Η Αποκαλυπτική Πολιτιστική της Ακύρωσης
Η Ιορδανοαμερικανίδα Natasha Tynes είναι μια βραβευμένη συγγραφέας που αντιμετώπισε κυβερνητική δίωξη στην Αίγυπτο για το έργο της που υπερασπίζεται τον ελεύθερο λόγο και τον ελεύθερο τύπο. Τον Μάιο, η Tynes είδε έναν εργαζόμενο της Washington Metropolitan Area Transit Authority (WMATA) να τρώει στο τρένο - κάτι που κατάλαβε ότι απαγορεύεται για όλους τους αναβάτες. Ρώτησε τον υπάλληλο για αυτό. Η γυναίκα απάντησε: «Ανησυχείτε για τον εαυτό σας». Απογοητευμένος που οδηγεί το μετρό πεινασμένο για να συμμορφώνεται με τους κανόνες, ενώ κάποιος που κατάλαβε ότι είχε τη δύναμη να την εισάγει γιατί το φαγητό δεν συμμορφώθηκε με τους κανόνες, ο ίδιος, ο Tynes «tweet-shamed» τον υπάλληλο γράφοντας μια καταγγελία στο WMATA και δημοσιεύοντάς το στο Twitter μαζί με μια φωτογραφία της γυναίκας τρώει.
Φρικτή συμπεριφορά; Θα το έλεγα. Απογοητευτικό να βλέπεις κάποιον να συμπεριφέρεται έτσι; Σίγουρος. Αλλά σε έναν κόσμο στον οποίο η διαδικτυακή ντροπή είναι ο νέος κανόνας, δεν προκαλεί έκπληξη. Τι είναι
έκπληξη είναι ότι λιγότερο από 45 λεπτά μετά την ανάρτηση του tweet, η Tynes το διέγραψε, ζήτησε συγγνώμη για αυτό που ονόμασε «Βραχύβια έκφραση απογοήτευσης» και επικοινώνησε με την WMATA για να πει ότι ήταν «λάθος στην κρίση» για να αναφέρει το υπάλληλος. Ζήτησε ακόμη και από την WMATA να μην πειθαρχίσει τον υπάλληλο.Αλλά η μηχανή οργής του Twitter την ενεργοποίησε. Έγινε «Metro Molly». Η ανεξάρτητη εκδοτική εταιρεία που προτίθεται να διανείμει το μυθιστόρημά της έγραψε ότι η Tynes είχε κάνει «κάτι πραγματικά φρικτό» και ότι είχε «Καμία επιθυμία να εμπλακεί με οποιονδήποτε πιστεύει ότι είναι αποδεκτό να θέσουμε σε κίνδυνο την ασφάλεια και την εργασία ενός ατόμου με αυτόν τον τρόπο». Η εκδοτική της συμφωνία ήταν ακυρώθηκε.
Φαίνεται ότι αυτό είναι ένα υψηλό τίμημα που πρέπει να πληρώσει για μια παρέλευση 45 λεπτών κατά την κρίση; Ή ακόμη και για να ενεργείς σαν, αλάκα;
Πηγή: Muns / Wikimedia Commons
Μπείτε στον Kyle Kashuv, τον συντηρητικό επιζών που πυροβόλησε το σχολείο Parkland, ο οποίος απέρριψε τις προσοδοφόρες προσφορές υποτροφιών για να φοιτήσει στο Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ μόνο για να έχει την αποδοχή του ακυρώθηκε αφού οι μαθητές του προειδοποίησαν το Huffington Post για κάποια εξαιρετικά προσβλητικά, ρατσιστικά και αντισημιτικά σχόλια που έκανε ο Kashuv (που είναι Εβραίος) σε μια ιδιωτική διαδικτυακή συνομιλία όταν ήταν 16 χρονών. Ο Kashuv, τώρα 18 ετών, ζήτησε συγγνώμη δημοσίως και κατηγορηματικά και αναγνώρισε τα αδικήματά του σε μια επιστολή στο γραφείο εισαγωγής του Χάρβαρντ. Έστειλε ακόμη και ένα ξεχωριστό γράμμα στον πρύτανης ποικιλομορφίας του Χάρβαρντ. Όπως είπε ο David French στο Εθνική αναθεώρηση, Ο Kahsuv έκανε «ό, τι θέλουμε να κάνει ένας νεαρός άνδρας όταν έκανε κάτι λάθος».
