηκε από Anonymous στις 19 Αυγούστου 2009 - 5:30 π.μ.

ο συγγραφέας αυτού του άρθρου είναι πραγματικά μια αιμορραγία F.O.O.L. Το μόνο που έγραψες είναι λανθασμένο και ψευδές. Ο Μάικλ Τζάκσον είχε λεύκη και ο Λύκος σας δείχνει ανίδεο. Είναι τόσο λυπηρό που δεν γνωρίζετε τον πόνο κάποιου άλλου, δεν μπορείτε να κρίνετε μέχρι να καταλάβετε από πού προέρχεται το άτομο αυτό. Έχετε δικαίωμα στη γνώμη σας, αλλά προτού αφιερώσετε χρόνο για να αποθανατίσετε την άποψή σας, κάντε πρώτα την έρευνά σας. Είμαι πραγματικά αηδιασμένος με αυτό το άρθρο, ντροπή !!

  • Απάντηση στο Anonymous
  • Παράθεση Ανώνυμος

Υποβλήθηκε από Wallaby στις 19 Αυγούστου 2009 - 10:35 π.μ.

Κοιτάξτε, ο MJ ήταν ένα φρικτό από την υψηλότερη τάξη. Ακόμα και οι καλύτεροι φίλοι του θα σας έλεγαν ότι δεν ήταν σαν κανένας άλλος. Γι 'αυτό ήταν συναρπαστικός. Επίσης, διακόσμησε ξανά το πρόσωπο και το σώμα του σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Το άρθρο δεν είναι υποτιμητικό, απλώς δηλώνει πράγματα που μπορούμε να δούμε ή να συμπεράνουμε. Είμαι μεγάλος θαυμαστής του MJ, αλλά ακόμη και ένας μεγάλος θαυμαστής μπορεί να αναγνωρίσει ότι υπήρχε κάτι πολύ περίεργο γι 'αυτόν.

  • Απάντηση στο Wallaby
  • Παραθέτω Wallaby

Υποβλήθηκε από Anonymous στις 19 Αυγούστου 2009 - 12:30 μ.μ.

Είστε ρατσιστής και φανατικός. Δεν έχετε καμία αίσθηση εμπειρικής έρευνας ή ιατρικών παθήσεων. Κάνατε λίγη έρευνα ιστορικού για να υποστηρίξετε τις αξιώσεις σας. Δεν ξέρω καν από πού να ξεκινήσω εδώ. Το έλλειμμα της ιατρικής σας νοημοσύνης θα μπορούσε να είναι ένα μέρος για να ξεκινήσετε - ίσως το youtube για την δερματική του ασθένεια που αναφέρθηκε παραπάνω μπορεί να βοηθήσει. Όμως, η συνολική έλλειψη ευπρέπειας ως ανθρώπου σας αφήνει να είστε ρηχοί και συναισθηματικά άδειοι στα λόγια σας. Ίσως, η Ψυχολογία Σήμερα θα πρέπει να εξαλείψει το ιστολόγιό σας εκτός εάν αποσύρετε μερικές από τις δηλώσεις σας. Χρησιμοποιείτε το J.D. και τη θέση σας για να πετάξετε δηλώσεις που δεν έχουν καμία αλήθεια ή υποστήριξη από την επιστημονική κοινότητα. Το ιστολόγιό σας δεν έχει καμία αξιοπιστία!

  • Απάντηση στο Anonymous
  • Παράθεση Ανώνυμος

Υποβλήθηκε από Anonymous στις 19 Αυγούστου 2009 - 5:20 μ.μ.

πιστεύετε πραγματικά, αληθινά, ΟΛΑ ΟΤΙ διαβάζετε ή βλέπετε; αναφέρετε σοβαρά τους ανθρώπους στο INTERNET για να υποστηρίξετε την κρίση σας; η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν θα ξέρει ποτέ τα πραγματικά γεγονότα εκτός από τον ίδιο τον Μάικλ Τζάκσον - και είμαι σίγουρος υπάρχουν πτυχές της ζωής του για τους οποίους μάλιστα μπερδεύτηκε - τολμώ να πω ότι το βιώνουμε όλοι σε κάποιους βαθμός?

  • Απάντηση στο Anonymous
  • Παράθεση Ανώνυμος

Υποβλήθηκε από Rick στις 20 Αυγούστου 2009 - 9:36 μ.μ.

ΑΓΑΠΩ τις ιπτάμενες κατηγορίες για ρατσισμό και μισαλλοδοξία. Όσοι είναι οι πιο ανεκτικοί, αν και ισχυρίζονται ότι είναι οι πιο ανεκτικοί, λατρεύουν να λένε αυτά τα λόγια, υποθέτω επειδή πιστεύουν ότι οι άνθρωποι θα υποχωρήσουν και δεν θα εκφράσουν τις ειλικρινείς απόψεις τους για τις οποίες έχουν δικαίωμα εξπρές!! Σ 'αγαπώ τους τύπους ποικιλομορφίας και ένταξης. Λοιπόν, μαντέψτε τι; Αυτές οι λέξεις δεν λειτουργούν φίλε μου. Αν κάποιος πιστεύει ότι ήταν ψεύτικος, τότε αυτή είναι η γνώμη τους και έχουν δικαίωμα σε αυτήν τη γνώμη, όπως ακριβώς έχετε το δικαίωμα στη γνώμη σας ότι ήταν άγιος!! Αν δεν σας αρέσει, γυρίστε το αντίθετο και αφήστε τους να μπερδευτούν με την «λεγόμενη» άγνοιά τους!

  • Απάντηση στον Rick
  • Παραθέτω Rick

Υποβλήθηκε από Cautious UK Mamma στις 21 Αυγούστου 2009 - 1:05 μ.μ.

Ενδιαφέρουσα ανάγνωση αλλά δεν συμφωνώ με αυτό. Από μια μαύρη προοπτική.

