Η ανάκαμψη της ψυχιατρικής
The Rosy Fingers of Dawn, Όμηρος
Εάν έχετε την εντύπωση ότι κάτι πάει πολύ καλά με την ψυχιατρική σήμερα. εάν έχετε την αίσθηση ότι ο πόνος δεν είναι πρόβλημα εγκεφάλου, αλλά ανθρώπινο πρόβλημα. εάν είστε θεραπευτής, ασθενής, άτομο που ψάχνει και αναρωτιέστε εάν τα φάρμακα απευθύνονται στον οργανισμό ανθρώπινης ταλαιπωρίας, ότι ένα φάρμακο μπορεί να θεραπεύσει αυτό που μας προκαλεί. τότε αυτό το ιστολόγιο είναι για εσάς και χαιρετίζω τις συνεισφορές σας, ακόμα κι αν διαφωνείτε.
Σε όλη μου την πρακτική της εντατικής ψυχοθεραπεία χαρακτήρα τα τελευταία 40 χρόνια, είναι ευχάριστο να βλέπω τους ασθενείς μου να αναρρώνουν από τα δεινά τους. Κατά τη διάρκεια της δικής μου καριέραΈχω δει τον γρήγορο και τραγικό εκφυλισμό της ψυχιατρικής. Η ψυχοθεραπεία έχει γίνει μια χαμένη πρακτική. Είναι στα πρόθυρα της εξαφάνισης, δεν διδάσκεται πλέον στα περισσότερα ψυχιατρικός κατοικίες. Η σύγχρονη ψυχιατρική έχει πέσει υπό την αιγίδα της βιολογικής ψυχιατρικής, όπου οι ασθενείς δεν λαμβάνουν πλέον κατάλληλη φροντίδα. Θεωρεί την αιτία της ανθρώπινης ταλαιπωρίας να είναι ο ίδιος ο εγκέφαλος και όχι το άτομο. Οι θεραπείες του ήταν να δρουν απευθείας στον εγκέφαλο. Και οι συνταγογραφούμενες θεραπείες για τις ασθένειες του φανταστικού εγκεφάλου είναι ψυχοδραστικά φάρμακα. Η φαρμακευτική ψυχιατρική είναι, στην πραγματικότητα, μια επέκταση των προγόνων της στην ψυχιατρική σωματικού εγκεφάλου - σοκ ινσουλίνης θεραπείες, ηλεκτροσπαστικές θεραπείες σοκ και λοβοτομές - όλες που ενεργούν στον ίδιο τον εγκέφαλο σε καταστροφικές και επιβλαβείς τρόποι. Δυστυχώς, η αμνησία έχει μπει και η ξεχασμένη ιστορία της επαναλαμβάνεται.
Υπάρχουν τώρα πολλές φωτιστικές κριτικές βιολογικής και φαρμακευτικής ψυχιατρικής. Θα το αντιμετωπίσω όπως είναι απαραίτητο. Ωστόσο, αυτό το blog προορίζεται να παρουσιάσει μια εποικοδομητική εναλλακτική λύση. Θα παρουσιάσω ένα νέο βιολογικό παράδειγμα για την ίδια τη συνείδηση στον εγκέφαλο-σώμα. Είναι οργανωμένο ως «παιχνίδι», με καστ χαρακτήρων, αισθάνεται σχέσεις μεταξύ τους, οικόπεδα, σκηνικά και ένα τοπίο. Οι χαρακτήρες μας διαμορφώνονται ως αποτέλεσμα του τρόπου με τον οποίο η φύση μας - η συγκεκριμένη γενετική ιδιοσυγκρασία μας - τοποθετεί τη διαμορφωτική μας εμπειρία, τη φροντίδα μας - ανταπόκριση, κακοποίηση και στέρηση. Το «παιχνίδι της συνείδησης» είναι σύμφωνο με όνειρα, μύθοι, τέχνη, προσωπικότητα, νευροεπιστήμη, και πίστη εαυτό.
ο σοφία, η τέχνη, η επιστήμη, η νευροεπιστήμη της ψυχοθεραπείας σέβεται τις πολυπλοκότητες της ανθρώπινης κατάστασης. Είναι σύμφωνο με τη βιολογική οργάνωση της ίδιας της ανθρώπινης συνείδησης. Η ψυχοθεραπεία αντιμετωπίζει τις λειτουργίες του εγκεφάλου με τον ακριβώς τρόπο που η συνείδησή μας διαμορφώνεται από την αρχή πένθος ο τραύματα της ζωής στο ανθρώπινο πλαίσιο των ορίων και της σχέσης με τον θεραπευτή. Αυτό επιτρέπει σε κάποιον να απενεργοποιήσει ένα προβληματικό και κατεστραμμένο παιχνίδι και φόρμα και να κατοικήσει ένα νέο που θεραπεύει συμπτωματικά βάσανα και προωθεί αυθεντικότητα και την ικανότητα να αγαπάς.