Κάποιος μπορεί να πιστεύει ότι το Χάρβαρντ θα απολαύσει την ευκαιρία να εκπαιδεύσει έναν νεαρό άνδρα που φαίνεται να ενδιαφέρεται να είναι αξιοπρεπής και παραγωγικό μέλος της κοινωνίας, αλλά φαίνεται ότι δεν είχε το όφελος να μεγαλώσει σε ένα περιβάλλον στο οποίο εκφωνεί φυλετικές δυσφημίες αδιανόητος. Τι θα μπορούσε να είναι καλύτερο για αυτόν από το να περάσει τέσσερα χρόνια σε μια κοινότητα στην οποία η σκέψη που παράγει αυτό το είδος συμπεριφοράς αντικαθίσταται με καλύτερη σκέψη (παράγοντας καλύτερη συμπεριφορά);
Φανταστείτε την ιστορία επιτυχίας που θα μπορούσε να πει το Χάρβαρντ: Έφηβος με ρατσιστικούς παλιούς αποφοίτους από το Χάρβαρντ με αφοσίωση στην κοινωνική δικαιοσύνη. Αλλά όπως ο Robby Soave του Περιοδικό Reason Αντίθετα, σημείωσε ότι μια «διαβρωτική ώθηση για αναζήτηση και καταστροφή» είχε ως αποτέλεσμα την απόφαση του Χάρβαρντ, φαινομενικά «επικύρωση της θέσης ότι οι άνθρωποι πρέπει να είναι ντροπιασμένος και τιμωρημένος για τα χειρότερα λάθη τους ως παιδιά. " Από την άλλη πλευρά, ο πρώην πρόεδρος του πανεπιστημίου Michael Nietzel πιστεύει ότι το Χάρβαρντ είχε δίκιο να παραιτηθεί από το άδεια. «Η ιδέα ότι ο κύριος Kashuv δεν πρέπει να λογοδοτεί για τη συμπεριφορά του, επειδή ήταν μόλις 16 ετών, δεν την κόβει. … Το Χάρβαρντ ήταν λογικό να πει ότι η επιλογή του είχε συνέπειες. "
Zack Beauchamp της Φωνή πιστεύει ότι η πολιτική αριστερά και δεξιά δεν βλέπουν μάτι για αυτό το συμβάν επειδή η θέα από το το δεξί είναι «συμπαθητικό» ενώ η θέα από τα αριστερά είναι «κρίσιμη». Αυτό που βλέπει ως «συντηρητική άποψη» του ρατσισμός»Προσεγγίζει τον ρατσισμό ως« προσωπική αποτυχία ». Σύμφωνα με αυτήν την άποψη, λέει, οι άνθρωποι μπορούν να ξεπεράσουν τον ρατσισμό τους «προσπαθώντας να μην αφήσουν τη φυλή να επηρεάσει τον τρόπο (αυτοί) μιλήστε και ενεργήστε »και« η πραγματική απειλή δεν είναι τα ίδια τα ρατσιστικά σχόλια », επειδή μπορούν να ξεπεραστούν,« αλλά η ώθηση να τιμωρηθούν οι άνθρωποι για αυτούς ». Από αυτό «συμπαθητική» προοπτική, τιμωρώντας τον καθένα για τις προηγούμενες παραβάσεις τους δεν τους αφήνει περιθώρια να αναπτυχθούν, και ακόμη και ανοίγει τη δυνατότητα τιμωρίας του αθώος.
Ενώ η «συντηρητική» άποψη επικεντρώνεται στην ατομική ανάπτυξη και ανάπτυξη, αυτό που ο Beauchamp ορίζει ως «φιλελεύθερη και αριστερή» άποψη βλέπει τον ρατσισμό ως «δομικό πρόβλημα »- χωρίς να ξεπεραστεί κάποιος προσωπικός και πιο« αμετάβλητος », οδηγώντας« ακόμη και ανθρώπους που πιστεύουν ακράδαντα στα ιδανικά της ίσης μεταχείρισης να ενεργήσουν ή να μιλήσουν προκατειλημμένοι τρόποι. " Σύμφωνα με αυτήν την άποψη, λέει, «Ο Kashuv μοιάζει λιγότερο με ένα παιδί που έκανε νεανικά λάθη και περισσότερο σαν ένας νεαρός που προσπαθεί να ξεφύγει από την ευθύνη για τις πράξεις του. "
Αλλά ποια είναι η σωστή τιμή για να πληρώσετε; Ενώ τα σχόλια του Kashuv είναι σίγουρα αποτρόπαια, δεν φαίνεται ότι έχει από τότε συμπεριφερθεί σε τέτοια συμπεριφορά. (Κάποιος θα φανταζόταν ότι οι ανώνυμοι συμμαθητές του που παρείχαν τόσο χρήσιμα στο Huffington Post το ρεκόρ του τα αδικήματα θα είχαν παράγει πιο πρόσφατα στοιχεία εάν υπήρχαν.) Εάν δεν συνέχιζε να έχει παρόμοια συμπεριφορά, κάνει το τιμωρία ταιριάζει με έγκλημα?