Ξεχάσατε να αναφέρετε ότι οι θαυμαστές του τον αγάπησαν και τον σεβόταν επίσης. Δεν νομίζετε ότι οι θαυμαστές του είδαν ποιος ήταν - συμπεριλαμβάνεται το χρώμα. Δεν είχε σημασία ότι ήταν ένας σπουδαίος και καταπληκτικός καλλιτέχνης και η διορατικότητα και η συμπόνια του συνέδεαν τους ανθρώπους. Κάτι που οι πολιτικοί δεν μπορούν ποτέ να κάνουν, αλλά ένα άτομο με καρδιά μπορεί.
Έμεινε με την παιδική του ηλικία - λοιπόν - νομίζω ότι ίσως έχουμε ξεχάσει τις παιδικές μας αναμνήσεις, τις ιστορίες που μας άρεσε να διαβάζουμε τις εμπειρίες μας. Σε ηλικία 10/12 ετών - τι φίλοι παιδικής ηλικίας γνωρίζετε για αυτό που είχε - το ερευνήσατε αυτό; Το μόνο που έλεγε είναι ότι δεν είχε την παιδική ηλικία που λαχταρούσε. Έτσι, για όλα τα άλλα παιδιά ένιωσε σημαντικό να ζήσουν την παιδική τους ηλικία. Υποθέτω ότι μέσα από αυτά ένιωθε φωτισμένος όποτε ήταν γύρω. Τίποτα λάθος με αυτό. Πρέπει να καλλιεργούμε τους νέους. Ήταν φροντισμένος όπως θα έπρεπε να ήταν όχι μόνο από την οικογένειά του, αλλά και από τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάστηκε, ή απλώς θεωρήθηκε ως μηχανή δημιουργίας χρημάτων. Ο ενήλικος κόσμος πιέζει ένα μικρό παιδί και περιμένει να μεγαλώσει πριν από την εποχή του. Σπρώχνοντας την ηλικία του πάνω ή κάτω όταν τους ταιριάζει.
Τα χρήματά του - τα κέρδισε, γιατί γιατί να μην μπορούσε να τα ξοδέψει. Τι δουλειά ήταν ο καθένας σε κάθε περίπτωση. Έδωσε σε πολλές φιλανθρωπικές οργανώσεις - δεν τον είδε να χάνει χρόνο εδώ - και επισκέφτηκε άρρωστους. Ξεχάσατε να το αναφέρετε επίσης.
Η υγεία του - δεν νομίζω ότι είχε συμβουλευτεί σωστά ψυχικά ή σωματικά. Είχε τα χρήματα και οι γιατροί του πούλησαν ένα πακέτο. Αν κάτι έστρεψε το χειρότερο, οι γιατροί ήταν πάντα εκεί κάνοντάς το χειρότερο. Θα κατηγορείται πάντα για τον εθισμό του, αλλά οι γιατροί είναι οι περισσότεροι που κατηγορούνται. Πρέπει να χτυπηθούν. Η σκέψη μου είναι γιατί (όπως λέτε ότι ήθελε να είναι λευκός, γιατί σίγουρα δεν πήρε το σκεπάρνι ή τις συνταγές στον εαυτό του) το έκαναν; Πιστεύω ότι είχε Vitilgo και Lupus και έχω διαβάσει ότι η θεραπεία αποχρωματισμού πρέπει να συνταγογραφείται, υποδεικνύοντας ότι κανείς δεν μπορεί να το κάνει αυτό στον εαυτό του. Οι λευκές κρέμες είναι προσωρινές και όχι μόνιμες και η χρήση σε όλο το σώμα σε καθημερινή βάση θα προκαλούσε βλάβη στο δέρμα. Καθώς ήταν ερμηνευτής στο προσκήνιο, θα έπρεπε να καλύψει τυχόν κηλίδες στο δέρμα. Η επιλογή του. Τα μαλλιά του - η επιλογή του. Πρέπει να έχετε δει μαύρους με ίσια μαλλιά; Δεν είναι καινούργιο. Ποτέ δεν άλλαξε το χρώμα των μαλλιών του, τα φρύδια φορούσαν χρωματικούς φακούς επαφής. Αυτό υποδηλώνει έναν μαύρο που θέλει να είναι λευκός; Δεν ξεχνά τα χείλη του - σε καμία περίπτωση δεν είχε ποτέ τα πλήρη χείλη. Έφερε νέα χαρακτηριστικά.
Η αναστάτωση για τα παιδιά του είναι μόνο επειδή αυτός ως μαύρος παρά το χρώμα του δέρματος του, είχε λευκά παιδιά. Δεν συνειδητοποιείτε ότι οι άνθρωποι που το έκαναν αυτό ήταν λευκοί;
Το πρόβλημα με όλους εσάς που γράφετε αρνητικά για τον Μάικλ Τζάκσον ήταν ότι προσπαθούσατε πάντα να τον ψυχαναλύσετε και να προσπαθείτε ακόμα. Στην πραγματικότητα, αν μπορούσατε να τον δείτε με διαφορετικό τρόπο, θα λέγατε ότι ήταν εξαιρετικός, γιατί ποτέ δεν θα υπήρχε άλλος σαν αυτόν. Αυτό τον κάνει ενδιαφέρον.

Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι εκεί έξω που έχουν πλαστική χειρουργική και σωματική τέχνη. Έχω δει κλιπ ανθρώπων να μεταμορφώνονται σε σαύρες, λιοντάρι ή τίγρη. Κανείς δεν λέει τίποτα για αυτό. Αυτό είναι τρέλα, παράξενο και περίεργο.

Νομίζω ότι είναι καιρός οι άνθρωποι άφησαν το όνομά του και αφήνουν τη φήμη του να υπάρχει ακριβώς εκεί που το άφησε. Το έκαναν για τον Έλβις, οπότε γιατί όχι γι 'αυτόν.

  • Απάντηση στο Cautious UK Mamma
  • Παραθέτω Cautious UK Mamma
Που υποβάλλονται από Stanton Peele Ph. Δ. στις 21 Αυγούστου 2009 - 1:11 μ.μ.

ισχυριστείτε, ενάντια σε όλα τα στοιχεία και τους λόγους, ότι ο Τζάκσον δεν είχε καμία αισθητική χειρουργική επέμβαση; Δεν μπορείτε να πείτε τι δεν είναι αλήθεια είναι αληθινό (ή το αντίστροφο) και να λαμβάνετε σοβαρά υπόψη.

  • Απάντηση στο Stanton Peele Ph. D.
  • Παραθέτω Stanton Peele Ph. D.

Υποβλήθηκε από Armstrong στις 28 Αυγούστου 2009 - 5:58 π.μ.

Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ συμβολοσειρές λέξεις στο Διαδίκτυο, ενώ εξέφρασα τη γνώμη μου για ένα άρθρο, καθώς θα χρησιμοποιήσω εδώ για εσάς [ο "Συγγραφέας"]. Είσαι ένα αηδιαστικό κομμάτι s... t! Μέλη σαν εσένα δεν θα ισοδυναμούν ποτέ με ένα απλό κλάσμα από αυτό που έκανε για δισεκατομμύρια ψυχές σε όλο τον κόσμο. Πώς τολμάς να τον κρίνεις;

Πώς δεν μπορείς να νιώσεις ποτέ τον πόνο του; Πώς τολμάς να γράψεις αυτό το χάλια; Είναι αμαρτία που επέλεξε να είναι αυτό που ήθελε να είναι; Είναι αμαρτία να είσαι σαν παιδί; Παρά την υπαιτιότητα του, ήταν ένας γλυκός άνθρωπος, ικανός για ενσυναίσθηση, αγάπη και καρδιά γεμάτη συμπόνια. Αυτές είναι ιδιότητες που δεν θα καταλάβετε ποτέ ούτε θα δοκιμάσετε!