Ο Δρ. Berezin είναι ο συγγραφέας του "Ψυχοθεραπείας του Χαρακτήρα, το Παιχνίδι της Συνείδησης στο Θέατρο του Εγκεφάλου", διαθέσιμο στο Διαδίκτυο και στον ιστότοπό του www.robertberezin.com
Ροβέρτος,
Πιστεύω ότι αυτή είναι η πρώτη σας είσοδος και θέλω να σας καλωσορίσω στο σύμπαν της Ψυχολογίας Σήμερα. Φαίνεται ότι θα κάνετε μεγάλη συμβολή.
Ενώ τα φάρμακα έχουν θέση, υπάρχουν πάρα πολλές εξωτερικές δυνάμεις που μας αναγκάζουν να θεωρήσουμε τη βιολογική ψυχιατρική ως την αποκλειστική προσέγγιση στο μυαλό και την προσωπικότητα. Πρέπει να επιστρέψουμε σε μια ισορροπία παρόμοια με τη μελέτη του εγκεφάλου, αλλά τείνοντας στην ψυχή. Χάνουμε το τελευταίο.
Μπορεί να θέλετε να στείλετε τις δημοσιεύσεις μου.
Εδώ είναι το πιο πρόσφατο ως παράδειγμα: https://my.psychologytoday.com/blog/the-intelligent-divorce/201310/lifes-unfair-why-does-it-bother-us
Συχνά γράφω για την πίστη, το νόημα, τον πόνο και την οικειότητα.
Ο εγκέφαλος εμπλέκεται, αλλά μόνο ως σύντροφος.
Καλως ΗΡΘΑΤΕ...
Σημάδι
- Απάντηση στον Mark Banschick M.D.
- Παραθέτω Mark Banschick M.D.
Υποβλήθηκε από τον Robert Berezin M.D. στις 23 Οκτωβρίου 2013 - 12:44 μ.μ.
Ευχαριστώ Mark,
Όπως θα καταστεί σαφές σε μεταγενέστερες δημοσιεύσεις, παρουσιάζω μια άποψη ότι το «Παιχνίδι της Συνείδησης» ως μια θεωρία πεδίου της βιολογίας, του νου και του «όντος» ενός ατόμου. Είναι όλα ένα πράγμα. Η στενή βιολογική ψυχιατρική έχει κάνει εσφαλμένο ισχυρισμό για το τι είναι βιολογικό. Μεγάλο μέρος της επιστήμης της είναι ελαττωματική και διεφθαρμένη. Δεν χρησιμοποιώ ψυχιατρικά φάρμακα εκτός από την ψύχωση στη σχιζοφρένεια και τη μανία στη Μανική Κατάθλιψη. Και ακόμη και σε αυτές τις δύο καταστάσεις, τα φάρμακα είναι απλώς ένα βοήθημα για την αθωότητα από τους τρόμους της ψύχωσης. Είναι ακόμα ανθρώπινα όντα όπως οι υπόλοιποι από εμάς και η ψυχοθεραπεία είναι η απαραίτητη θεραπεία.
- Απάντηση στον Robert Berezin M.D.
- Απόσπασμα Robert Berezin M.D.
Υποβλήθηκε από την Anne Greer στις 23 Οκτωβρίου 2013 - 11:26 π.μ.
Ανυπομονώ να. Μπορεί να εκτιμήσετε την ανατομία μιας επιδημίας: Magic Bullets, Psychiatric Drugs and the Amazing Rise of Mental Illness in America από τον Robert Whitaker
- Απάντηση στην Anne Greer
- Απόσπασμα Anne Greer
Υποβλήθηκε από τον Robert Berezin M.D. στις 23 Οκτωβρίου 2013 - 12:42 μ.μ.
Σας ευχαριστώ Ann για τη στοχαστική σας σκέψη. Ίσως θέλετε να δείτε το βιβλίο μου.
- Απάντηση στον Robert Berezin M.D.
- Απόσπασμα Robert Berezin M.D.
Υποβλήθηκε από Don Anon στις 23 Οκτωβρίου 2013 - 12:10 μ.μ.