Παρά τη θεωρία του Beauchamp, δεν είναι μόνο οι άνθρωποι στο πολιτικό δικαίωμα που δυσκολεύονται υποστήριξη που δίνει τόσο σκληρές τιμωρητικές συνέπειες σε έναν πρόσφατο απόφοιτο γυμνασίου που παραβίασε 16 ετών. Ίσως λοιπόν, αυτό δεν είναι πραγματικά μια σύγκρουση μεταξύ φιλελεύθερων και συντηρητικών προοπτικών, αλλά μια διαφορά μεταξύ δύο παραδειγμάτων: τα αποκαλυπτικά και τα προφητικά.
Εκείνοι που βρίσκονται στην πολιτική δεξιά μπορεί να είναι πιο διατεθειμένοι από εκείνους της αριστεράς να βλέπουν τον κόσμο και τους ανθρώπους του ότι απαιτούν μεταρρύθμιση και σωτηρία, οπότε μπορεί να φαίνεται ότι είναι μια πολιτική διαφορά. Αλλά είναι μια αποκαλυπτική άποψη, όχι μια φιλελεύθερη, που απορρίπτει τη λύτρωση και συγχώρεση υπέρ της καταδίκης και του αφορισμού. Είναι μια αποκαλυπτική προοπτική, όχι μια φιλελεύθερη, που βλέπει τον κόσμο ως ανάγκη να καταστραφεί και να αντικατασταθεί παρά να βελτιωθεί και να τελειοποιηθεί. Είναι ένα αποκαλυπτικό παράδειγμα στο οποίο η ιστορία και οι ατελείς μορφές της δεν μπορούν να εξαργυρωθούν. στην οποία, για παράδειγμα, μέρος της χώρας δεν αντιπροσωπεύει ανθρώπους που αγωνίζονται, αλλά ένα «καλάθι λυπημένων».
Μια προφητική κουλτούρα επιδιώκει την απελευθέρωση μέσω ιστορικών προσώπων, αλλά η Ακύρωση Πολιτισμού επιδιώκει την αποκαλυπτική απελευθέρωση με ιστορικά μέσα χωρίς τη βοήθεια ηθικά μολυσμένων ιστορικών μορφών και χωρίς κανένα από τα μολυσμένα εργαλεία της ιστορίας. Τζένιφερ Ανώτερος του Νιου Γιορκ Ταιμς το περιέγραψε καλύτερα όταν έγραψε: «Οι δοκιμές καθαρότητας είναι τα εργαλεία των φανατικών και τελικά η αναζήτηση για καθαρότητα γίνεται διακρίνεται από την αναζήτηση εξουσίας. " Στην Ακύρωση Πολιτισμού, οι ισχυροί δεν δίνουν συγχώρεση, παίρνουν εκδίκηση.
«Σκεφτείτε τους ανθρώπους ως ανθρώπους, όχι ως αφαιρέσεις», γράφει η συγγραφέας Chimamanda Ngozi Adichie στην ομιλία έναρξης του Χάρβαρντ το 2018. Οι άνθρωποι είναι «εύθραυστοι, ατελείς, με υπερηφάνεια που μπορούν να πληγωθούν και καρδιές που μπορούν να αγγιχτούν». Αλλά μια αποκάλυψη δεν ενδιαφέρεται για πληγωμένες καρδιές. Θέλει να καταστρέψει, όχι να θεραπεύσει. Θέλει τιμωρία για ηθικές ακαθαρσίες, όχι συγχώρεση για τα παιδιά. Και χρησιμοποιεί τα νέα εργαλεία των κοινωνικών μέσων για να ολοκληρώσει την αποκαλυπτική του στόχους.
Όποιος λέει ότι αυτό που συμβαίνει στο διαδίκτυο δεν έχει σημασία δεν έχει γίνει στόχος της Ακύρωσης Πολιτισμού.