  • Απάντηση στο Armstrong
  • Παραθέτω Armstrong

Υποβλήθηκε από Anonymous στις 28 Αυγούστου 2009 - 1:54 μ.μ.

Ναι, ο Μάικλ Τζάκσον είναι χάσιμο, όχι ήρωας. Το πρόσωπό του μεταμορφώθηκε σε κάτι που έμοιαζε με μάσκα τρόμου.

Ήταν μια μάσκα τρόμου της λευκής υπεροχής που εγχέει και διατηρεί ήσυχα το «κανονικό» ύφασμα αυτής της κοινωνίας. Ο Λευκός / Ευρωπαίος είναι «φυσιολογικός» και η πλειοψηφία του πληθυσμού του πλανήτη είναι «εθνοτικός» (ακόμα και όταν βρίσκονται στις πατρίδες τους, όπως η Νότια Αφρική ή η Βόρεια Αμερική).

Οι Ευρωπαίοι (λευκοί) είναι οι μόνοι στον κόσμο που έχουν συστηματικά μεταβεί στις πατρίδες άλλων ανθρώπων και έχουν χαρακτηρίσει με βίαιο τρόπο αυτούς τους φυσικούς κατοίκους ως «παράνομους», «αλλοδαπούς» ή «εθνικούς».

Το MJ είναι το άμεσο προϊόν 500 χρόνων ευρωπαϊκού αποικισμού στον κόσμο. Οι ιδεολογίες του White Supremacy έχουν γίνει κανονικοποιημένες, προεπιλεγμένες και υπόβαθρες. Ο MJ προσπαθούσε να πετύχει το ρατσιστικό ιδανικό ότι όλοι μας βομβαρδίστηκαν με όλη μας τη ζωή.

Το εμπόριο είναι ότι είχε τα χρήματα για να δημιουργήσει το φυλετικό τέρας του Φρανκενστάιν. Σε κάποιο βαθμό, βλέπουμε αυτή τη φυλετική παραμόρφωση στην καθημερινή ζωή με τις Μαύρες γυναίκες που βαφούν τα μαλλιά τους ξανθιά ή "Άνθρωποι του Χρώματος" (αποικιακός όρος) που εμφυτεύουν επαφές με μπλε μάτια, ώστε να μπορούν να φαίνονται Ευρωπαίοι, φυσιολογικό, ανθρώπινο.

Η παραμορφωμένη εμφάνιση του MJ μας υπενθυμίζει ότι ζούμε σε μια λευκή supremacist κοινωνία, αλλά αυτή η λευκή υπεροχή-ασθένεια είναι φόντο, ομαλοποιείται και αισθάνεται φυσική.

Κοιτάξτε όλα τα ψεύτικα ξανθά μαλλιά σε συνοικίες Μαύρου και Μεξικού και σε βίντεο ραπ. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι μεξικάνικοι γκάνγκστερ εδώ στο Λος Άντζελες έχουν συχνά "μπουκάλι ξανθιά" φίλες "και ότι οι γκάνγκστερ ξυρίζουν τα κεφάλια όπως οι νεοναζιστικές κεφαλές.

- Μανουέλ, Λος Άντζελες

  • Απάντηση στο Anonymous
  • Παράθεση Ανώνυμος

Υποβλήθηκε από Armstrong στις 28 Αυγούστου 2009 - 7:21 μ.μ.

Μέχρι εσάς και εγώ να επεκταθούμε πέρα ​​από τα στενά όρια της δικής μας συνείδησης, οι ηθικές μας κρίσεις θα είναι πολύ ατελείς.

  • Απάντηση στο Armstrong
  • Παραθέτω Armstrong

Υποβλήθηκε από Manuel στις 6 Σεπτεμβρίου 2009 - 8:09 μ.μ.

Με άλλα λόγια, έως ότου μάθω να καπνίζω ναρκωτικά και να μιλάω σε ανακυκλωμένα πλάτη (αυτά που δεν ζουν ποτέ) τότε δεν μπορώ να επισημάνω την Γυμνή του Αυτοκράτορα;
Ή μήπως αυτός είναι ο παθητικός-επιθετικός τρόπος να πείτε ότι ο αυτοκράτορας φοράει ένα όμορφο σακάκι και ότι η "ζώνη" του φαίνεται ωραία να κρέμεται στο κοινό;

  • Απάντηση στον Manuel
  • Παραθέτω Μανουέλ

Υποβλήθηκε από Anonymous στις 28 Αυγούστου 2009 - 6:31 μ.μ.

Ένα πράγμα που με ενόχλησε που αναφέρεται σε αυτό το άρθρο και σε πολλούς, πολλούς άλλους είναι πόσο θετικοί άνθρωποι μπορούν να είναι για τη γενετική σύνθεση αυτών των παιδιών. Μπορεί να αποδείξει ότι αυτά τα παιδιά είναι λευκά αλλά ως άτομο μικτής φυλής που φαίνεται να είναι λευκό, με εκπλήσσει το πόσο πολύ περιορισμένες είναι οι φαντασίες των ανθρώπων ως προς το πώς μπορεί να μοιάζει ένα μικτό άτομο. Το έχω βιώσει όλη μου τη ζωή με ανθρώπους που φαίνονται έκπληκτοι όταν μαθαίνουν ότι έχω έναν μαύρο γονέα. Εάν δεν έχετε σγουρά μαλλιά και μαύρισμα δέρματος, δεν μπορούν να φανταστούν ότι θα μπορούσατε ενδεχομένως να αναμιχθείτε. Επίσης, λυπάμαι πολύ για αυτά τα παιδιά που όλοι συζητούν ανοιχτά την καταγωγή τους. Θα νομίζατε ότι σε αυτόν τον αιώνα οι άνθρωποι θα μπορούσαν να ζήσουν με το μυστήριο των παιδιών που δεν μοιάζουν με τους γονείς τους. Δεν θα διασταυρώσω ένα θετό παιδί ή ένα παιδί που γεννήθηκε από μια εξωσυζυγική υπόθεση ή ένα παιδί με περίπλοκη φυλετική ιστορία, επειδή δεν μοιάζουν με τον γονέα τους. Αυτό, νομίζω ότι δεν είναι δουλειά κανενός. Οι ιστορίες των ανθρώπων δεν ανήκουν σε άλλους ανθρώπους. Ήταν νόμιμα τα παιδιά του, ήταν ο πατέρας τους και είναι τόσο απλό, ακόμα κι αν δεν ικανοποιεί την περιέργειά του.