Η επιστήμη σήμερα εξακολουθεί να ακολουθεί κυρίως τον εμπειρισμό και τον θετικισμό του Comte, etal, ενός λανθασμένου στοχαστή. Το να προσεγγίσουμε την ανθρώπινη οντότητα και τη συνείδηση του ανθρώπου από ένα υλιστικό παράδειγμα είναι να ξεκινήσουμε την έρευνά μας για λανθασμένες υποθέσεις. Ο άνθρωπος είναι ουσιαστικά ένας «Θεός σε διαδικασία Αυτοπραγματοποίησης», καθώς ο Maslow προσπάθησε να συλλάβει με σαφέστερους όρους. Η ανθρώπινη οντότητα είναι απλώς ένα φυσικό επίπεδο (διάσταση) αντανάκλαση του ηλιακού Λόγου, μια καταπληκτική πνευματική οντότητα χωρίς το σύστημά μας και ο δημιουργός του ηλιακού συστήματος. Δημιούργησε ανθρώπινες οντότητες χρησιμοποιώντας το δικό του ον ως μοντέλο Του και έπειτα δημιούργησε την εξέλιξη ως μέσο για την ανάπτυξη του Κοσμικού Σχεδίου όλου του σχήματος. Ο «Θεός Μέσα» κάθε ανθρώπινη οντότητα είναι ο ανώτερος Εαυτός ή η Ψυχή, για να μην συγχέεται με το εγώ της προσωπικότητας του Φρόιντ. Έως ότου η ψυχιατρική και όλες οι σύγχρονες επιστήμες αρχίσουν να βλέπουν τον κόσμο και την ανθρωπότητα ως προς την πνευματική τους προέλευση και το σύνταγμα, δεν θα ανακαλυφθούν πραγματικές Αλήθειες. Ο νους είναι ο υψηλότερος Εαυτός, το πνευματικό EGO. Ο εγκέφαλος είναι απλώς ένας μυς για τη λήψη γνώσης που αντανακλάται από την επαφή με πνευματικά κέντρα. Υπάρχει μόνο ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ, αυτή του ηλιακού λογότυπου, και εναπόκειται στον άνθρωπο να ανακαλύψει και να αποκτήσει πρόσβαση, μία διάσταση κάθε φορά, σε αυτές τις διάφορες διαστάσεις του ηλιακού μας συστήματος. Το Oversoul, ο αιθερικός φάκελος του σύμπαντος μας, που μας κρατά όλους μαζί, και το αιθερικό σώμα της ανθρώπινης οντότητας με το Τα τσάκρα, τα οποία διανέμουν διάφορες ενέργειες που λαμβάνονται από το εξωτερικό, δεν έχουν ακόμη ανακαλυφθεί από τη σύγχρονη επιστήμη, η οποία εξακολουθεί να είναι μπερδεύει τη σκέψη του και μπορεί να μπερδευτεί μόνο μέσω υλιστικών εννοιών έως ότου ανακαλύψει τις βασικές αρχές στις οποίες βασίζονται οι δικές μας λειτουργίες του σύμπαντος.
- Απάντηση στο Don Anon
- Απόσπασμα Don Anon
Υποβλήθηκε από τον Robert Berezin M.D. στις 23 Οκτωβρίου 2013 - 12:50 μ.μ.
Διαφωνώ με σεβασμό με τις πεποιθήσεις σας. Εάν σας ενδιαφέρει, μπορείτε να διαβάσετε το κεφάλαιο 17 «Παραίσθηση, ψευδαίσθηση και πίστη» του βιβλίου μου, για να εξετάσετε μια διαφορετική άποψη.
- Απάντηση στον Robert Berezin M.D.
- Απόσπασμα Robert Berezin M.D.
Υποβλήθηκε από τον David Steingart, LMSW στις 16 Νοεμβρίου 2013 - 6:12 μ.μ.
Ροβέρτος,
Εκτιμώ το γράψιμό σας. Ως κάποιος που βρίσκεται σε ανάρρωση από σοβαρή ψυχική ασθένεια και επίσης με άδεια κοινωνικού λειτουργού, βοηθώντας ψυχικά άρρωστα άτομα τα τελευταία επτά χρόνια, μπορώ να βεβαιώσω την ασχήμια του σύγχρονου ψυχιατρικού μας Σύστημα. Συμφωνώ ότι τα πράγματα είναι υπερβολικά απλοποιημένα. ο ψυχίατρος έχει «εξελιχθεί» σε συνταγογραφούμενο φάρμακο και όχι με οποιονδήποτε τρόπο θεραπευτή ή σύντροφο. Οι συνεδρίες διαρκούν 15 λεπτά και δεν χρειάζονται πλέον μία ώρα. Οι γιατροί συχνά κάνουν γρήγορες κρίσεις για άτομα που έχουν σοβαρές συνέπειες στη θεραπεία τους. Αυτές οι κρίσεις βασίζονται σε πολύ λίγη πραγματική προφορική επαφή με τους καταναλωτές τους. Στη συνέχεια, οι ετικέτες δίνονται στους ίδιους καταναλωτές που τους επηρεάζουν στο υπόλοιπο της ζωής τους και ούτω καθεξής.