Ακόμη. ♦
Οι απόψεις της Pamela Paresky είναι δικές της και δεν πρέπει να θεωρούνται επίσημες θέσεις του Ιδρύματος Ατομικών Δικαιωμάτων το 2003 Εκπαίδευση ή οποιονδήποτε άλλο οργανισμό με τον οποίο συνδέεται.
Υποβλήθηκε από τον James OBrien MD στις 19 Ιουνίου 2019 - 12:54 π.μ.
Ότι το πλήθος που πιστεύει ότι οι χριστιανικοί σωστοί είναι οι πρεσβύτεροι της πόλης στο Footloose είναι οι νέοι πρεσβύτεροι της πόλης, αλλά χωρίς θάλαμο εξομολόγησης ή δρόμο προς λύτρωση. Και δεν είναι απλώς χορός, μισούν, μισούν όποιον δεν τραβά τη γραμμή στην ομιλία, ακόμη και γεύση και σκοπεύει να τους εξοστρακίσει.
Θα διορθώνεται μόνος του. Δεδομένου ότι είμαστε όλοι ηθικά και ψυχολογικά ελαττωματικά, συστήματα ηθικής που έχουν έναν δρόμο για λύτρωση θα γίνει εξαιρετικά ελκυστικό για όλους εκτός από αυτούς που αρνούνται πλήρως τις δικές τους αδυναμίες. Και στην πραγματικότητα θα περιθωριοποιηθούν καθώς εκτίθενται ως υποκριτές κακής πίστης.
- Απάντηση στον James OBrien MD
- Παραθέτω James OBrien MD
Υποβλήθηκε από τον James OBrien MD στις 19 Ιουνίου 2019 - 11:00 π.μ.
Μια ομάδα διαφωνεί με τους συντηρητικούς σε ορισμένα θέματα και μια ομάδα είναι μια φυλή συστάδων Β που θέλει την Αμερική και το Ισραήλ να καταστραφούν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι φιλελεύθεροι όπως ο Sam Harris και ο Bret Weinstein θεωρούνται αριστερά δίπλα από την αριστερά.
- Απάντηση στον James OBrien MD
- Παραθέτω James OBrien MD
Υποβλήθηκε από Anon στις 19 Ιουνίου 2019 - 12:04 μ.μ.
Η ακύρωση του πολιτισμού μπορεί να είναι εξαιρετικά επικίνδυνη, επειδή η τιμωρία μερικές φορές δεν μπορεί να ταιριάζει με το έγκλημα. Κοιτάξτε τι συνέβη στον Τζέιμς Τσαρλς (δημοφιλές Youtuber). Ο φίλος του τραυματίστηκε και έκανε ένα βίντεο σχετικά με αυτό, στο οποίο επίσης είπε ψέματα και τον έκανε να γίνει σεξουαλικός αρπακτικός. Ακολούθησε μαζικό μακιγιάζ που δεν ακολουθεί και επιστρέφει στα καταστήματα προτού μπορέσει να υπερασπιστεί επαρκώς τον εαυτό του. Οι άνθρωποι πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί πριν συμμετάσχουν στην κουλτούρα ακύρωσης επειδή μπορεί να είναι πολύ ισχυρή και επικίνδυνη. Μπορεί ακόμη και να πυροδοτήσει όπως φαίνεται στο πρώτο παράδειγμα αυτού του άρθρου.
Δεν θα εκπλαγώ αν κάποιος τους έβλαψε τους εαυτούς του, επειδή δεν μπορεί να αντιμετωπίσει το τεράστιο παγκόσμιο μίσος που τους ρίχνεται. Τότε πιθανότατα θα γύριζε το άτομο ή την ομάδα που την υποκίνησε. Ίσως νιώθουν ενοχή, ίσως όχι. Ίσως εξαρτάται από το πόσο ισχυρή είναι η αντίστροφη μίσος. Κάθε κατάσταση είναι διαφορετική, αλλά αυτό είναι ένα τρελό φαινόμενο της εποχής μας. Ακόμα κι αν είστε καλός άνθρωπος που δεν έκανε τίποτα λάθος κάποιος θα μπορούσε να κάνει κάτι για εσάς, ή απλά να κάνετε λάθος, και το μηχάνημα μίσους / κουτσομπολιών στο διαδίκτυο πηγαίνει.
- Απάντηση στο Anon
- Παραθέτω Anon
Υποβλήθηκε από Anonymous στις 19 Ιουνίου 2019 - 2:05 μ.μ.