  • Απάντηση στο Anonymous
  • Παράθεση Ανώνυμος

Υποβλήθηκε από Terri Mitchell στις 6 Σεπτεμβρίου 2009 - 6:54 μ.μ.

Για κάποιον που είναι τόσο «σπατάλη» σίγουρα πέτυχε πολλά. Εάν ο Μάικλ Τζάκσον είναι σπατάλη, τότε ανατριχιάζομαι για να σκεφτώ τι προσθέτει η ζωή των περισσότερων ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένης της δικής σου και της δικής μου.

Ένα σημείο που κανείς δεν έχει αγγίξει σε αυτά τα σχόλια είναι η ανάλυσή σας για το πώς σπατάλησε τον χρόνο του. Τι θα έπρεπε να κάνει με τον χρόνο του, ακριβώς; «Τον άρεσε», είπες. Τότε αναφέρεσαι σε αυτόν στις αρχές της δεκαετίας του '80 με τον Εμμανουήλ Λιούις, σαν να είναι κάπως ένα παράδειγμα αυτής της σπατάλης χρόνου. Εάν η μνήμη (και το γεγονός) εξυπηρετεί σωστά, κατά τη δεκαετία του '80, ο Τζάκσον ξεκίνησε 3 παγκόσμιες περιοδείες (πέρασε περίπου 4 χρόνια της ζωής του σε περιοδεία εκείνη τη δεκαετία, στην πραγματικότητα), κυκλοφόρησε το "Thriller" και Το "Bad", έγραψε και ηχογράφησε αμέτρητα τραγούδια, αλλά δεν κυκλοφόρησε για αυτά τα άλμπουμ, έγραψε και ηχογράφησε ντουέτα και ένα άλμπουμ για την ιστορία του ET, έγραψε "We Are the World", έσπασε τις πωλήσεις δίσκοι και ρεκόρ λήψης βραβείων, εμφανίστηκε μια απίθανη επιτυχία μετά την εξαιρετικά επιτυχημένη κατάσταση του παιδικού σταρ συμπεριλαμβανομένων των "Beat It", "Billie Jean", "Thriller", "Bad", "The Way You Make Me Feel", "Smooth Criminal" - για να μην αναφέρουμε την ταινία του "Moonwalker" και την τρισδιάστατη ταινία του George Lucas για Ντίσνεϋλαντ "Captain EO". Έδωσε εκπληκτικές παραστάσεις όπως το Motown 25th Anniversary Special και το 1988 Grammy... Έδειξε χορευτικές κινήσεις που το κοινό δεν είχε ξαναδεί και είχε ερμηνεύσει και τραγούδησε καλύτερα από τους συναδέλφους του, και καλύτερα από τα περισσότερα που ήρθαν πριν. Πατένισε ένα παπούτσι που μιμείται κατά της βαρύτητας για το άπαχο του στο "Smooth Criminal" το οποίο χρησιμοποιούσε στο βίντεο και στις σκηνικές παραστάσεις. Έγραψε μια αυτοβιογραφία. Έδωσε φιλανθρωπικά. Υποστήριξε οικονομικά τους γονείς και την οικογένειά του. Αγόρασε ένα σπίτι και το έκανε δικό του. Έφερε χαρά στους ανθρώπους. Ενθάρρυνε τους ανθρώπους για την επόμενη κυκλοφορία του. Έκανε τους ανθρώπους να προσέχουν. Έκανε τους ανθρώπους να μιλούν. Εξασκούσε συνεχώς, μελετούσε εκτενώς τους σπουδαίους - και ολοκλήρωσε όλα τα γνωστά του, την ψυχή, το ακατέργαστο ταλέντο και το μάρκετινγκ που καταλάβαινε σε ένα εντελώς μοναδικό πακέτο με σπινθήρες.

Αυτή είναι μια δεκαετία της ζωής του. Ενας. Και αυτό είναι μόνο (μερικά από αυτά) της γνώσης του κοινού.

Αυτό είναι χάσιμο χρόνου;

Γράφουμε b.s. για αυτόν στο Διαδίκτυο που σχεδόν κανένας δεν θα διαβάσει. Πρέπει να σκεφτώ ότι αυτό είναι περισσότερο χάσιμο που έκανε ο Μάικλ Τζάκσον στη ζωή του.

  • Απάντηση στον Terri Mitchell
  • Παραθέτω Terri Mitchell
Που υποβάλλονται από Stanton Peele Ph. Δ. στις 6 Σεπτεμβρίου 2009 - 7:43 μ.μ.

μια πτώση στον κάδο σε σύγκριση με το Θρίλερ, αλλά όχι τόσο κακό για μια ανάρτηση ιστολογίου ψυχολογίας, κάτι που κάνω.

Νομίζω ότι ο ψυχολογικός στόχος που πρέπει να πυροβολήσεις είναι να είσαι ικανοποιημένος με τον εαυτό σου, τη δουλειά σου και τη ζωή σου. Πώς το κάνεις σε αυτό το σκορ; Πιστεύετε ότι ο Michael πέτυχε αυτόν τον στόχο; Έχω τις αμφιβολίες μου.

Αυτό που με κάνει να πω ότι φαίνεται να κρύβεται από τον κόσμο και από την πραγματικότητα, συμπεριλαμβανομένης της συνεχούς αλλαγής της εμφάνισής του, της προτίμησής του ως ενήλικας για τη συντροφιά των παιδιών και τη μεγάλη του εξάρτηση από τα φαρμακευτικά προϊόντα, τα οποία τον σκότωσαν μέχρι την ηλικία των 50 ετών, προτού μπορούσε να δει τα παιδιά του να μεγαλώνουν πάνω. Ο Μάικλ Τζάκσον ήταν εξαιρετικά ταλαντούχος και εξαιρετικά ταραγμένος. Γενικά, αισθάνομαι άσχημα για τους ανθρώπους που σκοτώνουν. Εσύ;

  • Απάντηση στο Stanton Peele Ph. D.
  • Παραθέτω Stanton Peele Ph. D.
Που υποβάλλονται από Stanton Peele Ph. Δ. στις 26 Φεβρουαρίου 2010 - 8:58 π.μ.

Ποιος ήξερε ότι αυτό ήταν το πιο ενδιαφέρον ψυχολογικό θέμα στο οποίο θα μπορούσα να σχολιάσω;

  • Απάντηση στο Stanton Peele Ph. D.
  • Παραθέτω Stanton Peele Ph. D.

Υποβλήθηκε από Lauren στις 26 Ιουλίου 2010 - 2:41 μ.μ.

Και γι 'αυτό διαμορφώσατε την ανάρμοστη ανάρτησή σας με τον τρόπο που κάνατε - απλώς χρησιμοποιήστε το όνομα του MJ με μισητό τρόπο = πολλές και πολλές επιτυχίες. Ναι, εσύ.