Αυτό το σύστημα πρέπει να αλλάξει. Αυτό που είναι σημαντικό είναι να συνειδητοποιήσουμε τι οδηγεί το σύστημα - ασφαλιστικές εταιρείες που δεν βλέπουν την ανάγκη για εκτεταμένη θεραπεία οποιουδήποτε είδους, ειδικά από ψυχίατροι. Ακόμη και οι κοινωνικοί λειτουργοί, όπως εγώ, "αναγκάζονται" να εργαστούν σε μοντέλα θεραπείας βάσει αποδεικτικών στοιχείων, που αναπόφευκτα είναι βραχυπρόθεσμα, γρήγορα, απρόσωπα και συχνά περιοριστικά. Οι σχέσεις με τους καταναλωτές και τους επαγγελματίες ψυχικής υγείας γενικά εξαφανίζονται. Φυσικά τα αποτελέσματα είναι καταστροφικά - οι πολύ άρρωστοι άνθρωποι εκδιώκονται από τα νοσοκομεία, δεν φθάνουν ποτέ σε κοινοτικά κέντρα φροντίδας, καταλήγουν άστεγοι κ.λπ. Πιστεύω ότι υπάρχει ένα μέρος για φάρμακα, αλλά όχι με το εμπορικό σήμα που υπάρχει σήμερα. Η ζωή μου βελτιώθηκε πολύ με τα φάρμακα. γιατί δούλευα με κάποιον που έκανε επαφή με τα μάτια και ήταν πρόθυμος να περάσει όσο χρόνο χρειαζόταν μαζί μου όσο χρειαζόταν για να μου προσφέρει πραγματικά βοήθεια. Δεν μπορεί να λειτουργήσει με άλλο τρόπο, μπορούμε να προχωρήσουμε με φάρμακα εάν τα χρησιμοποιήσουμε με τον σωστό τρόπο.
- Απάντηση στον David Steingart, LMSW
- Παραθέτω David Steingart, LMSW
Υποβλήθηκε από τον Robert Berezin M.D. στις 16 Νοεμβρίου 2013 - 9:53 μ.μ.
Σας ευχαριστώ David για τα προσεκτικά σχόλιά σας καθώς και για την ιστορία σας και από τις δύο πλευρές της σχέσης θεραπείας. Και τα φάρμακα FYI έχουν θέση στην πρακτική μου με σοβαρές ψυχικές ασθένειες. Αλλά ακόμη και σε αυτές τις περιπτώσεις, η ψυχιατρική δυστυχία είναι ένα ανθρώπινο πρόβλημα και η ανταπόκριση ψυχοθεραπείας με καλά όρια και η ανθρώπινη σχέση είναι αυτό που αντιμετωπίζει τα ζητήματα.
- Απάντηση στον Robert Berezin M.D.
- Απόσπασμα Robert Berezin M.D.
Υποβλήθηκε από τον David Steingart στις 16 Νοεμβρίου 2013 - 10:53 μ.μ.
Θα συμφωνούσα με αυτό ολόψυχα. Με βοήθησαν τόσο η ιατρική όσο και η θεραπεία και αν επρόκειτο να ζυγίσω το ένα πάνω στο άλλο, ήταν η θεραπεία που ήταν πιο ευεργετική. Η κοινωνία μας θα προτιμούσε να κατανοήσει την ψυχική ασθένεια ως «θεραπεία» (ιατρική) παρά ως προέλευση και μορφή που είναι παράγωγο της οικογενειακής δυναμικής, του περιβάλλοντος κ.λπ. Είμαι πάντα έκπληκτος από τους γονείς των καταναλωτών που θα απαιτήσουν πεισματικά μια διάγνωση επειδή πιστεύουν ότι με τη διάγνωση, το πρόβλημα του γιου ή της κόρης τους θα λυθεί. Για να το δούμε ως οικογενειακό ζήτημα απαιτείται πολύ πιο σκληρή δουλειά για όλους τους εμπλεκόμενους.
- Απάντηση στον David Steingart
- Παραθέτω David Steingart
Υποβλήθηκε από Anonymous στις 10 Μαΐου 2015 - 10:03 μ.μ.
Λοιπόν, είστε αντίθετοι στην πρακτική της «βιολογικής ψυχιατρικής» - και όμως οι νευρολόγοι γνωρίζουν πολύ περισσότερα για τον εγκέφαλο και λειτουργεί από ό, τι… γιατί;
Ενώ ασχολείστε με το πώς ασκείται η ψυχιατρική, οι νευρολόγοι όλων των τύπων συνεχίζουν να ωθούν το φάκελο σε καλύτερα αποτελέσματα θεραπείας και καλύτερες επιλογές θεραπείας.
Τι θα κάνετε όταν έχετε εξαλείψει τελικά την πρακτική της ψυχιατρικής, αλλά οι νευρολόγοι εξακολουθούν να ασκούν ιατρική;
- Απάντηση στο Anonymous
- Παράθεση Ανώνυμος