Νομίζω ότι μεγάλο μέρος του ζητήματος προέρχεται από τις προκαταλήψεις μας για άλλους και από αδικαιολόγητες προσδοκίες. «Συναντάμε» ανθρώπους στο διαδίκτυο και πιστεύουμε ότι μπορούμε να συνδυάσουμε την πραγματικότητά τους, ακόμη και αν έχουμε μόνο την παραμικρή ματιά του ποιοι είναι. Μόλις αποφασίσουμε για την «αλήθεια» τους, θυμώνουμε όταν αψηφούν τις προσδοκίες μας για το ποιος πρέπει να είναι.
Το Διαδίκτυο περιπλέκει περαιτέρω το ζήτημα διευκολύνοντας την έκφραση θυμού / μίσους για όσους δεν έχουν το θάρρος να αντιμετωπίσουν τις ανησυχίες τους στον πραγματικό κόσμο. Πάρτε το παράδειγμα του Τζέιμς Τσαρλς, ο οποίος ταΐστηκε στους λύκους από τον 30χρονο «φίλο» του.
Μπορώ μόνο να υποθέσω ότι ένα άτομο στα 30 του που συμμετέχει σε μια τέτοια συμπεριφορά έχει πολύ χαμηλή θέση ελέγχου. Μήπως η Τάτι (η φίλη) δεν είχε επικοινωνήσει ιδιωτικά με τον Τζέιμς για να συζητήσει τον θυμό της / ανακάλυψε εάν υπήρχε παρανόηση; Ή, αν ήξερε πραγματικά ότι είχε κάνει λάθος, απλώς διακόψτε τη φιλία / μπλοκ τους;
Ωστόσο, η Τάτι δεν το έκανε, καθώς προφανώς επιδίωκε εκδίκηση (για την υποστήριξη μιας βιταμίνης: - /) με δειλό τρόπο. Άφησε τον «όχλο» να επιτεθεί στη φίλη της, για ό, τι αποδείχθηκε ψέμα, επειδή η Τσαρλς δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες της. Είναι πολύ πιθανό ότι η Τάτι ή η πλειοψηφία του όχλου της στο Διαδίκτυο δεν θα απευθυνόταν στον Τσαρλς αυτοπροσώπως. Η ύπαρξη του Διαδικτύου ως πλατφόρμας καθιστά εύκολο για όσους δεν έχουν θάρρος / πεποίθηση να λένε κακά πράγματα ο ένας στον άλλο με λίγες συνέπειες.
Ένα μήνα αργότερα και ο Κάρολος φαίνεται να πάει καλά. Αν και αρχικά έχασε ορισμένους οπαδούς, φαίνεται ότι πολλοί άνθρωποι έχουν δει την κατάσταση για αυτό που πραγματικά ήταν μακροπρόθεσμα. Δηλαδή, αν αυτό δεν ήταν πάντα ένα παιχνίδι αξιολόγησης ενορχηστρωμένο και από τους δύο YouTubers ...
- Απάντηση στο Anonymous
- Παράθεση Ανώνυμος
Υποβλήθηκε από Anon στις 19 Ιουνίου 2019 - 3:52 μ.μ.
Ευχαριστώ για την προσεκτική απάντηση. Συμφωνώ απολύτως με την εκτίμησή σας για την κατάσταση του Tati / Charles.
- Απάντηση στο Anon
- Παραθέτω Anon
Υποβλήθηκε από τον James OBrien MD στις 20 Ιουνίου 2019 - 11:09 π.μ.
«Απαγορευμένη για ζωή», καμία εξήγηση, καμία ευκαιρία για λύτρωση.
Έχω πειστεί όλο και περισσότερο οι επιχειρηματίες της Silicon Valley να έχουν μηδενική σοφία και μικρό ταλέντο πέρα από την κωδικοποίηση για να εκμεταλλευτούμε τις ανθρώπινες αδυναμίες σε συνδυασμό με λίγο σαδισμό, όλα καλυμμένα από την αρετή σε επίπεδο διαγωνισμού ομορφιάς σηματοδότηση. Αυτός ο χαρακτήρας του Gavin Belson στη Silicon Valley φαίνεται να είναι το τέλειο σύνθετο. Δυστυχισμένος μεγαλομανιακός.
"Dweebopaths", αν θέλετε.