  • Απάντηση στη Λόρεν
  • Παραθέτω Λόρεν

Υποβλήθηκε από Terri Mitchell στις 6 Σεπτεμβρίου 2009 - 9:12 μ.μ.

Αισθάνομαι άσχημα για κάποιον σε πορεία σύγκρουσης με θάνατο; Ναι. Είπα κάτι που έδειχνε διαφορετικά; Οι παρατηρήσεις σας δεν έκαναν τίποτα να αισθάνεστε άσχημα για κάποιον που σκοτώνεται. Το ζητούμενο ήταν ότι σχεδόν σε κάθε πτυχή, η ζωή του ήταν χαμένη. Διαφωνώ. Λέτε ότι αποδίδετε την ιδέα σας για τη σπατάλη της ζωής του, επειδή δεν είναι ικανοποιημένος με τον εαυτό του και τη ζωή του. Εντάξει, τότε θα το πω αυτό: Πιστεύω ότι ήταν ένα βαθύτατα δυσαρεστημένο άτομο από ορισμένες απόψεις και μάλλον δεν του άρεσε πάρα πολύ - αλλά αυτό δεν τον κάνει άτομο που δεν ένιωθε ποτέ χαρά ή επίτευγμα, είτε. Τον καθιστά ένα ταραγμένο άτομο που κατά κάποιον τρόπο πήρε τις εμμονές του, την απομόνωσή του, την αυτοαηδία του, καθώς και την αφοσίωσή του και ανθρωπότητα, και μετέτρεψε σε κάτι αξέχαστο και εντελώς συναρπαστικό - και στο τέλος, ναι - τραγικό και εντελώς αυτοκαταστροφικός. Αυτό δεν τον κάνει σπατάλη. Ήταν άνθρωπος με πολύ θετικές στιγμές και τρομερές χαμηλές στιγμές.

  • Απάντηση στον Terri Mitchell
  • Παραθέτω Terri Mitchell

Υποβλήθηκε από Anonymous στις 7 Ιανουαρίου 2012 - 4:58 μ.μ.

@ Terri Mitchell - πήρες τα λόγια από το στόμα μου. Απλώς θέλω να συμφωνήσω μαζί σας. Το MJ είναι περισσότερο λυπηρό παρά περιφρονητικό.

  • Απάντηση στο Anonymous
  • Παράθεση Ανώνυμος

Υποβλήθηκε από Terri Mitchell στις 6 Σεπτεμβρίου 2009 - 9:13 μ.μ.

dangit, μόλις είπα "οι ίδιοι"

  • Απάντηση στον Terri Mitchell
  • Παραθέτω Terri Mitchell

Υποβλήθηκε από Anonymous 2 στις 20 Σεπτεμβρίου 2009 - 1:27 π.μ.

Είμαι λευκός και πάντα έχω την αίσθηση ότι ο MJ ήθελε να γίνει crossover καλλιτέχνης στην λευκή Αμερική και αυτό εν μέρει τον ανάγκασε να αλλάξει τη μύτη του, αλλά έγινε εμμονή με αυτό σε βαθμό που το πήρε πολύ μακριά με το πολλαπλό του ρινοπλαστικές. Ήταν σε θέση να περάσει από το να είναι πολύ ελκυστικό για τα λευκά κορίτσια καθώς και τα αγόρια (το οποίο είναι λυπηρό εκ των υστέρων, η κοινωνία έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία 25 με 30 χρόνια). Ήταν φυλετικά διφορούμενος. Επίσης, ο πατέρας του τον υποτιμούσε επειδή είχε πολύ μεγάλη / φαρδιά μύτη και είχε πολύ σκούρο δέρμα δεν βοήθησε. (Ο MJ το λέει αυτό σε τηλεφωνικές συνομιλίες σχετικά με τον πατέρα του που του είπε ότι ήταν πολύ «μαύρος».) Είχε επίσης ζητήματα ταυτότητας φύλου στο γνώμη που άρχισε να εμφανίζεται στην εποχή του «Bad» (περίπου 1988) Κοιτάζω τον τρόπο που ντύνεται στο βίντεο «Bad» και είναι εύκολα εμφανής. Καθώς περνούσαν τα χρόνια άλλαξε τα μαλλιά του από μπούκλες (που αγαπούσαν όλοι) στη δεκαετία του '80 και του '90 οι διάφορες ευθείες δόσεις που είχε στη δεκαετία του 2000 (κυρίως περούκες υποθέτω) πήραν επίσης να φορούν κραγιόν (γιατί εγώ παρακαλώ). Ως γυναίκα αυτή ήταν μια μεγάλη αλλαγή για μένα και θα υποθέσω όλους τους άλλους, θα μπορούσα να ασχοληθώ με μερικές ρινοπλαστικές, αλλά το βαρύ μακιγιάζ των ματιών, κόκκινο κραγιόν, περούκες με ίσια μαλλιά, ρούχα που έμοιαζαν με γυναικεία εσώρουχα ήταν πάρα πολύ, πραγματικά δεν μπορούσα πλέον να το κοιτάξω, ήταν πάρα πολύ. Βλέποντας την εικόνα του στο εξώφυλλο ενός ταμπλόιντ με έκανε να αποτρέψω τα μάτια μου. Τώρα που έχει φύγει, μπορώ να τον αγαπώ ξανά να παρακολουθήσω τα βίντεο και τις συναυλίες του από τη δεκαετία του 1980 και του 1990, πριν τρελαθεί εντελώς. Είμαι πολύ λυπημένος που έφυγε, αλλά με μια ανακούφιση. Ίσως στο θάνατο να ανακτήσει την κληρονομιά του με κάποιο τρόπο, καθώς είχε μεγάλη επίδραση στον αμερικανικό πολιτισμό. Παρακολουθώ μουσικά βίντεο σήμερα και βλέπω την επιρροή του παντού. Ήταν πραγματικά ένας μοναδικός, προικισμένος και με πολλούς τρόπους ένα όμορφο άτομο.