Κατά ειρωνικό τρόπο μια φράση που μπορεί να σας απαγορεύσει είναι "μάθετε να κωδικοποιείτε".
- Απάντηση στον James OBrien MD
- Παραθέτω James OBrien MD
Υποβλήθηκε από Anonymous στις 20 Ιουνίου 2019 - 7:42 μ.μ.
Αυτό είναι ένα νέο όνομα για αυτό, αλλά ένα κατάλληλο, δεδομένου ότι προσπαθώ να ακυρώσω την Ακύρωση Πολιτισμού όποτε μπορώ.
Δεν μπορώ ποτέ να δω τις καθημερινές οργές στο Yahoo! πρώτη σελίδα, αλλά αποφεύγω τους ιστότοπους που θαυμάζουν και δημοσιοποιούν την οργή.
Αυτό είναι πολύ λιγότερο ανάγνωση των "ειδήσεων" καθημερινά, αλλά αν δεν ένιωθα ενημερωμένος όταν το διάβασα, δεν νιώθω λιγότερο ενημερωμένος για να μην πάω εκεί.
- Απάντηση στο Anonymous
- Παράθεση Ανώνυμος
Υποβλήθηκε από Jesse στις 22 Ιουνίου 2019 - 9:07 π.μ.
Η επιβράβευση δεν βοηθά ποτέ, το μόνο που έχει σημασία είναι να γίνει καλό άτομο. Ο τύπος του πολιτισμού που απειλεί τη ζωή ενός ατόμου, ειδικά για ένα σοβαρό αδίκημα είναι πιθανό να αποθαρρύνει την αλλαγή και μπορεί να προκαλέσει το άτομο να είναι χειρότερο. Ακριβώς όπως ένα επιτυχημένο σύστημα δικαιοσύνης της Νορβηγίας εξαρτάται ίσως, εάν αντιμετωπίζετε ένα άτομο σαν ζώο εκτός του ανθρώπου, μην εκπλαγείτε ότι το άτομο θα είναι ένα. Παρεμπιπτόντως, δεν είναι ακριβές. Η συγχώρεση είναι σημαντική, ειδικά για πολύ σοβαρά άτομα. Η μόνη ευθύνη είναι η νομική θεραπεία που λειτουργεί. Η κατάργησή του σημαίνει πιθανώς υπεύθυνη για τον υψηλότερο κίνδυνο συγκεκριμένου εγκλήματος.
- Απάντηση στον Jesse
- Παραθέτω Τζέσι
Υποβλήθηκε χωρίς όνομα στις 22 Ιουνίου 2019 - 7:51 μ.μ.
είσαι τόσο καλός, όπως ο συγγραφέας αυτού του άρθρου. Η υπερβολική συγχώρεση μπορεί να κάνει τους παραβάτες να εκμεταλλευτούν άδικα τα θύματά τους. μερικές φορές είναι απαραίτητη η τιμωρία. Εάν εμφανιστεί υπερβολική συγχώρεση, το χάος θα μπορούσε να κυριαρχήσει στο ανώτατο. γι 'αυτό πρέπει να είσαι σκληρός στους παραβάτες.
- Απάντηση σε κανένα όνομα
- Αναφέρετε κανένα όνομα
Υποβλήθηκε από Jesse στις 23 Ιουνίου 2019 - 1:00 π.μ.
Πρώτα απ 'όλα, η εκδίκηση δεν είναι ποτέ δικαιοσύνη, αυτό σημαίνει ότι εάν δώσετε σε κάποιον που δολοφόνησε κάποιον τον πρόεδρο για νόμιμο θάνατο, γίνετε εξίσου κακός.
Δεύτερον, δεν αλλάζει την πιθανότητα ότι εάν ένας σοβαρός δράστης δεν έχει καμία πιθανότητα να αλλάξει, πιθανότατα θα εμφανιστεί πιθανότητα εκ νέου προσβολής. Μερικοί βλέπουν την «εκδίκηση» ως ένα περαιτέρω βήμα για να βοηθήσουν στην «πρόληψη» του εγκλήματος, αλλά στην πραγματικότητα είναι δύο βήματα πίσω, ίσως μόνο πίσω. Και όταν ρίξετε μια ματιά σε ποια είναι η καλύτερη λύση, είναι αυτό που πιθανώς κάνει η Νορβηγία.
Οτιδήποτε, και εννοώ ΤΙΠΟΤΑ που αποδίδει εκδίκηση (π.χ. τιμωρία), υποβαθμίζει την ηθική και δεν δίνει πραγματική αξία.
Εκτός αυτού, υπάρχουν πραγματικοί καλοί τρόποι για να το αποτρέψετε.
Επίσης, δεν είμαι σίγουρος για το πώς είναι η κοινωνία γενικά στη Νορβηγία.
Η μόνη φορά που πιστεύω ότι η "πληρωμή" πρέπει να χρησιμοποιηθεί είναι αν είναι "Πολύτιμη" (π.χ. ένας παραβάτης που εργάζεται για το νόμο.), Πρέπει να είναι πολύ περιορισμένος και να λειτουργεί μόνο για μεγάλα αδικήματα. Εάν δεν είναι περιορισμένο, τότε δεν θα υπάρξει ενθάρρυνση να ενοχληθεί ο δράστης να συνεργαστεί με το νόμο.
Αυτό είναι το μόνο πράγμα που πρέπει να χρησιμοποιηθεί εάν έπρεπε να υπάρξει πληρωμή όσον αφορά την αποτροπή. Εάν το άτομο αρνείται, τότε ζητήστε από το νόμο το άτομο να εγκαταλείψει τη χώρα και να μεταφερθεί νόμιμα κάπου αλλού.
- Απάντηση στον Jesse
- Παραθέτω Τζέσι
Υποβλήθηκε από Tom H στις 22 Ιουνίου 2019 - 2:46 μ.μ.
Οι άνθρωποι κάνουν αυτό που αλλιώς αναγνωρίζουν ως φρικτά πράγματα επειδή πιστεύουν ότι μπορούν να ξεφύγουν μαζί τους. Και στη διαδικασία, μπορούν να συνεχίσουν να βλάπτουν άλλους επειδή συνεχίζουν να το ξεφεύγουν. Ούτε το σύστημα δικαιοσύνης μας έχει δημιουργηθεί για την αντιμετώπιση πολλών από αυτές τις ζημιές. Ενώ η συκοφαντία και η συκοφαντία πρέπει να είναι εκτός συνομιλίας, τα δημόσια αποδεικτικά στοιχεία για την κακή συμπεριφορά των άλλων, ειδικά όταν έχουν αντιμετωπίσει ευγενικά για αυτό αλλά επιμένουν, είναι απολύτως αποδεκτό για μένα.
- Απάντηση στον Tom H
- Παραθέτω Tom H
Υποβλήθηκε χωρίς όνομα στις 22 Ιουνίου 2019 - 7:52 μ.μ.
αν κοιτάξετε το πρώτο μου σχόλιο εδώ, θα δείτε γιατί.
- Απάντηση σε κανένα όνομα
- Αναφέρετε κανένα όνομα
Υποβλήθηκε από Roland στις 22 Ιουνίου 2019 - 7:19 μ.μ.
Από πότε το πολιτικό δικαίωμα θεωρεί τον ρατσισμό «αποτυχημένο» καθόλου;
- Απάντηση στον / την Roland
- Παραθέτω Roland
Υποβλήθηκε από Patrick M στις 22 Ιουνίου 2019 - 10:04 μ.μ.
Το "Ακύρωση Πολιτισμού" είναι μια χαριτωμένη φράση, αλλά η ανάλυση του συγγραφέα είναι ρηχή και ιστορική. Οι δημόσιες εξαργυρώσεις συμβαίνουν συνεχώς (Martha Stewart, Britney Spears, Rob Lowe, Hugh Grant, Robert Downey Jr), απλά δεν είναι στιγμιαίες. Είναι αλήθεια ότι τώρα έχουμε μεγαλύτερη ευαισθησία στις αδικίες που διαπράττονται λόγω φύλου ή φυλής, αλλά δεν είναι ώρα;
(Το λάθος από τον πρόεδρό μας φαίνεται να είναι η εξαίρεση, η οποία από μόνη της είναι ενδιαφέρουσα. Δεν ανησυχεί για λύτρωση. Πώς εξηγεί η αφήγηση "Ακύρωση πολιτισμού" για την κατάστασή του; Πιστεύει ο συγγραφέας ότι θα ήταν καλό εάν ο καθένας μας είχε το εκτελεστικό προνόμιο και οι ένοπλες δυνάμεις στην εντολή μας να ξεφύγουν από τις συνέπειες;)
Στο πρώτο παράδειγμα του συγγραφέα, μια γυναίκα χρησιμοποίησε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως όπλο για να ντροπιάσει μια άλλη γυναίκα και να θέσει σε κίνδυνο τη ζωή της. Ωχ! Αντίθετα, της συνέβη. Ζήστε με το tweet, πεθαίνετε από το tweet.