Επίσης, τώρα που έφυγε κοιτάζω τη ζωή του και βλέπω ότι έκανε πολλά καλά πράγματα, έγραψε "We Are The World" με τον Lionel Richie, έγραψε ένα όμορφο φιλανθρωπικό τραγούδι μετά την 9/11/01 για την οποία δεν ήξερα ποτέ και έπαιξα ζωντανά με άλλους μεγάλους καλλιτέχνες όπως η Celine Dione, ο Usher, ο Justin Timberlake και πολλοί άλλοι παρακαλώ παρακολουθήστε αυτό http://www.youtube.com/watch? v = LajkvIcyPLQ. Είμαι πολύ εντυπωσιασμένος με τις ανθρωπιστικές του προσπάθειες για τις οποίες έμαθα από το θάνατό του. Ανακάλυψα επίσης ότι δωρίζει όλα τα κέρδη του από μία από τις συναυλίες του σε φιλανθρωπικές οργανώσεις. Ολα αυτά. ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ. Και πολλά άλλα που έκανε. Δυστυχώς, τα ΜΜΕ μας έπαιξαν μόνο τους εκκεντρότητες και τους σεξουαλικούς ισχυρισμούς του και ποτέ δεν επεσήμαναν τα καλά πράγματα που έκανε. Τώρα που έφυγε, συνειδητοποιώ ότι αγαπούσα πολύ αυτόν τον τύπο. Είναι αμερικανική εικόνα.

Επίσης, δεν εμπιστεύομαι πλέον τα mainstream media, είναι γεμάτα από αυτά, είναι κακοί, εκδικητικοί κ.λπ. Τώρα κάνω τη δική μου έρευνα, τα μέσα μαζικής ενημέρωσής μας μετά την 9/11/01 είπαν ψέματα σχετικά με την ανάγκη μας να πάμε σε πόλεμο στο Ιράκ και να καταστρέψουμε τη ζωή των ανθρώπων (πόλεμος για πετρέλαιο), δηλώνει έναν άνδρα ένοχο για έγκλημα χωρίς να καλύπτει τη δίκη. Ακριβώς επειδή ήταν πολύ περίεργος / εκκεντρικός δεν σημαίνει ότι είναι ανοιχτή σεζόν για να καταστρέψει τη ζωή του. Αναδρομικά, μου θυμίζει το "To Kill A Mockingbird". Ξέρεις τι εννοώ. Διαβάστε τους στίχους του τραγουδιού που προφανώς δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει τη συνεχή επίθεση των μέσων ενημέρωσης. Έγινε όλο και πιο παρανοϊκός, ήταν ένας φαύλος κύκλος, ήταν πάρα πολύ διασκεδαστικός, δεν μπορούσε να πάει οπουδήποτε χωρίς σωματοφύλακες και να προκαλέσει μια σημαντική σκηνή: http://www.youtube.com/watch? v = VhBpF98zSNk

  • Απάντηση σε Anonymous 2
  • Παράθεση Ανώνυμος 2

Υποβλήθηκε από τη Lisa στις 21 Σεπτεμβρίου 2009 - 7:31 μ.μ.

Ξέρετε, θα έπρεπε να έχετε κάνει κάποια έρευνα πριν γράψετε αυτό το άρθρο. Απλώς βασίζεται στις προκαταλήψεις σας. Ο Μάικλ Τζάκσον δεν ήθελε να είναι λευκός, είχε λεύκη. Μπορείτε ακόμη να το δείτε αυτό στην εποχή της Θρίλερ που δημοσιεύτηκε με το άρθρο σας. Κοιτάξτε το χέρι του. Κανείς δεν μπορεί να λευκαίνει έτσι. Και δεν έχασε το ταλέντο του, έδωσε τα πάντα στους θαυμαστές του. Δεν μας χρωστάει τίποτα.

Ο Μιχαήλ ήταν ένας ευγενικός, στοργικός άνθρωπος που καταστράφηκε από τα ανίδεα ΜΜΕ Πιθανότατα θα προσπαθούσα να βρω κάποια άνεση στα ναρκωτικά αν ήμουν στη θέση του. Φανταστείτε τη ζωή του. Ή δεν μπορείτε να αισθανθείτε ενσυναίσθηση; Φανταστείτε κάποιον να σας κατηγορεί για κάτι που δεν κάνατε, αλλά κανείς δεν ακούει τη φωνή σας γιατί όλοι θέλουν να πιστέψουν ότι είναι αλήθεια. Και φανταστείτε να είστε ανασφαλείς για την εμφάνισή σας και στη συνέχεια να γελάσετε ολόκληρο τον κόσμο. Και, το πρόσωπό του στην πραγματικότητα δεν είναι δουλειά κανενός, αλλά δική του. Περίοδος. Τι συμβαίνει με αυτόν τον κόσμο.

Ο Μάικλ έκανε επίσης λίγο ανθρωπιστικό έργο. Απλά google Michael Jackson και ανθρωπιστική. Ήταν επίσης μεγάλος πατέρας. Σίγουρα δεν έχασε τη ζωή του. Τι έχετε κάνει στη ζωή σας, έχετε κάνει κάτι τόσο σημαντικό;

  • Απάντηση στη Λίζα
  • Παραθέτω Λίζα
Που υποβάλλονται από Stanton Peele Ph. Δ. στις 22 Σεπτεμβρίου 2009 - 8:21 π.μ.

1. Ο Μάικλ Τζάκσον δεν προσπαθούσε να αλλάξει την εμφάνισή του - είχε δερματική νόσο.

2. Ίσως προσπαθούσε να αλλάξει την εμφάνιση του προσώπου του - αλλά αυτό δεν ανήκει στη δουλειά σας!

3. Ήταν πολύ ταραγμένος για την εμφάνισή του.

4. Οι άνθρωποι συνιστούσαν την ανησυχία του Τζάκσον με παρέα με παιδιά - όπως ο Μπομπ Χέρμπερτ, ο αφρικανικός Αμερικανός αρθρογράφος που έγραψε γι 'αυτό (θα έπρεπε να διαβάσετε την ανάρτηση για να μάθετε για αυτό).

5. Φυσικά πήρε ναρκωτικά - τι λένε οι άνθρωποι ότι ασχολήθηκε με το να βγαίνει με παιδιά και να μισεί την εμφάνισή του.

6. Αν και ο MJ νοιάζεται για τους ανθρώπους και τα παιδιά, δεν αναφέρετε τα δικά του παιδιά σε σχέση με τη φυλετική ασάφεια του MJ, τη λήψη ναρκωτικών και τον πρόωρο θάνατο στα χέρια του.

7. Ο MJ DID πέτυχε πολλά - γι 'αυτό τα απόβλητα στη ζωή του - της ζωής του - και το κενό για τα γονέα του παιδιά είναι τόσο ενοχλητικό, μπερδεμένο και - τελικά - λάθος.

  • Απάντηση στο Stanton Peele Ph. D.
  • Παραθέτω Stanton Peele Ph. D.

Υποβλήθηκε από τη Lisa στις 4 Οκτωβρίου 2009 - 3:43 μ.μ.