Η υπόθεση του Kashuv είναι διαρθρωτικά ξεχωριστή, όσον αφορά την πρόσφατη (δύο χρόνια είναι πρόσφατη!) Ιδιωτική συμπεριφορά κάποιου που επιδιώκει να παρουσιάσει ένα διαφορετικό δημόσιο πρόσωπο. Ο Χάρβαρντ δεν τον λεηλατούσε στα κοινωνικά μέσα. Οι επικοινωνίες μεταξύ του πανεπιστημίου και του υποψηφίου θα είχαν παραμείνει ιδιωτικές, εάν ο Kashuv δεν τους χρησιμοποιούσε σε μια παθιασμένη επίδειξη της αίσθησης του για δίωξη. Ωστόσο, πολλοί από εμάς καταφέραμε να επιβιώσουμε από το τραύμα της μη παρακολούθησης στο Χάρβαρντ. Έτσι θα.
- Απάντηση στον Patrick M
- Παραθέτω Πάτρικ Μ
Υποβλήθηκε από Kortney Fallows στις 23 Ιουνίου 2019 - 9:16 π.μ.
Ο υπάλληλος του μετρό ήταν το τυπικό χαμηλό IQ sheboon. Για κάποιο λόγο, η Αριστερά τα αναδεικνύει ως πολύτιμο πόρο αντί για ευθύνη.
Η απέλαση όλων πίσω στο DUH MUDDALAND θα βελτιώσει σημαντικά το έθνος μας.
- Απάντηση στον / την Kortney Fallows
- Παραθέτω Kortney Fallows
Υποβλήθηκε από τον L Brutus στις 16 Σεπτεμβρίου 2019 - 6:52 μ.μ.
Η ακύρωση με επάλειψη είναι πράξη πολέμου. Όσοι το δοκιμάσουν και το πετύχουν καλύτερα να είναι έτοιμοι να κυνηγηθούν και να σφάζονται. Εάν μια φήμη μπορεί να καταστραφεί δηλώνοντας ένα άτομο που κάνει ένα αστείο κακό, τότε όλοι υπόκεινται σε ακύρωση. Μόλις μια αριστερή μουνί αποφασίσει ότι η άλλη πλευρά δεν μπορεί να εξαργυρωθεί και κατηγορήσει το μίσος, μπαίνει σε έναν πόλεμο, επειδή η αβάσιμη δολοφονία μίσους είναι τώρα παρόμοια με αβάσιμη δολοφονία ή κατηγορία βιασμού, εκτός από το ότι είναι χειρότερο να κατηγορηθείς για μίσος επειδή δεν υπάρχει προσφυγή, καμία δέουσα διαδικασία για να αποδείξεις το αληθινό μίσος... είσαι ένοχος αρκεί να είσαι μίσος... εφ 'όσον είπες ΜΠΟΡΕΙ να είναι αστείο. Εάν το επίχρισμα είναι πλέον μια αξιόπιστη οικονομικά καταστροφική πράξη, χωρίς νομική προσφυγή κατά του επιχρίσματος... η βία είναι αναπόφευκτη. Εάν η ζημιά με συκοφαντία / δυσφήμιση είναι τόσο σοβαρή, το θύμα ΠΡΕΠΕΙ να ανταποδώσει για να αποτρέψει περαιτέρω επίθεση. Επομένως, οι επιχρίσματα μπορούν και μερικές φορές θα κυνηγηθούν και θα σκοτωθούν. Ακριβώς έτσι ώστε αυτοί να γνωρίζουν τι διάολο περνούν. Θέλουν αναρχία, θα το έχουν. Θέλουν πόλεμο, θα το έχουν. Χτυπάνε σε κάποιον με σοβαρές και αβάσιμες επιθέσεις φήμης, απλά θα μπορούσαν να ενέχονται χτυπημένοι στο πρόσωπο με ένα τσεκούρι. Μην πείτε ότι δεν υπήρχε προειδοποίηση. Η δόλια καταστροφή της φήμης με ατιμωρησία θα οδηγήσει σε φυσική καταστροφή των απατεώνων. Υποθέτω ότι κάποια σώματα πρέπει να πέσουν πριν το καταλάβουν.
- Απάντηση στο L Brutus
- Παραθέτω L Brutus