Το ζήτημά μου ήταν απλώς ότι ο Μάικλ Τζάκσον παρεξηγήθηκε και γελοιοποιήθηκε από αδαείς ανθρώπους που δεν το έκαναν και δεν ήθελαν να μάθουν τι είδους άτομο ήταν πραγματικά πριν βγάλει τα δικά του συμπεράσματα που συνήθως βασίζονται ή επηρεάζονται από το ταμπλόιντ πρωτοσέλιδα. Αν και αυτό είναι αρκετά κοινό στους ανθρώπους γενικά, θα υποθέσω κάποιον που αποκαλείται α ο ψυχολόγος έχει κάνει κάποια σωστή έρευνα και ρίχνει μια βαθύτερη ματιά στο θέμα πριν γράψει αυτό το είδος του άρθρου. Δεν κοιτάτε αυτό το θέμα με ανοιχτό μυαλό. Φαίνεται ότι έχετε ήδη αποφασίσει και ότι έχετε αποφασίσει να μην αλλάξετε τον τρόπο που σκέφτεστε, ανεξάρτητα από το τι.

Η εμφάνισή του δεν είναι πραγματικά δουλειά μας. Αν νομίζετε ότι είναι, τότε εξηγήστε γιατί. Γιατί σας έχει σημασία ότι είχε πλαστική χειρουργική; Επίσης, έχετε ακούσει για την πρόσφατη αποκάλυψη της αυτοψίας; Επιβεβαιώνει ότι υπέφερε από δερματική νόσο. Ορίστε λοιπόν.

Τι γίνεται με τα παιδιά του; Τους αγάπησε και τον αγάπησαν. Ποια είναι η άποψή σας;

Κατά τη γνώμη μου, εστιάζετε σε άσχετα πράγματα.

Παραβλέψατε επίσης τις προσπάθειές του ως ανθρωπιστική. Γνωρίζετε ότι δωρίζει πάνω από 300 εκατομμύρια σε φιλανθρωπικούς σκοπούς; Είναι εκπληκτικό. Γιατί δεν επικεντρώνεστε σε αυτό; Βλέποντας τον Μιχαήλ με αρνητικό τρόπο και αρνούμενος να αναφέρουμε ή πιστεύοντας ότι είναι κάτι καλό για αυτόν, λέει περισσότερα για αυτόν τον κόσμο από ό, τι για τον Μάικλ. Όλα έχουν να κάνουν με τον ευαισθητοποίηση των μέσων ενημέρωσης. Όσο πιο τρελός η ιστορία, τόσο το καλύτερο. Είναι πολύ άδικο και στενόμυαλο. αποσπάσματα ή κομμάτια πληροφοριών παρουσιάζονται εκτός πλαισίου ή οι ιστορίες είναι απλώς κατασκευασμένες, δεν είναι αληθινές. Μερικά είναι, αλλά είναι δύσκολο να το πούμε χωρίς να σκάβουμε βαθύτερα. Γιατί πιστεύετε και συμφωνείτε αυτόματα με άτομα που έχουν αρνητικές απόψεις για τον Μάικλ (συμπεριλαμβανομένου του Μπομπ) Ο Χέρμπερτ, που απλώς παρουσιάζει τη γνώμη του, τίποτα άλλο) και τους παίρνει ως γεγονός αλλά αγνοεί το θετικό σχόλια? Η απόλαυση της παρέας των παιδιών δεν είναι περίεργη. Είναι περίεργο που οι άνθρωποι βλέπουν διπλές έννοιες σε όλα. Είναι περίεργο (και τρομακτικό) ότι οι άνθρωποι πιστεύουν ότι δεν είναι δυνατόν για έναν ενήλικα να απολαμβάνει τη συντροφιά των παιδιών χωρίς σεξουαλικούς σκοπούς.

Είπες ότι ο Μάικλ πέτυχε πολλά και γι 'αυτό σπατάλησε τη ζωή του. Αυτό δεν έχει νόημα. Τείνω να σκέφτομαι το ακριβώς αντίθετο: ότι δεν έχασε τη ζωή του επειδή πέτυχε τόσα πολλά. Τον κατηγορείτε ότι πέθανε επειδή τα παιδιά του έμειναν χωρίς γονείς. Γιατί να μην ανακατευθύνετε το σχόλιό σας στα μέσα μαζικής ενημέρωσης που τον γελοιοποίησαν και τον κατέστρεψαν, τους γιατρούς που παρείχαν τα ναρκωτικά και τον γιατρό που τον σκότωσε. Και αν ανησυχείτε τόσο πολύ για τα παιδιά χωρίς γονέα του Μιχαήλ, τότε υποθέτω ότι ανησυχείτε εξίσου για όλα τα άλλα παιδιά χωρίς γονείς; Ποιος είσαι για να πεις ότι έχασε τη ζωή του και να του δώσει κρίση ούτως ή άλλως;

  • Απάντηση στη Λίζα
  • Παραθέτω Λίζα

Υποβλήθηκε από τη Lisa στις 21 Σεπτεμβρίου 2009 - 7:43 μ.μ.

θα μπορούσε να οφείλεται στη λεύκη. Αλλά γιατί είναι τόσο σημαντική η χρήση του κραγιόν; Ή αν χρησιμοποίησε περούκες ή όχι; Ίσως είχε λόγο για αυτό. Γιατί πρέπει το κοινό να έχει πρόσβαση σε όλες τις πτυχές της ζωής του; Γιατί όλα πρέπει να "εγκριθούν" από εμάς για να είναι εντάξει;

  • Απάντηση στη Λίζα
  • Παραθέτω Λίζα

Υποβλήθηκε από Melis στις 27 Σεπτεμβρίου 2009 - 4:49 μ.μ.

Κρίμα... αυτή θα ήταν η λέξη για να περιγράψω τα συναισθήματά μου προς τον συγγραφέα.
Κρίμα και αμέλεια... Αμέλεια σχετικά με τον έλεγχο των γεγονότων πριν συνεχίσετε να γράφετε ένα άρθρο σε μια επιστημονική ιστοσελίδα. Είναι λυπηρό να ακούμε ακόμα για τη λεύκανση του δέρματος από τους αγνοούμενους, αγνοώντας το γεγονός της λεύκης της δερματικής του νόσου.

Αν ήμουν ο συγγραφέας, δεν θα αισθανόμουν τόσο αυτοπεποίθηση για τις "20.000 επιτυχίες". Δεν ήταν η ποιότητα ή το περιεχόμενο του άρθρου που το έφτασε σε αυτόν τον αριθμό. Ήταν η χρήση του ονόματος του Μάικλ Τζάκσον σε αυτό.

  • Απάντηση στη Melis
  • Παράθεση Melis
Που υποβάλλονται από Stanton Peele Ph. Δ. στις 27 Σεπτεμβρίου 2009 - 8:28 μ.μ.

Αυτή η ανάρτηση είναι ένα από τα PT Blogs όλων των εποχών (36.000 προβολές και μετράει). Αλλά αλλιώς δεν θα το αναφέρω ανάμεσα σε μια από τις επιτυχίες μου εδώ - αφού αυτό που λέω είναι πολύ προφανές!

Θεωρώ ότι αυτή είναι η καλύτερη μου θέση - Τερματισμός αλκοολισμού: Bomb Spain - αλλά τα σχόλια σε αυτό είναι, εξισορροπημένα, εξίσου αρνητικά με αυτά που είναι εδώ.
http://www.psychologytoday.com/blog/addiction-in-society/200804/end-alcoholism-bomb-spain

  • Απάντηση στο Stanton Peele Ph. D.
  • Παραθέτω Stanton Peele Ph. D.

Υποβλήθηκε από Anonymous 2 στις 27 Σεπτεμβρίου 2009 - 6:06 μ.μ.

Αφού παρακολούθησα την εκπομπή "Dateline" την Παρασκευή το βράδυ της 27ης Σεπτεμβρίου 2009 με τον Ραβίνο Shmuley, τώρα βλέπω γιατί ο Μάικλ Τζάκσον είχε πρόβλημα να δημιουργήσει ουσιαστικές σχέσεις με ενήλικες. Προδόθηκε από σχεδόν όλους τους φίλους του, συμπεριλαμβανομένου αυτού που ονομάζεται Ραβίνος, ο οποίος λέει ότι ο Μάικλ Τζάκσον ήθελε τις ιδιωτικές του συνομιλίες με τον Ραβίνο να δημοσιευτούν σε ένα βιβλίο. Εάν αυτό ισχύει, γιατί δεν παίζουν την ταινία στο Dateline του MJ λέγοντας με δικά του λόγια ότι ήθελε αυτές οι ταινίες να δημοσιοποιηθούν; Ο Ραβίνος είναι ένας αυτοεξυπηρετούμενος τρελός που τώρα εξαργυρώνει τον MJ όπως ακριβώς για όλους τους άλλους στη ζωή του MJ. Μπορώ να σκεφτώ μόνο 2 άτομα που ήταν αληθινοί φίλοι του Michael, της Elizabeth Taylor και της αδερφής του Janet Jackson.

Η απόρριψη του πατέρα του από αυτόν και ο ξυλοδαρμός του έκανε τον MJ να μισεί τον εαυτό του και να κάνει πλαστική χειρουργική για να ευχαριστήσει τον πατέρα του και να κάνει έκκληση στην ευρεία βάση ανεμιστήρων του (λευκό, μαύρο, ασιατικό κ.λπ.)

Παρά τα προσωπικά του προβλήματα, ο MJ έκανε υπέροχη μουσική. Ήταν ένας πολύ ταλαντούχος, αγαπημένος, ξεχωριστός, μοναδικός, ευγενικός, στοργικός, ευγενής ψυχή.

Συνεχίζω να εντυπωσιάζομαι από αυτόν και να αγαπώ αυτόν τον άντρα. ΞΗΛΩΜΑ.

  • Απάντηση σε Anonymous 2
  • Παράθεση Ανώνυμος 2

Υποβλήθηκε από Anonymous στις 28 Σεπτεμβρίου 2009 - 12:31 π.μ.

Λυπάμαι αλλά δεν είστε πολύ καλός ψυχολόγος και ερευνητής. Δεν έχετε ιδέα ποιος ήταν ο Μάικλ και δεν γνωρίζετε τίποτα γι 'αυτόν. Btw, ήταν ιδιοφυΐα και πολύ ευαίσθητο άτομο. Πιθανότατα δεν έχετε ιδέα τι νιώθουν τα HSP. Πολλοί από αυτούς κρύβουν τον συναισθηματικό πόνο τους σε ναρκωτικά και αλκοόλ. Θα σας συνιστούσα να κάνετε την έρευνά σας και να κρατάτε τον εαυτό σας ενημερωμένο, διότι εάν εξακολουθείτε να εργάζεστε με ασθενείς μπορεί να προκαλέσετε μεγάλη ζημιά.

  • Απάντηση στο Anonymous
  • Παράθεση Ανώνυμος
Που υποβάλλονται από Stanton Peele Ph. Δ. στις 28 Σεπτεμβρίου 2009 - 5:24 π.μ.

πολύ κακό όπως έκανε ο MJ στον εαυτό του, και έτσι σε εκείνους που τον φρόντιζαν;

  • Απάντηση στο Stanton Peele Ph. D.
  • Παραθέτω Stanton Peele Ph. D.

Υποβλήθηκε από Anonymous στις 26 Οκτωβρίου 2009 - 2:47 π.μ.

Είναι ένα ενδιαφέρον άρθρο, αλλά στερείται συμπόνιας - και έρευνας.

Υπάρχουν ακόμα πολλά που το κοινό δεν γνωρίζει για τον Μάικλ Τζάκσον.

Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι πήρε πολλή σωματική, λεκτική και ψυχική κακοποίηση ως παιδί, από τον πατέρα του. Η μητέρα του ήταν παθητική να έρθει να βοηθήσει. Ωστόσο, κράτησε τον Μιχαήλ συνδεδεμένο μαζί της μέσω των θρησκευτικών πεποιθήσεών της και της εμπλοκής του με τους Μάρτυρες της Ιεχωβά. Ο Μάικλ δεν έφυγε από το σπίτι μέχρι που ήταν 27 ...

Κανείς δεν ξέρει πραγματικά πώς ήταν τα τελευταία χρόνια της ζωής του Μιχαήλ. Αφού έφυγε από το Neverland, έζησε σαν νομάδος με τα παιδιά του.

Οι περισσότεροι από τους ανθρώπους που ήταν γύρω του χρησιμοποίησαν την πνευματικότητα ως μορφή προσφοράς ψυχολογικής βοήθειας. Ο Michael δυσκολεύτηκε να εμπιστευτεί τους ανθρώπους. Δεν πήρε ποτέ τη σωστή βοήθεια που χρειαζόταν. Ήταν πολύ θλίψη, μέχρι που περίμενε προδοσία από ανθρώπους. Είπε ότι μπορούσε να νιώσει τους ανθρώπους να τον αξιολογούν, να τον καταρρέουν όταν τον κοίταξαν. Το άρθρο σας έχει ένα σημείο, στο ότι υπέφερε από την αδυναμία να συνεχίσει να συνεργάζεται με άλλους. Χάθηκε μόνο όταν χτύπησε στα μέσα της δεκαετίας του '30. Ήταν τραυματισμένος συναισθηματικά και εξαρτάται από τους γιατρούς του εκείνη τη στιγμή.

  • Απάντηση στο Anonymous
  • Παράθεση Ανώνυμος
  • Προηγούμενος
  • Σελίδα 1 (ρεύμα)
  • Επόμενο
instagram viewer